Gå til innhold

Camp Kulinaris 2021

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jaymie skrev (20 minutter siden):

Er det bare jeg som er litt plaget av at Hasse som kom inn sist fortsatt er der? Synes liksom ikke han fortjener å være i finaleuka. 

Heller Hasse en noen av de andre utfordrerne som kom inn på slutten der. 

• Liker 4
Hyachint31 skrev (5 minutter siden):

Heller Hasse en noen av de andre utfordrerne som kom inn på slutten der. 

Men vil du heller ha Hasse enn de tre originale da? Synes både Anna og Benedikte var bedre enn Hasse. Ole kunne gått før, men har vært heldig. De som er igjen fra starten er jo på et helt annet nivå og Hasse har ikke gjort halvparten av jobben de har gjort. Han har hatt flaks, men blir bare irritert av hele fyren. 

• Liker 3
Jaymie skrev (1 time siden):

Er det bare jeg som er litt plaget av at Hasse som kom inn sist fortsatt er der? Synes liksom ikke han fortjener å være i finaleuka. 

Heh. Han ser totalt himmelfallen ut hver gang han får skryt eller faktisk får til nor, så jeg tror kanskje at han er enig med deg.

• Liker 4
AnonymBruker

Jeg synes det er urettferdig når det er så stor forskjell på rettene de skal lage. Når Mia skal lage noe som er så mye vanskeligere enn resten er jo ikke greit. Blir feil hvis en god deltaker skal ryke på noe sånt fremfor feks Hasse og Ole. Nå failet jo Ole fullstendig på vannbakkelsene så det var jo flaks for Mia. 

Syns heller ikke Terje sin fordel var så stor. Han kunne velge først men det har jo lite å si når det er flaks og uflaks som bestemmer rettene. 

Anonymkode: f8c9e...82e

• Liker 7

Annonse

AnonymBruker

Spoiler fra episode 31 som kom på Viaplay i dag!

Spoiler

Jeg hadde klikket dersom Hasse hadde gått videre til finalen. Den smakskonkurransen var nervepirrende 😂
Men verdige finalister nå syntes jeg  

Anonymkode: 85c2c...47b

• Liker 6
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Spoiler fra episode 31 som kom på Viaplay i dag!

Vis skjult innhold

Jeg hadde klikket dersom Hasse hadde gått videre til finalen. Den smakskonkurransen var nervepirrende 😂
Men verdige finalister nå syntes jeg  

Veldig glad for det resultatet ja 🙌🏻

AnonymBruker

Er det bare jeg som synes dette var en litt rar konkurranse å ha i finaleuka? Hadde forventet noe med matlaging, men her er det jo smakssans - som kan være litt individuell, og som påvirkes av forkjølelse m.m. Dette var mer en type konkurranse som passer tidligere i Camp Kulinaris-løpet.

Anonymkode: 69b2a...36f

• Liker 4
9 hours ago, AnonymBruker said:

Er det bare jeg som synes dette var en litt rar konkurranse å ha i finaleuka? Hadde forventet noe med matlaging, men her er det jo smakssans - som kan være litt individuell, og som påvirkes av forkjølelse m.m. Dette var mer en type konkurranse som passer tidligere i Camp Kulinaris-løpet.

Anonymkode: 69b2a...36f

smakssans er jo en viktig del av kokke-kunnskapen...

• Liker 4
AnonymBruker
fjær skrev (8 timer siden):

smakssans er jo en viktig del av kokke-kunnskapen...

Såklart. Men her gikk det veldig mye på flaks. Hadde de smakt samme råvare i hver runde kunne det blitt rettferdig. Men her fikk den ene mye enklere ting i begynnelsen. Så den «velg en bolle» greia er mye flaks. 

Det er jo ingen tvil om at hun er en mye bedre kokk en han. Så om han hadde blitt værende hadde det vært kjempe urettferdig. 

• Liker 6

Annonse

AnonymBruker skrev (På 15.4.2021 den 18.35):

Såklart. Men her gikk det veldig mye på flaks. Hadde de smakt samme råvare i hver runde kunne det blitt rettferdig. Men her fikk den ene mye enklere ting i begynnelsen. Så den «velg en bolle» greia er mye flaks. 

Det er jo ingen tvil om at hun er en mye bedre kokk en han. Så om han hadde blitt værende hadde det vært kjempe urettferdig. 

De burde fått samme vare samtidig. Har de ikke gjort det tidligere år? Eller blander jeg med annen konkurranse? 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...