AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #81 Skrevet 15. februar 2021 Highhopes skrev (2 timer siden): Når? Får den ikke opp når jeg søker i tv-guiden? Torsdag 18/2 Anonymkode: 90f80...9f6
kvikksand9 Skrevet 15. februar 2021 #82 Skrevet 15. februar 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Lurer jeg også på. Anonymkode: 3097e...8d1 https://tv.nrk.no/program/KOID20008721
Highhopes Skrevet 15. februar 2021 #83 Skrevet 15. februar 2021 kvikksand9 skrev (30 minutter siden): https://tv.nrk.no/program/KOID20008721 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Torsdag 18/2 Anonymkode: 90f80...9f6 Takk 😃 Skjønner ikke hvorfor den ikke kom opp når jeg søkte på den.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #84 Skrevet 15. februar 2021 Dokumentaren blir publisert i NRK TV på torsdag og blir sendt på torsdag kl.22.55 på NRK2 og fredag kl. 21.35 på NRK3. Anonymkode: 95c8e...6b7 3
Meadow Skrevet 15. februar 2021 #85 Skrevet 15. februar 2021 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Dokumentaren blir publisert i NRK TV på torsdag og blir sendt på torsdag kl.22.55 på NRK2 og fredag kl. 21.35 på NRK3. Anonymkode: 95c8e...6b7 Kjapt av NRK 👍 2
kvikksand9 Skrevet 16. februar 2021 #86 Skrevet 16. februar 2021 Nå skal Netflix også lage en dokumentar, dermed er jeg litt spent på hvordan dette vil utvikle seg fra media sitt perspektiv. Jeg ser flere medier begynner å beklage seg, der man spør seg selv "hvordan kunne vi være så ille?" Er ikke det litt ironisk det "vi" beklager oss for hvordan vi behandlet hennes i 2007, gjør vi nettopp det samme nå? At vi kan redde henne med å spekulere hva som feiler henne, hvorfor hun ikke har frihet? En ting jeg glemte å skrive, disse podcastene gjorde meg kleine. Britney sender "hemmelige beskjeder" gjennom instagram? Kom igjen... 4
MalloryK Skrevet 16. februar 2021 #87 Skrevet 16. februar 2021 Hvem er det som legger ut videoene på instagram? Kan ikke Britney gå utenfor døren og be om hjelp, eller er hun bokstavelig talt innelåst?
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #88 Skrevet 16. februar 2021 MalloryK skrev (Akkurat nå): Hvem er det som legger ut videoene på instagram? Kan ikke Britney gå utenfor døren og be om hjelp, eller er hun bokstavelig talt innelåst? Kanskje kjæresten hennes gjør det. Og hun er ute med kjæresten sin i såfall, men i følge han så er faren imot forholdet deres, og han kaller Britneys far en dick. Anonymkode: 38239...4a9
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #89 Skrevet 16. februar 2021 kvikksand9 skrev (15 minutter siden): Nå skal Netflix også lage en dokumentar, dermed er jeg litt spent på hvordan dette vil utvikle seg fra media sitt perspektiv. Jeg ser flere medier begynner å beklage seg, der man spør seg selv "hvordan kunne vi være så ille?" Er ikke det litt ironisk det "vi" beklager oss for hvordan vi behandlet hennes i 2007, gjør vi nettopp det samme nå? At vi kan redde henne med å spekulere hva som feiler henne, hvorfor hun ikke har frihet? En ting jeg glemte å skrive, disse podcastene gjorde meg kleine. Britney sender "hemmelige beskjeder" gjennom instagram? Kom igjen... Jeg har også tvilt på det, men Britney HAR sendt hint om hvordan hun har det oppgjennom. F.eks i MTV dokumentaren der hun sier at hun kommer til å bli straffa i lang tid, som om hun sitter i fengsel og ikke vet når hun kan komme ut. Og i takkelisten på en CD så gav hun en spydig kommentar til stalkeren sin som endte opp med å jobbe for faren, det hun skrev, takk for at du teller pennyene mine (fordi de ønsker å ta pengene hennes) og at hun setter bur i alle musikkvideoer og liveshows osv. Hun har jo ikke lov til å si hva som skjer siden faren alltid er det med henne... Så på insta når hun skal svare på hva som er favoritt Disney filmen hennes, så sier hun "frost, fordi jeg liker hvordan den ene søsteren måtte dra vekk og ble isolert" ett eller annet sånt.. men jeg tror også at hun er medisinert, sånn at hun ikke er helt seg selv.. Anonymkode: 38239...4a9 3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #90 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Sikkert sagt her før men det er en dårlig doku. Ikke ett snev av noe nytt. Og jeg er ikke en som har fulgt særlig med på dama. ( ble bare tatt litt av hypen ang dokumentaren og så den) Anonymkode: 46124...0c4 Tror ikke poenget er å komme med noe nytt for oss som faktisk har fulgt med. Poenget med dokumentaren er å sette søkelyset på hvordan hun har blitt behandlet av media, og hva slags situasjon hun er i nå. Det har absolutt skapt oppmerksomhet rundt vergemålet hennes og da tenker jeg at dokumentaren gjorde akkurat det den skulle. Allmennheten har jo ledd av henne og avfeid henne som ei skrulle, men sannheten er en helt annen. Og jeg setter pris på at folk begynner å få øynene opp for det. Anonymkode: d9e5b...37c 9
NordicViking Skrevet 18. februar 2021 #91 Skrevet 18. februar 2021 Dokumentaren er nå tilgjengelig på NRK Nett TV. https://tv.nrk.no/program/KOID20008721 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #92 Skrevet 18. februar 2021 NordicViking skrev (8 timer siden): Dokumentaren er nå tilgjengelig på NRK Nett TV. https://tv.nrk.no/program/KOID20008721 Hvor lenge blir den tilgjengelig? Anonymkode: 95c8e...6b7
NordicViking Skrevet 18. februar 2021 #93 Skrevet 18. februar 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Hvor lenge blir den tilgjengelig? Anonymkode: 95c8e...6b7 Fra NRK: Tilgjengelig fra: 18. februar 2021 kl. 06:00 Tilgjengelig til: 14. februar 2024 kl. 22:53 Tilgjengelig i: Norge
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #94 Skrevet 19. februar 2021 Har sett den nå. Synes ikke det var så mye nytt. Anbefaler folk å se #freebritney dokumentaren på youtube. Den er i 5 deler foreløpig, men det kommer mer. Jeg tenkte også det var mye tull i dette movementet, men det gir faktisk mening, og det er ganske creepy noe av det, hvordan en av stalkere hennes begynte å jobbe for faren med conservatorshippet hennes. Samme dama prøvde å gjøre det samme mot Lindsey Lohan, men heldigvis så faren hennes hva hun prøvde å gjøre- han snakka offentlig om dette. Mye mer dypdykkene dokumentar som forteller alt! Hun assistenten dokumentaren skal angivelig ha sakt opp (i følge free Britney dokumentaren) da det begynte å bli vanskelig i 2007. Hun var altså med på alle oppturene, men så fort Britney utagerte litt så stakk hun, noe som ikke kommer fram i denne dokumentaren. Anonymkode: 38239...4a9 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #95 Skrevet 19. februar 2021 Jeg forstår at Britney ble behandlet ille av pressen, gikk gjennom tunge personlige saker ( barna og brudd), forstår godt hun brøt sammen. Er 100 % enig at hun må jo ha retten til å kreve sine egne verger i det minste. Om hun ikke ønsker faren- må jo det bli hørt? Men det som blir lagt ut på Insta viser jo ei som ikke virker «normal»?? Hun snakker rart ( i forhold til før), merkelige bilder, sminke, dansing osv. alt er på «repeat», det samme hele tiden. Det med skjulte beskjeder tror jeg bare er tull. Anonymkode: 27a42...425 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #96 Skrevet 19. februar 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg forstår at Britney ble behandlet ille av pressen, gikk gjennom tunge personlige saker ( barna og brudd), forstår godt hun brøt sammen. Er 100 % enig at hun må jo ha retten til å kreve sine egne verger i det minste. Om hun ikke ønsker faren- må jo det bli hørt? Men det som blir lagt ut på Insta viser jo ei som ikke virker «normal»?? Hun snakker rart ( i forhold til før), merkelige bilder, sminke, dansing osv. alt er på «repeat», det samme hele tiden. Det med skjulte beskjeder tror jeg bare er tull. Anonymkode: 27a42...425 Ja, men dette skjedde etter at hun avlyste den siste turneen, og skyldte på at faren hennes var syk. Like etterpå ble hun innlagt, dette var fordi faren sa hun ikke ville ta medisinene sine. De ville at hun skulle begynne på noen nye medisiner, og hun ville ikke det. Grunnen til at Britney er som hun er nå, er nok fordi hun er tungt medisinert. Om hun trenger disse medisinene er vanskelig å vite, men det er bekymringsverdig.. Anonymkode: 38239...4a9 4
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #97 Skrevet 19. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, men dette skjedde etter at hun avlyste den siste turneen, og skyldte på at faren hennes var syk. Like etterpå ble hun innlagt, dette var fordi faren sa hun ikke ville ta medisinene sine. De ville at hun skulle begynne på noen nye medisiner, og hun ville ikke det. Grunnen til at Britney er som hun er nå, er nok fordi hun er tungt medisinert. Om hun trenger disse medisinene er vanskelig å vite, men det er bekymringsverdig.. Anonymkode: 38239...4a9 Jepp, jeg tenker det samme. Hun virker tungt medisinert, det er fælt å se på. Den raske pratingen og at hun står og vugger fram og tilbake. Håper virkelig hun har det bra. Sam Lutfi medisinerte henne jo også i sin tid, da han var agenten hennes. Eklere fyr skal man lete lenge etter, men spørs om hun ikke akkurat har det så mye bedre nå. Jeg håper Sam Ashgari (kjæresten hennes) tar godt vare på henne, hun har jo ikke valgt de riktige mennene akkurat. Men ettersom han kalte Jamie for en drittsekk for litt siden, så er han vel relativt oppegående. Anonymkode: d9e5b...37c 6
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #98 Skrevet 19. februar 2021 Det virkelig knuser hjerte mitt å se denne dokumentaren. Jeg får faktisk vondt inni meg. Han ene journalisten, som fikk bilen ødelagt av Britney, også sitter han og skal være den gode. «Hun har aldri bett oss la hun være i fred». Man ser jo når hun sitter i bilen hvor langt nede hun er, også presser han seg på «jeg skal bare stille et par spm også skal jeg la deg være i fred». Hva med å bare la hun være ifred fra første stund? Forstår kjendiser må gjennom slikt, men paparazzi er ufyselige. De er jo med på å bryte de ned psykisk. Ikke rart de er så på hvis de kan få 1 million for et bilde. Ikke rart hun ble mentalt syk og oppå alt fikk ikke hun se ungene. Fy faen! 😞 Anonymkode: ac60c...160 15
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #99 Skrevet 19. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det virkelig knuser hjerte mitt å se denne dokumentaren. Jeg får faktisk vondt inni meg. Han ene journalisten, som fikk bilen ødelagt av Britney, også sitter han og skal være den gode. «Hun har aldri bett oss la hun være i fred». Man ser jo når hun sitter i bilen hvor langt nede hun er, også presser han seg på «jeg skal bare stille et par spm også skal jeg la deg være i fred». Hva med å bare la hun være ifred fra første stund? Forstår kjendiser må gjennom slikt, men paparazzi er ufyselige. De er jo med på å bryte de ned psykisk. Ikke rart de er så på hvis de kan få 1 million for et bilde. Ikke rart hun ble mentalt syk og oppå alt fikk ikke hun se ungene. Fy faen! 😞 Anonymkode: ac60c...160 Ja, og han rettferdiggjorde det med at han trodde hun mente at de skulle la henne være "den dagen", ikke generelt sett. Idiot. Det verste er når hun rømmer inn på en kafe, gravid og med den lille gutten sin, i håp om å få hjelp, men alle bare tar bilder av henne og ler Anonymkode: d9e5b...37c 6
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #100 Skrevet 19. februar 2021 Lurer på hvor mange av de som forbanner paparazziene som selv klikker på alle skandaleartikler om kjendisene på ulike nettsteder. Hadde det ikke vært et marked for disse bildene og artiklene, hadde de heller ikke holdt på slik de gjør. Jeg holder meg laaaangt unna alt som det ikke er tydelig er frivillig deltagelse. Det vil si at jeg klikker meg ikke inn på seher.no sine telelinsebilder av Aksel Hennies bryllup, eller de av en tydelig syk og nedbrutt ung jente som Britney var i de årene det sto på som verst. Folk må snu speilet og se litt på seg selv. Anonymkode: f0ec8...a32 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå