Gå til innhold

Hvor mye muskler er pent på jenter? Sjekk bilder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes det er stygt, men det er vel ikke akkurat noe man gjør for skjønnhetens skyld uansett, så all ære til dem.

Anonymkode: 9dd81...eb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 3.2.2021 den 18.27):

Mest spesielt å stå toppløs i tights ved kjøkkenbenken - muskler eller ikke... 

Anonymkode: b5c07...2f1

Du har helt klart ikke vært hjemme hos meg. Her står vi til og med uten tightsen noen ganger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns når man er slank, at man må ha en trent kropp for å ha fin kropp. Syns ikke det er pent å være slank, og utrent/dvask. Det er måte på, men man trenger ikke å være dvask heller. Det krever disiplin å være fit, så all kred til slike fitness/idrettsutøvere. Det krever med hardere trening for kvinner, enn menn. 
 

Anonymkode: de972...654

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj. Muskler på jenter er ikke fint. Mye finere med kvinnelige former. Jeg er hetro mann, og liker det feminine. Ikke guttekropper. 

Anonymkode: 35116...cfe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ikke fan av muskel jenter, jenter skal være feminine, og jeg skal være trent.

Endret av royalD
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er jo ikke akkurat normalt. Synes det er fint med musiker på kvinner men det der får meg til å lure på om hun har tatt steroider.

Anonymkode: cbc8e...eaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes en sterk og veltrent rygg og overkropp er like estetisk pent på kvinner som på menn.  

Anonymkode: e8f5d...c3a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun nederste hadde fin rumpe og fine bein, men jeg synes begge overkroppene er overdrevne. Ikke nødvendigvis veldig mye for store, men litt. 

Anonymkode: ae4cf...c22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første synes jeg er for markert. For mye muskler. Det er en kvinne, ikke dn mann, trenger da ikke å ha null i fettprosent. Tror ikke det der er sunt for dn kvinnekropp. Vil anta hun har mistet mensen og sånne ting pga for lite kalorioverskudd. 

Tror også at første har brukt steroider.

nr 2: flott bilde, vakre bein og rumpe, voldsom overkropp. Fint å se på, men å klemme/kose og klå på en steinhard kropp som bare er muskler er en rar tanke.

uansett, et sykt bra resultat og gode gener også på nr 2. Og sikkert ett ekstremt kosthold og treningsregime. Er noen av dem norske?

hadde aldri anbefalt jenter å bli sånn om jeg hadde jobba som PT men vi lever i en fri verden og dem er flinke som setter seg sånne mål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ganske imponerende at de har fått det til. Personlig ville jeg ikke hatt den kroppen, for maskulint i mine øyne, men alle liker forskjellig. 

Anonymkode: 3814b...725

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Svært lite pent!!

Tenk på hvordan puppene ser ut......

Anonymkode: 2e842...dc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det same jenta? Synest det ser bra ut på dei båe, ein ser jo ulik ut når ein fleksar og ikkje fleksar. 

Eg synest det er kjemperart å synest musklar er ufeminint, eg fattar ikkje kvifor det liksom skal vere feminint å vere svak.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde forventet noe svære bolerkropper da jeg trykket på denne. Men dette var bare feminint og flott. Sterke jenter som ikke er redd for å ta i litt 💪

Anonymkode: dcf0a...617

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innsatsen og dedikasjonen som ligger bak er attraktivt.

Estetikken er ikke bra.

Bra materiale for en svirevenn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...