AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #41 Del Skrevet 8. februar 2021 Klossmajor skrev (5 timer siden): Da Joshua King spilte for Bournemouth hadde han en lagkamerat i forsvaret som heter Steve Cook. Umulig å ikke humre litt når norske fotballkommentatorer melder at en spiller blir tatt hardt bakfra av Steve Cook. Ja, hahahaha 😂. Venninnen til søsteren min hadde en australsk kjæreste som het Steve Pick. Han var ikke fotball spiller da men, navnet er gøyalt likevel. Anonymkode: 8d8a9...7d2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klossmajor Skrevet 8. februar 2021 #42 Del Skrevet 8. februar 2021 Jeffe skrev (4 minutter siden): Eh bleie er jo et helt normalt og fint navn? En lærer på skolen het Kukk Bleie. Verdens vanligste etternavn er Wang. Det er penis på norsk. Wang er et engelsk slanguttrykk for penis. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #43 Del Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hørte om ei som het Rosa Bleie for mange år siden. Anonymkode: a17fb...884 Ja, hun lever i beste velgående, om hun ikke har giftet seg å skiftet navn. Sikkert barnebarn av hun som er nevnt tidligere i tråden. Ellers har vi etternavnet Høl. Jeg vil ikke si fornavnet til søstrene, da de lever. Anonymkode: 93250...5e2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #44 Del Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hest.. Et sted i Sogn. Anonymkode: 52dc5...5c6 Ja, men de fleste derfra har skiftet etternavn. Tror ikke det er så mange nålevende som heter det lenger. (Jeg driver med slektsforskning) Anonymkode: 93250...5e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #45 Del Skrevet 8. februar 2021 Kjetil E skrev (1 time siden): Er det ikke en av våre høyt dekorerte krigsveteraner i de senere år og som heter/het Bolle til etternavn. Trond Bolle. Døde av en veibombe i Afghanistan🌸 Anonymkode: 35d06...739 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #46 Del Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja har hørt noen som heter Mensen før åså Tror hun var fra Estland, men usikker på det. Anonymkode: c5853...00e Broren til Anne Cath Vestly het jo Menz Schulerud. Ikke så kult å hete mens til fornavn, heller Finnes jo mange rare etternavn, og ikke minst, navn og yrke som passer sammen. På vestlandet er det en del som heter Toskedal til etternavn. I byen jeg kommer fra finnes Gullsmed Gullhagen og gartner Løfgren, f.eks. Anonymkode: 1fc31...5da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #47 Del Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Broren til Anne Cath Vestly het jo Menz Schulerud. Ikke så kult å hete mens til fornavn, heller Finnes jo mange rare etternavn, og ikke minst, navn og yrke som passer sammen. På vestlandet er det en del som heter Toskedal til etternavn. I byen jeg kommer fra finnes Gullsmed Gullhagen og gartner Løfgren, f.eks. Anonymkode: 1fc31...5da Hahaha så gøy 😄 Trafikk læreren min het Støyten til etternavn, det var artig husker jeg. Anonymkode: c5853...00e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #48 Del Skrevet 8. februar 2021 Så det var et nyttårsbarn som hette Rass. Anonymkode: 4bef7...cde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #49 Del Skrevet 8. februar 2021 Pillarguri skrev (2 timer siden): I gamle dager (på 80 tallet) var det en lege på KK i Bergen som het Sagen. Det ble rapportert om kvinner som skulle føde som fikk sjokk når jordmoren ropte: Hent Sagen ! Haha, min mor jobbet med han, og har også fortalt den historien😊. Anonymkode: e95e4...fd8 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #50 Del Skrevet 8. februar 2021 Moren til Jannecke Weeden heter Puppi Mentzen, det er også en god kombinasjon! Anonymkode: e95e4...fd8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #51 Del Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ja, jeg gikk i klasse med en Bleie på ungdomsskolen. Oldemora hans het visstnok Rosa Bleie, men jeg vet ikke om det var helt sant 😅 Anonymkode: 396dd...a96 Rosa Bleie var barndomsvenninne med min mormor så hun er ekte, ja! 😅 Anonymkode: b5437...908 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 8. februar 2021 #52 Del Skrevet 8. februar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vet om en som heter Stake til etternavn, ikke så kult det heller. Anonymkode: b72be...c0d Er jo en syklist som heter Vegard Stake Laengen. Endret 8. februar 2021 av Kjetil E Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rampeguri Skrevet 8. februar 2021 #53 Del Skrevet 8. februar 2021 Uatskillelig skrev (3 timer siden): Du har ikke hørt om gynekologen som het "Finn Musa"? 🤣 Nei 🤣🤣🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 9. februar 2021 #54 Del Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hahaha så gøy 😄 Trafikk læreren min het Støyten til etternavn, det var artig husker jeg. Anonymkode: c5853...00e Synes for så vidt etternavnet Klovning hører hjemme i denne tråden! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #55 Del Skrevet 10. februar 2021 Pappa kjenner en mann som heter Kaldtvatn til etternavn. Tanta til min svoger, het Kylling før hun giftet seg- med en som het Hanekamhaug! Det er helt sant, tuller ikke. Hun beholdt sitt opprinnelige etternavn og het .... Kylling Hanekamhaug. 😄😃 I Romsdal er det ikke uvanlig å hete hverken Kylling eller Hanekamhaug. Anonymkode: b349c...512 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #56 Del Skrevet 11. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 8.2.2021 den 9.57): Haha, kommer du fra Fana? Jeg gikk nemlig også på skole (ikke klasse) med en bleie, og der var også ryktet at oldemoren het Rosa Bleie. Jeg har snakket med en som heter Sæd til etternavn, da foretrekker jeg Bleie! Anonymkode: e95e4...fd8 Nei, fra Sunnmøre. Men tror faktisk faren til han i klassen min kommer fra Hordaland et sted, uten at jeg skal si det helt sikkert. Anonymkode: 396dd...a96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #57 Del Skrevet 11. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 8.2.2021 den 19.58): Rosa Bleie var barndomsvenninne med min mormor så hun er ekte, ja! 😅 Anonymkode: b5437...908 Er det mulig 😂 Anonymkode: 396dd...a96 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #58 Del Skrevet 11. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 8.2.2021 den 9.51): Ja, jeg gikk i klasse med en Bleie på ungdomsskolen. Oldemora hans het visstnok Rosa Bleie, men jeg vet ikke om det var helt sant 😅 Anonymkode: 396dd...a96 Den «historia» går igjen i bygda mormor kommer fra også. Anonymkode: 9a3dd...14b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #59 Del Skrevet 11. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 8.2.2021 den 19.58): Rosa Bleie var barndomsvenninne med min mormor så hun er ekte, ja! 😅 Anonymkode: b5437...908 Linn? Er det deg? Anonymkode: 9a3dd...14b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #60 Del Skrevet 11. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Den «historia» går igjen i bygda mormor kommer fra også. Anonymkode: 9a3dd...14b Ja, har lest historien her inne noen ganger også. Men hvem vet, familien heter jo faktisk Bleie, så helt usannsynlig er det jo ikke. Anonymkode: 396dd...a96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå