Gå til innhold

Dine upopulære meninger CORONA


Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

Psilocybe skrev (8 minutter siden):

Det er forhåpentligvis unødvendig at jeg graver frem linker (fra MSM) om alle smitteutbruddene blant fullvaksinerte i Norge. Regner med at folk her inne allerede har lest plenty av slike artikler. 

Det er absolutt nødvendig siden de aller fleste artikler om nettopp det har en bakgrunnhistorie som viser HVORFOR og ikke bare din ide av VAKSINE=DØD uten grunn.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Example skrev (30 minutter siden):

I Singapore brukes forresten Pfizer- og Moderna-vaksinene, så man kan ikke skylde på "dårlige" vaksiner heller. Da innrømmer man i så fall at mRNA-vaksinene er dårlige.

Ja, når kun rundt 24 % av befolkningen er fullvaksinert i Singapore så er det gjerne ikke så rart at det er endel smitte der fortsatt.:filer:

Endret av Hatsumomo
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psilocybe skrev (10 minutter siden):


Poenget er at det er utbredt smitte blant de fullvaksinerte. 

Det viser at vaksinene ikke virker, i beste fall. 

Det er forhåpentligvis unødvendig at jeg graver frem linker (fra MSM) om alle smitteutbruddene blant fullvaksinerte i Norge. Regner med at folk her inne allerede har lest plenty av slike artikler. 

Nei. Vaksiner er ikke 100 % effektive. Det skulle bare mangle at det ble smitte hos vaksinerte også når smitten stiger i et samfunn.

Når man derimot får vaksinert nok mennesker vil dette problemet forsvinne, fordi det er vanskelig for viruset å spre seg i en vaksinert befolkning. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psilocybe skrev (19 minutter siden):


Poenget er at det er utbredt smitte blant de fullvaksinerte. 

 

Det er da kjent at selv som fullvaksinert kan man blitt smittet, og smitte andre. Men risikoen for sykehusinnleggelse og død er derimot minimal. Som er hele poenget med vaksinene.

Har en virkelig så tungt for å forstå dette? 

Endret av Hatsumomo
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (Akkurat nå):

Venter på linkene.


Det står på Legemiddelverkets hjemmeside at det var behandlet over 1100 meldinger om alvorlige bivirkninger. Videre står det at alvorlige bivirkninger er definert som tilfeller som krever sykehusinnleggelse. 

Du får gå inn på hjemmesiden deres selv, hvis du er interessert. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psilocybe skrev (Akkurat nå):


Det står på Legemiddelverkets hjemmeside at det var behandlet over 1100 meldinger om alvorlige bivirkninger. Videre står det at alvorlige bivirkninger er definert som tilfeller som krever sykehusinnleggelse. 

Du får gå inn på hjemmesiden deres selv, hvis du er interessert. 

 

Linkene jeg etterspurte tidligere.

Det er naivt å tro at INGEN vil få bivirkninger, og noen vil få alvorlig bivirkninger. Likevel gjelder det ikke mesterparten. 

Altså, kjære vene, er du med vilje slik som dette? 

Endret av Hatsumomo
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hatsumomo skrev (1 time siden):

Linkene jeg etterspurte tidligere.

Det er naivt å tro at INGEN vil få bivirkninger, og noen vil få alvorlig bivirkninger. Likevel gjelder det ikke mesterparten. 

Altså, kjære vene, er du med vilje slik som dette? 

https://legemiddelverket.no/godkjenning/koronavaksiner/meldte-mistenkte-bivirkninger-av-koronavaksiner

Last ned rapporten for 18. Mai. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Min upopulære mening er at vi må akseptere at mennesker dør, også av corona, og samtidig gjøre det vi kan for at færrest mulig dør. Da mener jeg ikke å sette alle liv på vent for å redde noen få mennesker i aller siste fase av livet. Ekstremisme er vanligvis noe vi alltid slår hardt ned på, dessverre har ekstremismen fått fritt spillerom i forhold til coronatiltak. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rocka69
frysja skrev (1 time siden):

Av 165 meldte dødsfall, som ikke nødvendigvis at dødsårsaken er vaksinen så er 6 personer under 60 år død etter vaksinasjon - 4 av disse har vært kjent gjennom media og er overveiende sannsynlig var vaksinen årsaken - dette var med 100% sikkerhet Astra Zeneca som ikke lengre er i bruk. I tillegg så er 159 dødsfall for personer over 60, med en median på 84. Det vil si at svært mange av disse var sykehjemspasienter - og de kunne ha død noen dager/uker senere - og det er heller ikke gitt at vaksinen var årsak til at de døde.

Av 1290246 av Pfizer er det innrapportert 482 alvorlige bivirkninger = 0.037% har fått alvorlige bivirkninger

Av 1290246 doser av Pfizer er det innrapportert 150 dødsfall etter vaksinasjon (disse kunne ha død i løpet av uker likevel - sykehjemspasienter). Altså en max dødelighet på 0.012% hvor av de fleste var i 80/90 årene og kunne ha dødd i løpet av uker likevel.

Av 149 047 doser av Moderna er det innrapportert 82 alvorlige bivirkninger = 0.055% har fått alvorlige bivirkninger

Av 149 047 doser av Moderna er det innrapportert 5 dødsfall etter vaksinasjon (disse kunne ha dødd i løpet av uke likevel - sykehjemspasienter). Altså en max dødelighet på 0,0037%

Av 136 181 doser av Astra Zenaca er det innrapportert 386 alvorlige bivirkninger = 0,283% har fått alvorlige bivirkninger.

Av 136 181 doser av Astra Zenaca er det innrapportert 5 dødsfall hvor 4 er 100% sikre som følge av vaksinen - den siste kan man ikke konkludere med. Altså en max dødelighet på 0,0037%

Denne ga 7,64 ganger flere bivirkninger enn Pfizer og 5,15 ganger mer bivirkninger enn Moderna når det gjelder alvorlige bivirkninger. Dette er ute av vaksinasjonsprogrammet fullstendig, og leger vil ikke gi denne på resept heller. Det fjerde vaksinen finns det ikke tall på siden den er aldri brukt i Norge.

Dødeligheten av de som faktisk har fått Covid-19 ser ut til å ligge i størrelsesorden 0,8% (at det er så lavt er gode smittevernstiltak og anbefalinger som folk flest har fulgt etter beste evne). 

Dvs at Covid -19 er 66,67 ganger mer dødelig enn Pfizer(og alle døde var sykehjemspasienter) og 270 ganger mer dødelig enn både Moderna og Astra Zeneca.

Du vil fremdeles foretrekke Covid-19 fremfor en vaksine mot Covid-19? Er dette fordi CIA kan overvåke deg gjennom 5G?

På verdensbasis så er dødeligheten 1,36% for Covid-19. Er det dit du ønsker at Norge skal komme eller høyere

Endret av Rocka69
tillegg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hvemsomhelst

At jeg gleder meg til å reise fritt over grensene i øst og sør igjen 😀🇩🇰🇸🇪

83E9862F-3EDA-48AA-8CE8-EDEC82FD8FCB.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rocka69 skrev (4 timer siden):

disse kunne ha død i løpet av uker likevel - sykehjemspasienter).


Det samme kan man si om alle som har dødd med "covid" også. Snittalderen deres er høyere enn forventet levealder. Og høyere enn snittalderen på de vaksinedrepte. 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rocka69

I følge konspirasjonsteoretikere så er det ingen som har dødd av Covid-19 - bare dødd med Covid-19 - altså de har dødd av andre årsaker.

En vandrehistorie de gjerne og ofte bruker, er at myndighetene registrerer dødsfall i trafikken(altså trafikkdrepte) og tilfeldigvis den trafikkdrepte var smittet med Covid-19 - at dødsårsaken blir registrert som Covid-19. Dette er BS!

De hevder videre at de som har dødd av en eller annen naturlig årsak etter å ha blitt vaksinert med vaksiner mot Covid-19, de er drept av vaksinen. Det vil si at Covid-19 ikke tar liv, men vaksinen gjør det. Altså vaksinen er dødsårsaken.

Rent fysiologisk så dør man fordi hjertet stanser og ikke kan pumpe oksygenrikt blod rundt i kroppen - spesielt trenger hjernen trenger oksygen. Eller at hjernen stanser å fungere slik signaler til hjertet om å pumpe blod. Altså hjertestans eller hjernedød. 

Skal man følge denne fysiologiske stillstanden over, så vil altså konspirasjonsteoretikere kunne hevde at f.eks Anders Behring Breivik, Adolf Hitler, Heinrich Himmler, Josef Stalin er utsatt for justismord! Enhver morder er utsatt for justismord!

For alle dør som følge av hjertestans eller hjernedød.

For en juridisk skandale verden over i årtusener disse Konspirasjonsteoretikerne har avdekket!

Anders Behring Breivik er uskyldig. Ofrene på Utøya døde av hjertestans men med tilfeldigvis skuddskader

Over 6 millioner jøder døde i Nazi-Tyskland, skal man følge konspirasjonsteoretikere så var det ingen som døde av å bli hengt, skutt eller gasset i hjel av nazistene - de døde enten av hjertestans eller hjernedød med tilfeldigvis skuddskader, en renneløkke rundt halsen eller befant seg tilfeldigvis i et rom fylt med Zyklon B gass. Så implisitt så mener en god del konspirasjonsteoretikere at holocaust ikke fant sted. Og det finns masser av eksempler fra USA der konspirasjonsteoretikere eksplisitt hevder at holocaust aldri har funnet sted - og at mer enn 6 millioner europeiske jøder døde en helt naturlig død som følge av sykdom.

Konspirasjonsteoretikere er en stor fare for seg selv, andre mennesker, samfunn, nasjoners og menneskehetens eksistens. I beste fall har de en psykiatrisk lidelse og de bør få medisinsk hjelp av fagfolk som psykiatere og psykologer. Hvis disse fagfolkene faktisk friskmelder konspirasjonsteoretikere - at de er mentalt friske - desto verre. Da er konspirasjonsteoretikere faktisk terrorister som vil undergrave samfunnet til stor fare for andre mennesker og menneskeheten - faktisk enda verre terrorister enn Islamsk Stat, Taliban og Al Qaida. Terror er ikke bare fysisk vold, men det er handlinger og ord for å skremme for å velte samfunn.

Blir diagnosen fra psykiatere og psykologer at de ikke er mentalt friske, så bør de legges inn på psykiatriske sykehus i forsøk på helbrede de mentale sykdommene de har. Om det tar en uke eller et liv, det overlater jeg til fagfolk å avgjøre.

Er diagnosen at det er mentalt friske, vel da overlater vi de til rettsvesenet som får dømme de til riktig forvaringsstraff i forhold de terrorhandlingene, undergraving av samfunnets oppbygning og forbrytelser mot menneskeheten. Altså trolig så ville de fått 21 år forvaringsstraff med mulig forlengelse - og kanskje kunne delt celle med Anders Behring Breivik - blir så hyggelig så.

At Kvinneguiden og eierselskapet Egmont tillater at konspirasjonsterrorister får lov til å holde på her, er meg en gåte.

Så la oss slutte å kalle de for konspirasjonsteoretikere og tinfoils, men terrorister - for det er nettopp det forsøker på undergrave samfunn og være til stor fare for menneskeheten!

Endret av Rocka69
skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cordelia skrev (På 4.2.2021 den 17.10):

Jeg ønsker å ta vaksinen, men jeg er veldig skeptisk til Astra Zeneka vaksinen. Synes det har vært så mye fram og tilbake med den.

Og dette var altså ansett som en upopulær mening for et par mnd siden.

Hvor mange av dere tenker over at dere muligens hadde sagt ja til en livsfarlig vaksine, selvom magefølelsen sier nei, fordi det er upopulært å si nei....

-

Munnbind er tull, slutt ihvertfall å bruke det for syns skyld! Jo flere som lar være jo lettere å vise verden rundt at det ikke har betydning for sykdom slik det brukes i dag.

Vaksinepass, vaksineprogrammet er en skandale! Og vaksiner som er trukket fra markedet skal altså tilbys frivillige. I denne sammenheng sier Guldvåg; Det er viktig at fastlegene ikke får noe ansvar... Altså, hva faen? Hva har vi fastlegen til om ikke nettopp vurdere forholdsmessigheten medisiner- bivirkninger.

Dette er vaksiner som (for yngre aldersgrupper) er farligere enn Korona. Hvorfor i alle dager skal en frisk 27 åring utsette seg for et slikt eksperiment? Jo, det er klart de skal, de vil danse og drikke utepils! Det er så stygt!

 

Og det stopper ikke der.

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NoDiablo skrev (På 5.2.2021 den 3.09):

Det hørtes ikke ut som en spesielt upopulær mening. Mer mainstream og politisk korrekt, spør du meg. 

Selv synes jeg munnbind er noe tull som annet enn et symbol på at vi har en pandemi pågående. Derfor bruker jeg munnbind. Ikke for å beskytte meg eller andre, men for å delta i en felles dugnad der vi skal ta pandemien på alvor med alle skansene vi har. 

Hvorfor bruker du det for syns skyld?

Synes du vi trenger symboler på at vi har en pandemi gående?

Fra mitt ståsted mener jeg det er fullstendig vannvidd med skadelige symboler. Hvorfor skal vi gjøre oss selv enda mer isolerte? Det er det munnbind gjør. Vi ser ikke ansiktsuttrykk, vi kjenner ikke igjen naboen i butikken, små barn vil slite med å forstå og oppfange ansiktsuttrykk, tillegg sliter mange med å dekke til neste og munn pga pust av forskjellige årsaker.

Å bruke dette som symbol er idioti!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De skulle brukt dette året til å lære opp permitterte til oppgaver hvor vi vanligvis henter inn østeuropeere. Da kan de beholde permitteringslønnen og landbruket blir også fornøyde. Samtidig kan vi stenge grensene og leve like fritt som Australia og New Zealand. Da hadde vi sluppet nedstenginger og ikke trengt å være redde for nye mutasjoner som stenger ned samfunnet.

Alternativ 2: Bøter bør bli mye høyere. Brudd på koronaregler bør ses som drapsforsøk. Anbefalinger bør bli regler. 

 

 

 

Endret av Majer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (22 timer siden):

Det er absolutt nødvendig siden de aller fleste artikler om nettopp det har en bakgrunnhistorie som viser HVORFOR og ikke bare din ide av VAKSINE=DØD uten grunn.

https://www.faktisk.no/artikler/aXy/hvorfor-horer-vi-om-fullvaksinerte-som-dor-med-covid-19

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/6zQEwr/syv-fullvaksinerte-beboere-ble-smittet-naa-jakter-fhi-paa-svar

 

https://www.dagbladet.no/nyheter/slik-mener-de-vaksinerte-har-blitt-smittet/73712961

Har ikke lest dem, som regel kommer de med nye forklaringer etterhvert som folk finner ut at den gamle ikke holder mål.

Som med munnbind, lockdown og Corona pass.

Kanskje ikke Corona er et spill for galleriet.

At regjeringen inviterer til "høring" med to dagers frist, får uvanlig mange innspill, og deretter velger "å skjære igjennom" ...

Det kan ihvertfall ikke kalles annet enn å være et spill for galleriet

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg full lock down frem til 1. juli, for å knekke ned smitten maksimalt. Se hva som skjer i Hammerfest, Trondheimsregionen, Hamar og flere steder, smitten øker og man ligger bakpå med vaksineringen ift Oslo og Viken. 
i stedet skal det åpnes opp? Idioti. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NoDiablo
Menchit skrev (På 25.5.2021 den 12.58):

Hvorfor bruker du det for syns skyld?

Synes du vi trenger symboler på at vi har en pandemi gående?

Fra mitt ståsted mener jeg det er fullstendig vannvidd med skadelige symboler. Hvorfor skal vi gjøre oss selv enda mer isolerte? Det er det munnbind gjør. Vi ser ikke ansiktsuttrykk, vi kjenner ikke igjen naboen i butikken, små barn vil slite med å forstå og oppfange ansiktsuttrykk, tillegg sliter mange med å dekke til neste og munn pga pust av forskjellige årsaker.

Å bruke dette som symbol er idioti!

Vi har ulikt syn i så fall. JEG synes i hvert fall folk holder mer avstand til meg når koronafrykten lyser i øynene deres :P Selv ser jeg klart øynene og ansiktstrekkene til folk med maske, jeg kjenner igjen naboene godt (de jeg kjenner altså). Jeg har forståelse for de som sliter pga pust, selv om jeg ikke tror det er så maaaaange av dem.

Jeg er ikke tilhenger av at gamle eller barn skal brukes som unnskyldninger den ene eller andre veien. Hvis det hadde vært en usedvanlig dødelig sykdom ute, hvorfor i alle dager skulle ikke barna også gå med munnbind?! Om små barn sliter med å forstå ansiktsuttrykkene til folk de ikke kjenner.... javel. C`est la vie, ass. For meg er det viktigste å slå ned på spredningen, også med symboler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...