AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #1 Del Skrevet 3. februar 2021 Hvor mye muskler synes dereer pint på jenter? Selv synes jeg er flott med muskuløs rygg og skuldre, så lenge det ikke blir for store armer, og man bevarer en midje. F.eks. hva synes dere om de to jentene som er avbildet under? Anonymkode: d0b53...6c7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilliMilli Skrevet 3. februar 2021 #2 Del Skrevet 3. februar 2021 Ikke så pent... for mye muskler etter min smak, og lite feminint og sexy... 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 3. februar 2021 #3 Del Skrevet 3. februar 2021 Jeg syntes det er fint. Og ufattelig imponerende resultat av de damene. 💪🏼👏🏼 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 3. februar 2021 #4 Del Skrevet 3. februar 2021 Veldig mandig 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkee Skrevet 3. februar 2021 #5 Del Skrevet 3. februar 2021 Flotte damer! Skulle ønske min kropp tålte så mye trening. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomHm Skrevet 3. februar 2021 #6 Del Skrevet 3. februar 2021 Ikke noe jeg ville ha ønsket meg, men det ser ikke styggt ut så hadde ikke gjort noe. Jeg er dog ganske stor selv, tror mange utrente menn ville følt seg mindre mannlige viss det var dama. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #7 Del Skrevet 3. februar 2021 Jeg blir fascinert, imponert og inspirert av slike bilder. Jeg vil ikke mene noe om andres kropp. Personlig kunne jeg gjerne ha hatt like mye muskler, men ville samtidig ha hatt en høyere fettprosent. Anonymkode: 95d65...5b3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #8 Del Skrevet 3. februar 2021 Veldig imponerende. Men ikke hva jeg foretrekker. Anonymkode: 7888a...1c2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #9 Del Skrevet 3. februar 2021 Så lav fettprosent gjør at de fleste kvinner mister mensen. Det er et stort rødt flagg når helse angår. Ikke noe å trakte etter. Anonymkode: 80a8b...972 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #10 Del Skrevet 3. februar 2021 Kan man ikke heller bare få lov å trene så mye man vil og ha så mye eller lite muskler man vil, uten at alle skal ha en mening om andres kropper?😊 Anonymkode: 94ffc...341 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Revenmann29 Skrevet 3. februar 2021 #11 Del Skrevet 3. februar 2021 Synes det ser ut som en mann.. Jenter med muskler er ganske turn off.. Synes dem passer perfekt når dem ser helt normale ut, med litt å ta i, og kjenne bein og muskler når man prøver og kose seg e IKKE digg 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Revenmann29 Skrevet 3. februar 2021 #12 Del Skrevet 3. februar 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Kan man ikke heller bare få lov å trene så mye man vil og ha så mye eller lite muskler man vil, uten at alle skal ha en mening om andres kropper?😊 Anonymkode: 94ffc...341 Spørsmålet er om hva som er pent å ikke, ikke om man skal trene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #13 Del Skrevet 3. februar 2021 Ser bra ut dette. Et hull er et hull. Anonymkode: 98a1a...c56 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 3. februar 2021 #14 Del Skrevet 3. februar 2021 Vi har alle forskjellig smak. Selv liker jeg naturlige former og muskler. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #15 Del Skrevet 3. februar 2021 Jeg synes de var kjempefine. Er dame. Anonymkode: 9f2f1...585 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #16 Del Skrevet 3. februar 2021 Synes det er fint! Har ganske markert rygg selv, men høyere fettprosent(den har jeg ikke viljestyrke til å gjøre noe med😅). Anonymkode: a02ff...995 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #17 Del Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor mye muskler synes dereer pint på jenter? Selv synes jeg er flott med muskuløs rygg og skuldre, så lenge det ikke blir for store armer, og man bevarer en midje. F.eks. hva synes dere om de to jentene som er avbildet under? Anonymkode: d0b53...6c7 Ikke pent. Altfor maskulint og overdrevent. Greit med trent kropp, men dette er i overkant. Det finnes mange penere mellomting. Anonymkode: b8739...929 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #18 Del Skrevet 3. februar 2021 Mest spesielt å stå toppløs i tights ved kjøkkenbenken - muskler eller ikke... Anonymkode: b5c07...2f1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicathv Skrevet 3. februar 2021 #19 Del Skrevet 3. februar 2021 Verken jeg eller mannen synes at så mye muskler er særlig fint. Det er fint med noe definerte muskler, men dette blir for mye. Det ser rart og unaturlig ut. Samme med menn med overdrevne muskler. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #20 Del Skrevet 3. februar 2021 Det er imponerende, men ikke pent å se på. Anonymkode: 7fb05...154 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå