Polyester Skrevet 18. februar 2021 #61 Del Skrevet 18. februar 2021 Alle jenter er like fine, med eller uten muskler. Muskler er feminint nok så lenge det er på en kvinnekropp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #62 Del Skrevet 18. februar 2021 Det er virkelig ikke normalt å sitte sånn og diskutere andres kropper. Det er slemt. Dere må skjerpe dere. Anonymkode: 9a003...ddc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #63 Del Skrevet 18. februar 2021 Usexy. Alle liker damer i god form, men tar heller en dame med ett par kilo for mye enn det der... Er også rimelig sikker på at det er gjengs oppfatning blandt hetero menn. Mann - 35 Anonymkode: 5147f...0f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EmKay Skrevet 18. februar 2021 #64 Del Skrevet 18. februar 2021 Jeg synes de ser flott ut begge to Hun øverste ser ut som hun er i konkurranseform da, og er sannsynligvis ikke så rippet til vanlig Men min samboer liker ikke muskuløse jenter særlig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AllahBallah Skrevet 18. februar 2021 #65 Del Skrevet 18. februar 2021 Blir kvalm av slike spørsmål. «Hva syntes du om», med en hentydning til at det er too much / mandig / stygt. Jeg tenker at det er hva det er, og om jentene ønsker en slik type rygg, og får det til, så er det helt fantastisk 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 18. februar 2021 #66 Del Skrevet 18. februar 2021 Heldigvis har vi alle våre preferanser og smak. Jeg for min del syns ikke treningsmuskler (altså pumpe jern muskler) er særlig pent på hverken menn eller kvinner..muskler som kommer som følge av hardt arbeid derimot 😁😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #67 Del Skrevet 18. februar 2021 Polyester skrev (32 minutter siden): Alle jenter er like fine, med eller uten muskler. Muskler er feminint nok så lenge det er på en kvinnekropp. Er enig i dette. Skal ganske mye til for at en kvinnekropp ser maskulin ut. Det er klart det ser litt maskulint ut når de er pumpa etter trening samtidig som de spenner hver en muskel i kroppen. Avslappet og "naturlig" ser de ikke ut som muskelbunter, da er de stramme og sexy. Beundrer slike damer, har en bekjent som trener til fitness. Hun ser fantastisk ut. Vera skrev (1 minutt siden): Heldigvis har vi alle våre preferanser og smak. Jeg for min del syns ikke treningsmuskler (altså pumpe jern muskler) er særlig pent på hverken menn eller kvinner..muskler som kommer som følge av hardt arbeid derimot 😁😁 Syns denne typen kommentar er så tåpelig. Hva er forskjellen? Muskler er muskler. Du kan ikke se om musklene er trent frem i et treningsstudio eller om man har en hard jobb. Jeg skjønner at man prøver å fremstå som IKKE overfladisk, men det er akkurat det du er når du kommer med en slik kommentar, svært overfladisk. Anonymkode: e6bc6...5b8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #68 Del Skrevet 18. februar 2021 Veldig pent og sexy! Aller mest imponert over det øverste bildet, jeg ser mer ut som nederste, men det er fortsatt sexy selv med litt mer polstring så lenge man fortsatt ser alle musklene. AnonymBruker skrev (På 3.2.2021 den 17.16): Så lav fettprosent gjør at de fleste kvinner mister mensen. Det er et stort rødt flagg når helse angår. Ikke noe å trakte etter. Anonymkode: 80a8b...972 Muligens du har rett ang bilde 1 hvis det er formen hennes hele tiden, men bilde 2 ser da ut som hun er langt unna å miste mensen. Jeg er i periode mer rippet enn det der, og har aldri noen gang mistet mensen uten å være gravid. Bilde 1 ser ut som hun muligens har kuttet vekt til en konkurranse. Bilde 2 ser ut som helårskroppen 💪 Anonymkode: 8b9aa...7ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #69 Del Skrevet 18. februar 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Usexy. Alle liker damer i god form, men tar heller en dame med ett par kilo for mye enn det der... Er også rimelig sikker på at det er gjengs oppfatning blandt hetero menn. Mann - 35 Anonymkode: 5147f...0f1 Jeg er rimelig sikker på at det ikke stemmer, men muligens det er sånn innenfor din vennegjeng. Min vennegjeng synes sterke jenter er superflott, enten det er klatring, kampsport, calisthenics eller annet som er bakgrunnen for kroppen.I tillegg til at det er estetisk pent er det også kult at de er sterke. AnonymBruker skrev (På 6.2.2021 den 13.10): Æsj. Muskler på jenter er ikke fint. Mye finere med kvinnelige former. Jeg er hetro mann, og liker det feminine. Ikke guttekropper. Anonymkode: 35116...cfe Synes du virkelig dette det ut som en guttekropp? Hadde en mann sett sånn ut er jeg brennsikker på alle ville syntes han hadde «rar» feminin kropp. Bingeline skrev (På 13.2.2021 den 15.49): Er det same jenta? Synest det ser bra ut på dei båe, ein ser jo ulik ut når ein fleksar og ikkje fleksar. Eg synest det er kjemperart å synest musklar er ufeminint, eg fattar ikkje kvifor det liksom skal vere feminint å vere svak. dette 🙌 man kan da fint være feminin uten å ligge på sofaen og spise pasta og sjokolade. Revenmann29 skrev (På 3.2.2021 den 18.21): Synes det ser ut som en mann.. Jenter med muskler er ganske turn off.. Synes dem passer perfekt når dem ser helt normale ut, med litt å ta i, og kjenne bein og muskler når man prøver og kose seg e IKKE digg Av nysgjerrighet, har du feeder-tendenser, eller er det andre grunnen til at du foretrekker kvinnene dine svake, hjelpeløse og sykelig overvektige? Man trenger selvsagt ikke være sykelig overvektig for å ha mer polstring enn dette, men hvis du ikke vil kjenne bein eller muskler er det en ganske skremmende holdning å ha. Anonymkode: 8b9aa...7ac 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Revenmann29 Skrevet 18. februar 2021 #70 Del Skrevet 18. februar 2021 46 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er rimelig sikker på at det ikke stemmer, men muligens det er sånn innenfor din vennegjeng. Min vennegjeng synes sterke jenter er superflott, enten det er klatring, kampsport, calisthenics eller annet som er bakgrunnen for kroppen.I tillegg til at det er estetisk pent er det også kult at de er sterke. Synes du virkelig dette det ut som en guttekropp? Hadde en mann sett sånn ut er jeg brennsikker på alle ville syntes han hadde «rar» feminin kropp. dette 🙌 man kan da fint være feminin uten å ligge på sofaen og spise pasta og sjokolade. Av nysgjerrighet, har du feeder-tendenser, eller er det andre grunnen til at du foretrekker kvinnene dine svake, hjelpeløse og sykelig overvektige? Man trenger selvsagt ikke være sykelig overvektig for å ha mer polstring enn dette, men hvis du ikke vil kjenne bein eller muskler er det en ganske skremmende holdning å ha. Anonymkode: 8b9aa...7ac Du må bruke hode litt... Jeg sier jenter som ser ut som gutter med MUSKLER ser ikke bra ut for min del, det du beskriver har INGENTING med saken å gjøre. Slutt å fantasere opp ting som du trur jeg skriver som ikke har noe med saken å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #71 Del Skrevet 19. februar 2021 De fleste godt trente kvinner ser ikke så muskuløse ut at det er påfallende så lenge de ikke flekser. Muskler har fasong. Fett har ikke. Jeg synes muskler er fint på kvinner. Eneste jeg ikke liker er jenter som bruker anabole steroider. DET ser ikke bra eller feminint ut lenger. Men da er det jo testosteron i bildet. Litt muskler får bare frem formene kvinner har fra før. F.eks. blir ikke rumpa akkurat mindre av å trene markløft og hipthrust. 😊 Snakker av personlig erfaring der Anonymkode: ecdb8...bd8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #72 Del Skrevet 20. februar 2021 Dette er hot https://www.instagram.com/p/CLb9kqdj5kF/ Anonymkode: 71cee...9ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #73 Del Skrevet 21. februar 2021 Generelt synes jeg det er attraktivt med jenter som har en sterk og atletisk kropp. De to første bildene synes jeg er bortimot perfekte damekropper. (Litt i overkant hun tredje fra instagram kanskje). Min erfaring er at det er kanskje 20-30 % av damer som trener seriøs styrke i våre dager. For min del håper jeg det kan bli normen fremover, også slik at damer ikke trenger å tenke på seg selv som svake og sårbare individer i samfunnet, Anonymkode: d0b53...6c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå