AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #1 Skrevet 7. februar 2021 Hei! Jeg har hatt hund i 5 år og han er vant til å sove med meg hver natt. Han er liten og tar ikke stor plass. Nå har jeg fått meg kjæreste og han er veldig imot å ha hund i senga. Vi har kranglet om dette, fordi jeg sier at hunden er jo vant til det og at det blir stygt å plutselig nekte han det når kjæresten overnatter. Igår prøvde jeg å få hunden til å sove på sofaen og lukket døren til soverommet. Men det gikk ikke bra, for hunden min stod utenfor og peip, han ga seg ikke og jeg fikk så vondt av han at jeg tok han inn. Sa til kjæresten at han må bare finne seg i at hunden sover i senga mi, det er mitt hjem, min seng og han er ikke allergisk. Han ble dritsur og dro hjem!! Vi har nettopp blitt kjærester, men jeg kan helt ærlig ikke se at det kommer til å funke? Han sa jeg setter hunden min foran han og helt ærlig må jeg skrive her, at ja, det gjør jeg. Anonymkode: 9b7b7...c78 11
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #2 Skrevet 7. februar 2021 Uting med dyr i senga, æsj. Anonymkode: 380e5...3a9 43
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 Populært innlegg #3 Skrevet 7. februar 2021 Jeg hadde bare forsatt med hund i sengen. Det er du som bestemmer i ditt hjem. Anonymkode: 08ef1...e1b 53
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #4 Skrevet 7. februar 2021 Din seng, ditt valg. Jeg hadde aldri sovet i seng med en hund. Mitt valg. Anonymkode: 57bd3...b47 47
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #5 Skrevet 7. februar 2021 Elsker dyr, men synes det er skikkelig ekkelt med husdyr i senga. Du bestemmer, men jeg hadde ikke sovet over hos en date som insisterte på dyr i senga. Anonymkode: ed229...4e0 28
Muskath Skrevet 7. februar 2021 #6 Skrevet 7. februar 2021 Hadde ikke orket hund i senga, det er en uting. Er glad i hunder, men de trenger ikke sove i senga. 16
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #7 Skrevet 7. februar 2021 Hund i senga er faktisk skikkelig ekkelt. Og det sier jeg, som hadde hund i senga hver natt i 15 år før jeg fikk kjæreste, og etter hvert samboer. Hunden klarer seg fint, bare gi den en kurv på gulvet på soverommet. Anonymkode: a4180...427 14
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #8 Skrevet 7. februar 2021 Jeg hadde revurdert et forhold hvis vedkommende hadde husdyret i senga. Anonymkode: 55846...bc9 18
Gjest Mysticgirl Skrevet 7. februar 2021 #9 Skrevet 7. februar 2021 Hunder kan dra med seg masse dritt i sengen og småkryp. Så jeg kan skjønne han. Samtidig har jeg ei venninne som har slått opp med menn fordi de ikke tillater at hun har dyrene i sengen Det er ditt valg, men også hans , at han ikke vil ligge sammen med dyr i sengen.
Ulven Skrevet 7. februar 2021 #10 Skrevet 7. februar 2021 Din seng, din hund. Du bestemmer. Personlig hadde jeg valgt hunden fremfor en ny kjæreste. 😉 34
powerpuffen Skrevet 7. februar 2021 #11 Skrevet 7. februar 2021 Det er ditt valg, men jeg hadde personlig ikke hatt hunden i sengen. Du kan trene han til å sove i stua eller i bur. Jeg mener at sengen er stedet for mennesker. Altså, vil du virkelig ha sex med kjæresten din mens hunden sitter å ser på? 9
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #12 Skrevet 7. februar 2021 Hadde vært uaktuelt å vært sammen med noen som ikke vil ha dyr i senga. Stå på ditt, ditt barn/dyr, og den skal ikke endre livet sitt kun fordi nytypen er idiot og sær. Vil han ikke dele seng med dere kan han sove et annet sted. Bedre med en søt liten kjærlighetsklump, enn en snorkende gubbe Anonymkode: 90fd1...14b 10
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #13 Skrevet 7. februar 2021 Er det virkelig verdt å krangle om dette, når du risikerer å miste et menneske du er glad i over det? Hvorfor må du på død og liv ha dyr i senga - det er ikke akkurat sånn at den tar skade av å ikke få ligge i senga di. Anonymkode: 52f03...3ff 8
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #14 Skrevet 7. februar 2021 Jeg har selv hunden i senga, men om jeg hadde fått kjæreste/samboer, så havner hunden i en god og myk hundeseng på gulvet. Det er ikke rart at hunden pep når du sånn plutselig prøvde å sette den på stua. Kjøp en god hundeseng, og la hunden sove ved senga. Anonymkode: 42ec7...b3d 12
Honey Dew Skrevet 7. februar 2021 #15 Skrevet 7. februar 2021 Kjæresten din har ikke noe han skal ha sagt. Det er din hund og din seng. Du klarer sikkert å finne deg en skikkelig mann, som ikke forsøker å bestemme hva du skal gjøre med din hund. 12
Hannah80 Skrevet 7. februar 2021 #16 Skrevet 7. februar 2021 Har selv hatt hund tidligere, som jeg elsket himmelhøyt. Men hund i senga syns jeg er direkte motbydelig. Forstår kjæresten din her, altså. 11
Mr X Skrevet 7. februar 2021 #17 Skrevet 7. februar 2021 Honey Dew skrev (4 minutter siden): Kjæresten din har ikke noe han skal ha sagt. Det er din hund og din seng. Du klarer sikkert å finne deg en skikkelig mann, som ikke forsøker å bestemme hva du skal gjøre med din hund. Aah, en dott med andre ord! 1
buksa di Skrevet 7. februar 2021 #18 Skrevet 7. februar 2021 Elsker hund og den skal få lov til å sove i senga med meg, men jeg skal lære den at noen ganger får den lov å sove i senga, noen ganger ikke. Så hvis jeg får samboer og har lyst på alene tid (som ikke nødvendigvis betyr sex), men typen kan vi det. også kan hunden sove der når jeg alene eller når det passer for begge. 2
Muskath Skrevet 7. februar 2021 #19 Skrevet 7. februar 2021 14 minutter siden, Honey Dew said: Kjæresten din har ikke noe han skal ha sagt. Det er din hund og din seng. Du klarer sikkert å finne deg en skikkelig mann, som ikke forsøker å bestemme hva du skal gjøre med din hund. Ja, en skikkelig mann som gjerne har sex mens hunden ligger ved siden av! 😅 3
Meadow Skrevet 7. februar 2021 #20 Skrevet 7. februar 2021 Jeg er enig med kjæresten din, dyr har ikke noe oppi senga å gjøre. Den kan ligge i sin egen seng ved siden av. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå