Gå til innhold

Dine upopulære meninger CORONA


Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

Vi vet fortsatt ikke noe sikkert om opphavet til sars-cov-2 (aftenposten.no)

Meninger som ble regnet som forbudte eller konspiratoriske  blir nå lov til å løfte frem i lyset. Det er ikke lenge til dette blir bekreftet som en sannsynlig løsning.  Det er klart det hjelper at Biden sier det og ikke Trump. 

Men alle meninger som avviker fra de offisielle korrekte meninger fra WHO blir stemplet som konspiratoriske. Og WHO er jo i lomma til Kina.  Det som er skremmende hvor mange forskere har tette forbindelser til kinesiske myndigheter. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns dette er en ekstrem måte å takle den minst dødelige pandemien som har vært(eneste grunn til den kalles pandemi er vel pga helsevesenet ikke har nok ressurser til å takle mange syke på engang. Hvorfor har vi ikke på forhånd heller brukt pengene som vi nå kaster rundt oss, til å støtte opp helsesektoren? Mer ansatte, større sykehus osv. Og i tillegg, hvorfor har ikke det vært større fokus på kunnskap om helse, noe som kan hjelpe til å styrke immunforsvaret. ) 

Uansett, alt fokus har vært på korona nå for tiden. Mye har skjedd som vi ellers hadde gitt mer fokus til. F. Eks at amerikanerne skal bygge militærbase tett opp mot Russland her i Norge. Det er faktisk så på trynet at jeg mister litt håpet av å tenke på det. Hvorfor er det nesten ingen som reagerer på dette? Hvorfor er alt amerikansk liksom 'bra'? Fordi at de sitter på militærmakt? Den makten misbrukes gang på gang. 

Uansett. Det var to upopulære meninger, den neste er at koronapass er et steg i retning til hvordan det er i kina, med overvåking og kontroll. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Viruset er så utrolig intelligent. Det ser forskjell på nødvendige og unødvendige reiser feks. Det ser også fylkesgrensene.  I ett fylke er det munnbindbruk og såkalt «krise» mens noen meter bortenfor lever folk som vi alle gjorde i 2019. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (6 timer siden):

Viruset er så utrolig intelligent. Det ser forskjell på nødvendige og unødvendige reiser feks. Det ser også fylkesgrensene.  I ett fylke er det munnbindbruk og såkalt «krise» mens noen meter bortenfor lever folk som vi alle gjorde i 2019. 

Det ser forskjell på konfirmasjon og begravelse. Ser forskjell på fastmonterte seter og ikke. Ser forskjellen på ett leid lokale og hjemmet vårt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (8 timer siden):

Viruset er så utrolig intelligent. Det ser forskjell på nødvendige og unødvendige reiser feks. Det ser også fylkesgrensene.  I ett fylke er det munnbindbruk og såkalt «krise» mens noen meter bortenfor lever folk som vi alle gjorde i 2019. 

Ja, det er et virkelig smart virus.

zemer skrev (1 time siden):

Det ser forskjell på konfirmasjon og begravelse. Ser forskjell på fastmonterte seter og ikke. Ser forskjellen på ett leid lokale og hjemmet vårt.

Ja, tenk det.

Jeg syns regjeringen har sviktet oss som har familie i utlandet stort. Her er familien fullvaksinert og vi kan ikke møtes uten karantenehotell. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min upopulære mening er at mange av trådene i Emne koronavirus, om ikke alle, har krav om å ha fult bruker navn. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villfisker
NewStart87 skrev (9 timer siden):

Jeg tror ikke dette går over med vaksine. 

Ikke jeg heller

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elhaym skrev (3 timer siden):

Ja, det er et virkelig smart virus.

Ja, tenk det.

Jeg syns regjeringen har sviktet oss som har familie i utlandet stort. Her er familien fullvaksinert og vi kan ikke møtes uten karantenehotell. 

Dette sa jeg i fjor sommer før vaksine kom. De burde ha åpnet grensene kun for de med familie i utlandet. Synes ikke det var tiden for en sydentur for å slikke sol det året.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...