AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #101 Skrevet 19. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Lurer på hvor mange av de som forbanner paparazziene som selv klikker på alle skandaleartikler om kjendisene på ulike nettsteder. Hadde det ikke vært et marked for disse bildene og artiklene, hadde de heller ikke holdt på slik de gjør. Jeg holder meg laaaangt unna alt som det ikke er tydelig er frivillig deltagelse. Det vil si at jeg klikker meg ikke inn på seher.no sine telelinsebilder av Aksel Hennies bryllup, eller de av en tydelig syk og nedbrutt ung jente som Britney var i de årene det sto på som verst. Folk må snu speilet og se litt på seg selv. Anonymkode: f0ec8...a32 Veldig enig! Anonymkode: d9e5b...37c 5
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #102 Skrevet 19. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jepp, jeg tenker det samme. Hun virker tungt medisinert, det er fælt å se på. Den raske pratingen og at hun står og vugger fram og tilbake. Håper virkelig hun har det bra. Sam Lutfi medisinerte henne jo også i sin tid, da han var agenten hennes. Eklere fyr skal man lete lenge etter, men spørs om hun ikke akkurat har det så mye bedre nå. Jeg håper Sam Ashgari (kjæresten hennes) tar godt vare på henne, hun har jo ikke valgt de riktige mennene akkurat. Men ettersom han kalte Jamie for en drittsekk for litt siden, så er han vel relativt oppegående. Anonymkode: d9e5b...37c VET vi at Sam Lufti medisinerte henne da? Eller er det noe faren påstår? Faren hater han jo men jeg får inntrykk av at det er fordi han prøvde å hjelpe Britney. Anonymkode: 38239...4a9 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #103 Skrevet 19. februar 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): VET vi at Sam Lufti medisinerte henne da? Eller er det noe faren påstår? Faren hater han jo men jeg får inntrykk av at det er fordi han prøvde å hjelpe Britney. Anonymkode: 38239...4a9 Det er vel moren hennes som har kommet med den infoen. Selvsagt litt usikker på hvor mye man kan stole på henne, men vanskelig generelt å stole på noe av informasjonen egentlig. Anonymkode: d9e5b...37c
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #104 Skrevet 19. februar 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Det er vel moren hennes som har kommet med den infoen. Selvsagt litt usikker på hvor mye man kan stole på henne, men vanskelig generelt å stole på noe av informasjonen egentlig. Anonymkode: d9e5b...37c Moren har jo heller ikke vært helt til å stole på siden hun gav ut en tell all bok midt i alt oppstyret mot Britneys ønsker. Vanskelig å vite hvem man kan stole på ja. Anonymkode: 38239...4a9 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #106 Skrevet 19. februar 2021 Min teori er at hun kanskje trengte de rammene helt i begynnelsen, men at hun kom seg raskt. Hun virket veldig fin i For the Record, om enn noe trist. Nå virker hun absolutt ikke frisk. Anonymkode: d9e5b...37c 5
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #107 Skrevet 19. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Min teori er at hun kanskje trengte de rammene helt i begynnelsen, men at hun kom seg raskt. Hun virket veldig fin i For the Record, om enn noe trist. Nå virker hun absolutt ikke frisk. Anonymkode: d9e5b...37c Det kan også virke litt som at hun først sa ja til conservatorshipet for å kunne se barna sine. Hun var sikkert ikke forberedt på at alle rettighetene hennes skulle blitt tatt bort såpass lenge. Anonymkode: 38239...4a9 4
minister-mio Skrevet 27. februar 2021 #108 Skrevet 27. februar 2021 kvikksand9 skrev (På 15.2.2021 den 1.05): Jeg lastet den ned.🙊 Jeg likte dokumentaren veldig godt. Likte hvordan de trakk linjene mellom Bill Clinton sex-skandalen og Britney. Jeg tror "skremslene av sex og forføring" hadde en stor påvirkning. ÆSJ @Justin Timberlake altså. Aldri likt han. Men den juridiske delen? Snart i 13 år har hun hatt en verger, og som de sier, en verger er til for en person som ikke kan behandle livet sitt og sin egen økonomi. Det jeg ser en en dame som har slippet ut, 4(?) albumer, verdensturné, god mor osv. Jeg ser en dame som kan håndtere livet sitt godt. Jeg kan ikke tro at dette er meningen med "vergemål". Det juridiske systemet bør se på seg selv og finne ut hva de kan gjøre annerledes. Spessielt skremmende var det når advokaten sa hun har aldri sett et vergemål gå i oppløsning. Skulle ønske de forklarte litt mer om vergemål. Kan Britney gå på butikken og kjøpe en cola om hun vil? Får hun ukelønn, må alt godkjennes? Gjelder vergemål kun økonomi; eller innebærer det andre ting også? Er hun delvis umyndig? Hadde også håpet på litt mer av Britney musikk, om hvorfor hun var(er) så stor. En verge flere verger
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #109 Skrevet 27. februar 2021 Så dokumentaren på NRK i dag, og skjønte ikke helt hva budskapet skulle være? At hun ble ødelagt av paparazziene? Det var vel strengt tatt ingen nyhet. At hun trenger verge er det vel liten tvil om, dama er jo fullstendig kokko skal man dømme ut i fra instaen hennes.... Anonymkode: b9f12...6ef 4
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #110 Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så dokumentaren på NRK i dag, og skjønte ikke helt hva budskapet skulle være? At hun ble ødelagt av paparazziene? Det var vel strengt tatt ingen nyhet. At hun trenger verge er det vel liten tvil om, dama er jo fullstendig kokko skal man dømme ut i fra instaen hennes.... Anonymkode: b9f12...6ef Veldig mye kommer ikke fram i denne dokumentaren. Men hun var ikke sånn før hun for et par år siden avlyste turèen fordi faren var sur for at hun ikke tok medisinene sine, og hun ble tvangsinnlagt (hun har jo ikke akkurat fri vilje lenger). Nå er hun nok tungt medisinert på noen andre medisiner, trolig mot sin vilje. Hun var ikke sånn før dette skjedde. Trenger hun medisinene? Vanskelig å vite når ingen får lov til å lese journalen.. Anonymkode: 38239...4a9 4
DeLorean Skrevet 27. februar 2021 #111 Skrevet 27. februar 2021 Måtte felle noen tårer av denne. Stakkars, stakkars jente. Helt ødelagt av det enorme presset og jaget. Full sympati til henne. Håper hun har det bedre hvor enn hun er nå. 6
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #112 Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Så dokumentaren på NRK i dag, og skjønte ikke helt hva budskapet skulle være? At hun ble ødelagt av paparazziene? Det var vel strengt tatt ingen nyhet. At hun trenger verge er det vel liten tvil om, dama er jo fullstendig kokko skal man dømme ut i fra instaen hennes.... Anonymkode: b9f12...6ef Hun er «fullstendig koko» fordi faren doper henne ned hver dag. Faren styrer instaen og får Britney til å fremstå koko slik at enkle mennesker skal tro Britney er koko og at faren beskytter henne...faren bestemmer alt- også hvilke medisiner hun tar, hvem hun får møte, økonomien osv. Anonymkode: 67e55...e97 8
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #113 Skrevet 28. februar 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hun er «fullstendig koko» fordi faren doper henne ned hver dag. Faren styrer instaen og får Britney til å fremstå koko slik at enkle mennesker skal tro Britney er koko og at faren beskytter henne...faren bestemmer alt- også hvilke medisiner hun tar, hvem hun får møte, økonomien osv. Hvordan vet du det? Anonymkode: b9f12...6ef 3
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #114 Skrevet 28. februar 2021 Instaen hennes er så akward at jeg får vondt. Anonymkode: 6d610...1f0 4
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #115 Skrevet 28. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvordan vet du det? Anonymkode: b9f12...6ef Det er allment kjent(blant oss som har satt oss inn i saken)Anbefaler deg å undersøke dette hvis du vil vite mer om det. Faren har mental health conservatorship over henne, så han kan medisinere henne og legge henne inn for behandling uten at hun har noe å si om det. Anonymkode: 67e55...e97 4
Gjest Albbas Skrevet 28. februar 2021 #116 Skrevet 28. februar 2021 17 hours ago, AnonymBruker said: Hun er «fullstendig koko» fordi faren doper henne ned hver dag. Faren styrer instaen og får Britney til å fremstå koko slik at enkle mennesker skal tro Britney er koko og at faren beskytter henne...faren bestemmer alt- også hvilke medisiner hun tar, hvem hun får møte, økonomien osv. Anonymkode: 67e55...e97 Dette er jo bare drøye spekulasjoner. Poenget med dokumentaren er jo å vise en del av det presset hun ble utsatt for, som har vært med på å tippe henne over kanten. Det er jo ganske drøyt, selv om det egentlig ikke er noe nytt så er det nytt å få det presentert på den måten og bli konfrontert med. Jeg var stor fan da jeg var "liten" og husker hvor mye styr det var om disse puppene hennes og om hun var jomfru eller ei. Det er jo først når jeg blir påminnet det gjennom dokumentaren jeg ser hvor innmari SYKT det var. Å konfrontere en ung jente med hvorvidt hun har hatt sex eller ikke, altså hva faen? Det er drøyt. Drøyt, drøyt, drøyt.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #117 Skrevet 28. februar 2021 Albbas skrev (2 minutter siden): Dette er jo bare drøye spekulasjoner. Poenget med dokumentaren er jo å vise en del av det presset hun ble utsatt for, som har vært med på å tippe henne over kanten. Det er jo ganske drøyt, selv om det egentlig ikke er noe nytt så er det nytt å få det presentert på den måten og bli konfrontert med. Jeg var stor fan da jeg var "liten" og husker hvor mye styr det var om disse puppene hennes og om hun var jomfru eller ei. Det er jo først når jeg blir påminnet det gjennom dokumentaren jeg ser hvor innmari SYKT det var. Å konfrontere en ung jente med hvorvidt hun har hatt sex eller ikke, altså hva faen? Det er drøyt. Drøyt, drøyt, drøyt. Nei det er ikke drøye spekulasjoner dessverre, faren styrer hele Britney, også hvilke medisiner hun tar. Anonymkode: 67e55...e97 4
Gjest Albbas Skrevet 28. februar 2021 #118 Skrevet 28. februar 2021 Just now, AnonymBruker said: Nei det er ikke drøye spekulasjoner dessverre, faren styrer hele Britney, også hvilke medisiner hun tar. Anonymkode: 67e55...e97 Hvis det ikke er spekulasjon greier du å dokumentere det med saklige kilder. 🙄
NordicViking Skrevet 28. februar 2021 #119 Skrevet 28. februar 2021 Albbas skrev (19 minutter siden): Hvis det ikke er spekulasjon greier du å dokumentere det med saklige kilder. 🙄 Jeg tror du har rett, at det kun er spekulasjon. Fant en artikkel i TMZ fra to år tilbake der disse påstandene blir tatt opp. Her er et lite utdrag: "One other thing ... there have been reports the conservatorship has forced meds on Britney against her will. Not true. The conservatorship Britney is under does not permit the conservator to force drugs on the person for whom the conservatorship was created. On that note, there have also been reports Jamie Spears forced Britney into the mental health facility. The type of conservatorship Britney has -- through the probate court -- does not allow a conservator to force someone into a mental health facility." Britneys far kan m.a.o. ikke tvinge henne til å ta medisiner, og han kan heller ikke få henne innlagt på en psykiatrisk institusjon. Alle slike beslutninger blir tatt av helsepersonell. 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #120 Skrevet 28. februar 2021 Nå har det vel vært skrevet at hun har bipolar lidelse. Så en alvorlig versjon av det, er umenneskelig press med media og fotografer, og en far som vil ha fullstendig kontroll over henne, så blir en forferdelig blanding for stakkars Britney. Hun virker ikke frisk, og hun virker sterkt medisinert. Anonymkode: 8706a...a29
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå