AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #241 Skrevet 24. mars 2021 Just now, AnonymBruker said: Er det ikke litt rart at produksjonen har bestemt at alle eggene skal brukes til noe (alt fra lunsj til crewet eller til deltakerne) og at de ikke ber dem om å spare på plommene ? Er det ikke litt rart at produksjonen ikke har bestemt.... rettelse 🙂 Anonymkode: ed8e2...53d 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #242 Skrevet 24. mars 2021 Hasse er ny ja. Men sorry, til å med en 10 åring hadde klart å være mer selvstendig og følge oppskriften! Spiller han dum eller? Det er jo nettopp det som er, at de skal lære å lage nye ting. Om han er ny har ingenting med saken å gjøre. Enten så prøver han å lage mat, ellers så for han pakke sakene. Du er med i programmet for å lage mat. Ikke for å stå å tulle å fjase! Forstår godt at Benedicte blir frustrert. Med ole er det en annen setting. Hun har vært spydig med han siden start. Å han gjør absolutt så godt han kan! Anonymkode: c07e9...64b 6
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #243 Skrevet 25. mars 2021 Fyf så bitchy og nedlatende Benedicte er. Veldig ekkel holdning. Så opptatt av hvor lite erfarne Ole og Hasse er, ler av dem og henger ut Ole hele tiden. Hadde klikka! Det gjør ikke Hasse noe tryggere eller mer komfortabel på kjøkkenet sånn som hun snakker til ham, det nytter ikke. Man blir jo nesten redd av å skulle be henne om hjelp. Jeg har hatt slike sjefer før, de gjør meg skikkelig stressa og anstrengt og livredd for å gjøre feil. Kom med råd, vær konstruktiv, gi ros, vær motiverende! Anonymkode: 5d2d2...6e4 20
Tripptrapp1 Skrevet 25. mars 2021 #244 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fyf så bitchy og nedlatende Benedicte er. Veldig ekkel holdning. Så opptatt av hvor lite erfarne Ole og Hasse er, ler av dem og henger ut Ole hele tiden. Hadde klikka! Det gjør ikke Hasse noe tryggere eller mer komfortabel på kjøkkenet sånn som hun snakker til ham, det nytter ikke. Man blir jo nesten redd av å skulle be henne om hjelp. Jeg har hatt slike sjefer før, de gjør meg skikkelig stressa og anstrengt og livredd for å gjøre feil. Kom med råd, vær konstruktiv, gi ros, vær motiverende! Anonymkode: 5d2d2...6e4 Heh.. syns det var litt fornøyelig når chipsen til Hasse ble ødelagt fordi han hadde laget så tynne skiver som Benedicte ville ha. En liten reminder om at hun ikke er feilfri hun heller. Kjenner at jeg gleder meg til prøvesmakingen! Hun virker ikke særlig lydhør overfor råd fra f.eks Mia, og er veldig tydelig på hvordan hun mener at ting skal gjøres, så får vi se om det var slik det faktisk skulle være, da 😁 6
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #245 Skrevet 25. mars 2021 Nei, hun har ikke de beste lederegenskapene 😂 Gjør vel nesten helt motsatt av hva som får frem det beste i gjengen sin. Hun kommer dessverre ikke så godt ut av dette. Anonymkode: 4b96a...a65 5
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #246 Skrevet 5. april 2021 Hjelpes... Jeg tror jeg hadde gått amok om noen skulle hengt over skuldrene mine slik den nåværende kjøkkensjefen holder på. Man blir sint bare av å se på det. Anonymkode: d8e07...f1c 7
Jaymie Skrevet 5. april 2021 #247 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hjelpes... Jeg tror jeg hadde gått amok om noen skulle hengt over skuldrene mine slik den nåværende kjøkkensjefen holder på. Man blir sint bare av å se på det. Anonymkode: d8e07...f1c Enig, Benedikte er nok en slitsom sjef. Ukens store tabbe sto Ole for da. Hvordan kunne han ikke merke det på lukta? Ellers må jeg si at jeg frydet meg litt over at Benedikte måtte ribbe tiurene. 8
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #248 Skrevet 5. april 2021 Jaymie skrev (6 timer siden): Enig, Benedikte er nok en slitsom sjef. Ukens store tabbe sto Ole for da. Hvordan kunne han ikke merke det på lukta? Ellers må jeg si at jeg frydet meg litt over at Benedikte måtte ribbe tiurene. Hvor så dere de(n?) episodene? Det har jo ikke skjedd enda? Anonymkode: adb5b...808
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #249 Skrevet 5. april 2021 Glem det, ser det ligger på Viaplay for de som har det. Dere som har abonnement og ser episodene en uke før, ikke gidd å spoil for oss andre da. Anonymkode: adb5b...808 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #250 Skrevet 5. april 2021 Jeg er sjokkert over hvor ufyselig Benedicte opptrer. Ser virkelig ut som hun nyter å snakke ned folk, og ler hånlig når særlig Hasse og Ole ikke gjør ting perfekt med det samme. Snakk om nedlatende oppførsel. Begynner å lure på om hun var en mobber som barn. Anonymkode: 2e51e...326 12
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #251 Skrevet 5. april 2021 Håper Benedicte ikke får godkjent, så hun må i kokkekamp og taper. Anonymkode: 2e51e...326 13
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #252 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Glem det, ser det ligger på Viaplay for de som har det. Dere som har abonnement og ser episodene en uke før, ikke gidd å spoil for oss andre da. Anonymkode: adb5b...808 Episodene går ikke én uke før på Viaplay, de går dagen før. Og hvis man ønsker å unngå spoiling i en tid hvor ekstremt mange ser på tv via div strømmetjenester, så får man la være å gå inn på de trådene som handler om programmet. Anonymkode: 3ed4f...b7b 7
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #253 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Håper Benedicte ikke får godkjent, så hun må i kokkekamp og taper. Anonymkode: 2e51e...326 Hadde hun fått den serveringen godkjent, så skulle jeg aldri sett en eneste episode mer. Noensinne! Anonymkode: 3ed4f...b7b 6
MaleficentAurora Skrevet 6. april 2021 #254 Skrevet 6. april 2021 Meget bra at Benedikte ikke fikk serveringen godkjent. Hun har seg selv og takke for det. Noe plass i finalen fortjener hun så og si ikke når man ser hvordan hun er mot enkelte av deltakerne. 4
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #255 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (På 25.3.2021 den 18.34): Fyf så bitchy og nedlatende Benedicte er. Veldig ekkel holdning. Så opptatt av hvor lite erfarne Ole og Hasse er, ler av dem og henger ut Ole hele tiden. Hadde klikka! Det gjør ikke Hasse noe tryggere eller mer komfortabel på kjøkkenet sånn som hun snakker til ham, det nytter ikke. Man blir jo nesten redd av å skulle be henne om hjelp. Jeg har hatt slike sjefer før, de gjør meg skikkelig stressa og anstrengt og livredd for å gjøre feil. Kom med råd, vær konstruktiv, gi ros, vær motiverende! Anonymkode: 5d2d2...6e4 Hun har vært ufyselig i alle program hun har dukket opp i de siste årene, hun tror nok hun er mer verdt enn de fleste andre mennesker. Selvinnsikt har hun jo heller ikke. Det var utrolig kleint da hun deltok i Stjernekamp og ikke skjønte selv at hun ikke kan synge høye toner lenger. Det er kanskje en grunn til at man ikke ser henne og Ingrid Bjørnov sammen lenger, Bjørnov er jo mye mer jordnær. Anonymkode: e7d6f...fac 9
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #256 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hun har vært ufyselig i alle program hun har dukket opp i de siste årene, hun tror nok hun er mer verdt enn de fleste andre mennesker. Selvinnsikt har hun jo heller ikke. Det var utrolig kleint da hun deltok i Stjernekamp og ikke skjønte selv at hun ikke kan synge høye toner lenger. Det er kanskje en grunn til at man ikke ser henne og Ingrid Bjørnov sammen lenger, Bjørnov er jo mye mer jordnær. Anonymkode: e7d6f...fac Jeg har ikke sett henne i noen andre programmer, men da er det helt tydelig at hun tror hun er høyt hevet over andre. Man så det også på måten hun hele tiden omtalte seg selv som sjef på. «Jeg er sjef». «Det er jeg som er sjefen». Hun var sjef. Men en god leder er hun ikke. Hun evner ikke å se hver enkelt. Hun skjøt seg selv i foten med den væremåten der. Men det er like greit. Håper hun ryker. Anonymkode: 85c2c...47b 3
Jaymie Skrevet 6. april 2021 #257 Skrevet 6. april 2021 (endret) Måten Benedikte reagerte på når de lurte på hvorfor sjefen ikke ønsket gjestene velkommen var dårlig og nesten passiv aggressiv. Helt tydelig at hun også mener at det er alle andre enn hennes feil, men de fleste andre har jo klart å samle de samme folka og fått servering godkjent tidligere. Tror de fleste blir dårligere enn de er når de blir hakket på, behandlet som småbarn og overvåket på den måten. Hun burde stolt litt mer på de isteden. Nei, Benedikte har virkelig ikke kommet godt ut av dette programmet og jeg håper hun ryker denne uka. Endret 6. april 2021 av Jaymie 3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #258 Skrevet 6. april 2021 Ufyselig, ovenfor og ned, holdning fra Benedicte. Trodde faktisk bedre om henne, men der tok jeg grundig feil. Tar Ole og Hasse på mitt kjøkken any day of the week, før Benedicte. Takk for meg! Anonymkode: 5aa25...0a2 6
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #259 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Episodene går ikke én uke før på Viaplay, de går dagen før. Og hvis man ønsker å unngå spoiling i en tid hvor ekstremt mange ser på tv via div strømmetjenester, så får man la være å gå inn på de trådene som handler om programmet. Anonymkode: 3ed4f...b7b De går ikke dagen før heller. De blir lagt ut kl 00.01 samme dag som de går på tv på kvelden. Anonymkode: 17ae9...106 3
Tulla25j Skrevet 6. april 2021 #260 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): De går ikke dagen før heller. De blir lagt ut kl 00.01 samme dag som de går på tv på kvelden. Stemmer ikke. Episode 28 er lagt ut på Viaplay nå, mens det er nr 27 som sendes på tv i kveld. Vi som har Viaplay får dermed se hvem som ryker i duell i dag, mens de som ser lineær tv må vente til mandag 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå