AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #61 Skrevet 8. februar 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg regner med at jeg må fly alene. Mannen må mest sannsynlig bli her lengre .. så det blir første gang jeg flyr med ett barn (å det er første barnet mitt også) Han er mest sannsynlig 1 år- 1 år og 2 mnd da vi flyr.. Har du noen forslag om hvilken bæresele som er best å bruke for større babyer / barn. (Han er nå 10 mnd veier 7,6) Anonymkode: 08d5d...1c3 Det kjedelige svaret er en som passer deg. Vi bruker til ftg til en så liten. Til 4 åringen bruker jeg tula toddler. Anonymkode: c45bb...e14
Gjest Albbas Skrevet 8. februar 2021 #62 Skrevet 8. februar 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Har du noen gang flydd med små barn? Jeg har aldri hatt tenkt på at man burde bruke bilsete i ett fly. Å etter det jeg har lest her er det mange som mener at man er dårlig foreldre om man flyr med baby /barnet uten bilsete. Jeg har ikke mulighet til å skaffe ett bilsete for å fly , å blir litt stresset av å se så mange negative meninger her. Er man virkelig Sååå illeog dårlig foreldre om barns sitter på fanget ? Anonymkode: 08d5d...1c3 Jeg har aldri sett noen bruke bilstol på fly, og aldri brukt det selv. Vet at det er noen som gjør det, men den fleste gjør det altså ikke.
Alauda Skrevet 8. februar 2021 #63 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har du noen gang flydd med små barn? Jeg har aldri hatt tenkt på at man burde bruke bilsete i ett fly. Å etter det jeg har lest her er det mange som mener at man er dårlig foreldre om man flyr med baby /barnet uten bilsete. Jeg har ikke mulighet til å skaffe ett bilsete for å fly , å blir litt stresset av å se så mange negative meninger her. Er man virkelig Sååå illeog dårlig foreldre om barns sitter på fanget ? Anonymkode: 08d5d...1c3 Var denne til meg? Les hva jeg skrev. Jeg har flydd med baby flere ganger, uten bilsete.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #64 Skrevet 8. februar 2021 Mumsmums skrev (På 5.2.2021 den 19.48): Står bilstolen løst i flysetet? Dette jeg lurer på. Skjønner jo at barnet er festet med stolens seler. Nei, du får ikke bruke bilstol som står løst. Den må være festet med setets belter. Jeg husker ikke nå om vi festet setets belte på undersiden, eller tok det over i hakkene så baby hadde to belter over fanget. Baby var festet med bilstolens belte også. Det er ikke feil å reise med baby på fanget heller. På korte reiser gjorde jeg det. Kom litt an på om vi trengte bilsetet på destinasjonen. Jeg ville ikke sende bilsetet, da bagasje blir litt hardhent behandlet i fly... bilstoler skal kastes etter bilkræsj, selv om det er lite kræsj. Anonymkode: 71396...357
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #65 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg har ventet lenge nok med å ikke fly! Jeg har ikke flydd på over 1 år snart! Så min reise til Norge er strengt talt HELT nødvendig. Jeg sitter i ett annet land har ikke fått sett familien min i Norge på evigheter.. + Jeg har en sønn nå på 10 mnd, som er deres første barnebarn å de har ikke fått møtt han en gang enda! Så det å ikke fly og blah blah driter her laaaaaaaangt i nå!!!!!! Jeg har allerede fått to doser av Pfizer, så jeg er full vaksinert. Å før jeg reiser skal jeg snakke med legen sånn at jeg kan vite hvordan jeg kan beskytte sønnen min mest mulig.. Så hello to all the haters who hate people who is flying now during corona... love. Anonymkode: 08d5d...1c3 Wæ wæ det gjelder da hele verden, din pingle. Har et eldre barn i familien som ikke har møtt besteforeldrene. Anonymkode: 71396...357 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #66 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg regner med at jeg må fly alene. Mannen må mest sannsynlig bli her lengre .. så det blir første gang jeg flyr med ett barn (å det er første barnet mitt også) Han er mest sannsynlig 1 år- 1 år og 2 mnd da vi flyr.. Har du noen forslag om hvilken bæresele som er best å bruke for større babyer / barn. (Han er nå 10 mnd veier 7,6) Anonymkode: 08d5d...1c3 Det aller beste er å prøve bæreseler selv, men det er kanskje lockdown der dere bor? Her er i hvertfall en test https://www.best-i-test.nu/baresele Anonymkode: 3d4c9...5b5
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #67 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Wæ wæ det gjelder da hele verden, din pingle. Har et eldre barn i familien som ikke har møtt besteforeldrene. Anonymkode: 71396...357 Slutt a! Er det virkelig nødvendig å være så drittal? Anonymkode: 05b31...074 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #68 Skrevet 8. februar 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Slutt a! Er det virkelig nødvendig å være så drittal? Anonymkode: 05b31...074 Den ba TS om selv med den tonen hun har Anonymkode: c45bb...e14
Mumsmums Skrevet 14. februar 2021 #69 Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 7.2.2021 den 21.31): Hei.. Hvor gamle var barna dine da du brukte bæresele? Kan man bruke det på en dom er 10 mnd og rundt 8 - 9 kg ? Anonymkode: 08d5d...1c3 Har brukt det fra 0 mnd til 5 år. Men den jeg hadde var opp til 15 kg.
Mumsmums Skrevet 14. februar 2021 #70 Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 7.2.2021 den 21.46): Hei jeg har sendt vogn i prampack og bilstol pakker for seg (gratis med flere selskaper). Babyen hadde jeg i bæresjal etter innsjekk, og på fanget på flyet (du får utdelt belte til å feste babyen til ditt eget belte). Det er særlig ved landing at babyen kan få vondt i ørene, så lurt å amme eller flaskemate da om den ikke sover. Vi hadde vanskeligheter med å få kontakt med flypersonalet for å varme mat, så var glad vi hadde med eget vann og mat i klemmeposer (klemte ut i skjea, svært populært). lurt å ta med noen populære leker så babyen ikke kjeder seg og gråter. sist men ikke minst: neste gang skal jeg ikke drikke så mye selv, babyen er mammadalt og hylte fra jeg reiste meg for å stille meg i dokø til jeg var tilbake igjen! Vanligvis er pappa også populær men situasjonen var nok mer utrygg enn vi trodde. Lurt å stille opplagt og at den som ikke bærer baby er forberedt på å bære alt annet... lykke til det blir bra! Anonymkode: ea107...175 Hadde planer om dette med mine, men fikk beskjed om at de skulle sitte på fanget med ansiktet fremover ved takeoff og landing..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå