Meridian Skrevet 3. februar 2021 #21 Del Skrevet 3. februar 2021 Hun ser ut som en superhelt, eller superwoman! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #22 Del Skrevet 3. februar 2021 Jeg synes det er veldig fint og attraktivt rent estetisk!😊 Men jeg er usikker på om jeg ville vært i et forhold med dem, da det krever en del å opprettholde den fettprosenten både treningsmessig og kostholdsmessig, og jeg er litt mer pasta-og-rødvin-type-jente fremfor naturell-kylling og ris. Anonymkode: 1e971...c1f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. februar 2021 #23 Del Skrevet 3. februar 2021 Liker ikke så mye. Øverste var bare grusomt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 3. februar 2021 #24 Del Skrevet 3. februar 2021 Imponerende selvsagt. Helt klart:) Men alle har sine preferanser. Jeg liker ikke så definerte musker på damer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #25 Del Skrevet 3. februar 2021 De ser jo ikke sånn ut når de ikke flexer, så til vanlig ser de nok bare godt trente og veldig flotte ut. Anonymkode: 4bf14...e74 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #26 Del Skrevet 3. februar 2021 Imponerende, men foretrekker mindre synlige muskler selv Anonymkode: eb4ea...26d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #27 Del Skrevet 3. februar 2021 De to bildene er jo like da..., bare at hun flekser på det første. Synes det er fint med såpass muskler på damer. Anonymkode: 84881...a88 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OPIgirl Skrevet 3. februar 2021 #28 Del Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvor mye muskler synes dereer pint på jenter? Selv synes jeg er flott med muskuløs rygg og skuldre, så lenge det ikke blir for store armer, og man bevarer en midje. F.eks. hva synes dere om de to jentene som er avbildet under? Anonymkode: d0b53...6c7 Ikke fine noen av dem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #29 Del Skrevet 3. februar 2021 Imponerende og hun/de kan være ordentlig stolte av jobben lagt i kroppene. men nei, for meg er det for maskulint og jeg liker best å være litt feminin. Anonymkode: e1d8f...047 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #30 Del Skrevet 4. februar 2021 På de bildene poserer de for å få musklene til å se størst mulig ut. Selv synes jeg ikke slikt er pent, men kan godt være at jeg synes kroppene deres er pene når de ikke poserer. Anonymkode: ed93a...b90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #31 Del Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 3.2.2021 den 16.55): Hvor mye muskler synes dereer pint på jenter? Selv synes jeg er flott med muskuløs rygg og skuldre, så lenge det ikke blir for store armer, og man bevarer en midje. F.eks. hva synes dere om de to jentene som er avbildet under? Anonymkode: d0b53...6c7 Begge er flotte. Den nederste er fantstisk. Anonymkode: 71cee...9ae 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #32 Del Skrevet 4. februar 2021 De bildene viser jenter som ikke har så pene muskler. Veldig rotete de musklene der, spesielt hun nederste. Hun øverste ser alt for tynn ut også. Fint med muskler, men ikke så voldsomt. Jeg er jente selv. Anonymkode: d521a...f28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #33 Del Skrevet 4. februar 2021 Revenmann29 skrev (22 timer siden): Synes det ser ut som en mann.. Jenter med muskler er ganske turn off.. Synes dem passer perfekt når dem ser helt normale ut, med litt å ta i, og kjenne bein og muskler når man prøver og kose seg e IKKE digg Normale? Hva er normalt? Ingenting på kroppsformen hennes tyder på at det er en mann. Ville ikke sett sånn ut selv, men hver sin smak. Men heller sånn enn som jeg er nå 🤣 Anonymkode: bfc1e...cdf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jr.Garcon Skrevet 4. februar 2021 #34 Del Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 3.2.2021 den 16.55): Hvor mye muskler synes dereer pint på jenter? Selv synes jeg er flott med muskuløs rygg og skuldre, så lenge det ikke blir for store armer, og man bevarer en midje. F.eks. hva synes dere om de to jentene som er avbildet under? Anonymkode: d0b53...6c7 Nr.1 har altfor lite underhudsfett - det synes jeg ikke er noe fint. Nr.2 har for mye muskler. Blir for mandig for min smak. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #35 Del Skrevet 4. februar 2021 Pent synes ikke jeg det er, men det er vel ikke derfor hun trener så målrettet? Er det ikke for å konkurrere? Anonymkode: d6c08...1b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paramount Skrevet 4. februar 2021 #36 Del Skrevet 4. februar 2021 Fint å være i form, og muskler er fint, også på jenter. Men det kan bli for stort og stramt, spesielt armer og overkropp, som bildene over. Det blir litt usymmetrisk for meg. Nedre halvdel av kroppen tåler mer muskler før det blir for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #37 Del Skrevet 4. februar 2021 Ikke pent. Tar heller en som er litt lubben. Anonymkode: 7de19...d23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 4. februar 2021 #38 Del Skrevet 4. februar 2021 Så sånn ut for fem år siden. Trivdes med å være sinnsykt sterk, men likte meg ikke i sommerkjoler. Daglige kommentarer, både stygge og fine. Jeg ble ganske flink til å svare tilbake når folk kom med ufine kommentarer om hvordan jeg så ut. Nå ser jeg ikke sånn ut, har markerte muskler, men de er ikke i nærheten av å være så store. Og jeg trives bedre med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #39 Del Skrevet 4. februar 2021 Jeg liker litt muskuløse legger, at man ser litt muskler og litt definerte lår. Men ikke på langt nær noen overdrivelse. Bedre med mindre enn mer, ellers blir det fort for mandig. Men armene skal helst ikke være så muskuløse. Mr 2 har pene ben men begge har for muskuløs overkropp. Anonymkode: 40b61...d70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #40 Del Skrevet 5. februar 2021 Vakre damer med imponerende fysikk! Bøyer meg i støvet. Er nybegynner på styrketrening selv og kan bare forestille meg hvor mye trening og mat som ligger bak en slik kropp. Anonymkode: 88e12...351 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå