MaleficentAurora Skrevet 7. april 2021 #261 Del Skrevet 7. april 2021 Der røyk hun ut og som fortjent. Jeg er enig med mange her at Benedikte har opptred ufyselig mot Ole og hun ble tilsnakket av Terje ang kommentarene sine til Ole. Men hun snudde helt om da hun sa at Ole måtte vinne Camp kulinaris nå som han hadde vunnet mot henne. Klare å han å takle henne så klare han og takle konkurransen også. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #262 Del Skrevet 7. april 2021 MaleficentAurora skrev (5 minutter siden): Der røyk hun ut og som fortjent. Jeg er enig med mange her at Benedikte har opptred ufyselig mot Ole og hun ble tilsnakket av Terje ang kommentarene sine til Ole. Men hun snudde helt om da hun sa at Ole måtte vinne Camp kulinaris nå som han hadde vunnet mot henne. Klare å han å takle henne så klare han og takle konkurransen også. Jeg lo høyt for meg selv, der jeg satt på nattevakt, da hun røyk ut. Beste øyeblikket hittil i Camp Kulinaris. Nesten så jeg tror Kjartan valgte å tilgodese Ole pga oppførselen til Benedicte. 😂😂 Anonymkode: 3ed4f...b7b 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 7. april 2021 #263 Del Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg lo høyt for meg selv, der jeg satt på nattevakt, da hun røyk ut. Beste øyeblikket hittil i Camp Kulinaris. Nesten så jeg tror Kjartan valgte å tilgodese Ole pga oppførselen til Benedicte. 😂😂 Anonymkode: 3ed4f...b7b Det var det jeg også tenkte. Hun har nok fått mye klage på seg i kulissene som ikke blir vist fram. Det var også en media sak om hvordan Benedikte hadde opptred mot Ole. Noe Ole kommenterte pp at han ikke skjønte hvorfor. Jeg forstår heller ikke hvorfor hun bestemte for å ta Ole hver eneste gang. Greit nok at han ikke er den beste, men vil ikke si at den er svakeste akkurat. At han er litt sær å treg av seg vil jeg si er forståelig etter årrekke med boksing å flere slag mot hodet og ansiktet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 7. april 2021 #264 Del Skrevet 7. april 2021 Hun hadde vel rett i at han var d svakeste da - han og Hasse. Ingen tvil om det men det er jo noe med måten det ble sagt på og hvor ofte det ble gjentatt. In your face og i kamera. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #265 Del Skrevet 7. april 2021 Det er nesten imponerende hvor like likandes Benedikte makter å opptre. Selv når hun får tydelig tilbakemeldinger på at det nærmer seg mobbing, fortsetter hun. Det er som det mangler sosial intelligens der, eller evne til å se seg selv utenfra. Veldig godt å se at hovmod står for fall! Anonymkode: d8e07...f1c 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #266 Del Skrevet 7. april 2021 Tulla25j skrev (11 timer siden): Stemmer ikke. Episode 28 er lagt ut på Viaplay nå, mens det er nr 27 som sendes på tv i kveld. Vi som har Viaplay får dermed se hvem som ryker i duell i dag, mens de som ser lineær tv må vente til mandag Ok. Så da ligger jeg en foran da 👍 Anonymkode: 17ae9...106 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 7. april 2021 #267 Del Skrevet 7. april 2021 Karma tok over denne uka du. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 7. april 2021 #268 Del Skrevet 7. april 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 5.4.2021 den 23.42): Glem det, ser det ligger på Viaplay for de som har det. Dere som har abonnement og ser episodene en uke før, ikke gidd å spoil for oss andre da. Anonymkode: adb5b...808 Episodene legges ikke ut en uke før på Viaplay. Hva med å drite i å lese trådene på KG inntil du er a jour med episodene istedenfor å forvente at andre skal ta hensyn til deg? Endret 7. april 2021 av Tripptrapp1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #269 Del Skrevet 7. april 2021 Jeg tror vi på generelt grunnlag diskuterer spoiling mer enn vi diskuterer CC her Anonymkode: 32d31...2bc 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #270 Del Skrevet 7. april 2021 Ja, dere som ikke vil bli spoilet og følger med på lineær tv, kan ikke dere bare opprette egen, spoilerfri tråd da? Problem solved. 😀 Anonymkode: 5d2d2...6e4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 7. april 2021 #271 Del Skrevet 7. april 2021 Jeg spoiler med god samvittighet så lenge det ikke står noe i tråd tittelen eller i HI at det ikke skal forekomme. Jeg forholde meg til hva TS har skrevet og gitt beskjed om, og ikke fra visse enkelte anonyme brukere sutrer om😂 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg tror vi på generelt grunnlag diskuterer spoiling mer enn vi diskuterer CC her Anonymkode: 32d31...2bc Jupp og det har du rett i. En del som har begått personangrep og brukerdebatt fordi de ikke får vilje sin med å tie oss som ser via nettet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #272 Del Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg lo høyt for meg selv, der jeg satt på nattevakt, da hun røyk ut. Beste øyeblikket hittil i Camp Kulinaris. Nesten så jeg tror Kjartan valgte å tilgodese Ole pga oppførselen til Benedicte. 😂😂 Anonymkode: 3ed4f...b7b Det tror nok jeg også når det var jevnt og sto og vippet, at Kjartan valgte Ole litt pga det. Også for underholdningsverdien sin del. Det var fortjent, Benedicte har vert så slem/nedlatende mot Ole at det er ubehagelig å høre på Anonymkode: e7745...dcc 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 7. april 2021 #273 Del Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det tror nok jeg også når det var jevnt og sto og vippet, at Kjartan valgte Ole litt pga det. Også for underholdningsverdien sin del. Det var fortjent, Benedicte har vert så slem/nedlatende mot Ole at det er ubehagelig å høre på Anonymkode: e7745...dcc Det tror jeg ikke noe på. Jeg tror Kjartan har nok integritet til å velge den som presenterte den beste retten, og det var overraskende nok Ole denne gangen. Flaks for han at han hadde gode hjelpere på sidelinjen, og at Benedicte ødela sausen sin med for mye syre. Benedicte har blitt fremstilt som en kjerring i serien (kanskje hun er den i virkeligheten også, ikke vet jeg), men hun er uten tvil mye mer habil på kjøkkenet enn Ole. Hvis Kjartan skulle begynt å velge vinnere ut i fra trynefaktor og hva som lager god TV, så hadde det vært mye mer spennende å ha med Benedicte til finalen enn Ole. Ole er i mine øyne sjanseløs til å vinne dette. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #274 Del Skrevet 7. april 2021 🥳🥳🥳 Er så glad for at Hu ikke gikk videre. Lykkelig. Hu virker ikke sympatisk verken her eller i "den du veit" på tv2, så dette var en gledens dag 🇧🇻 Anonymkode: aa7b2...53b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #275 Del Skrevet 12. april 2021 Hvem heier dere på i finaleuka? 😃 Anonymkode: 69b2a...36f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #276 Del Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hvem heier dere på i finaleuka? 😃 Anonymkode: 69b2a...36f Terje👏👏 Anonymkode: 5be6f...066 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 12. april 2021 #277 Del Skrevet 12. april 2021 Mia. Men dagens episode overrasket stort 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #278 Del Skrevet 13. april 2021 Ler meg ihjel over vannbakkelsene 😂 Anonymkode: ccf78...f73 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #279 Del Skrevet 13. april 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ler meg ihjel over vannbakkelsene 😂 Anonymkode: ccf78...f73 De lo jeg godt av å 🤣 Anonymkode: 17ae9...106 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #280 Del Skrevet 13. april 2021 Ok Christian må gjøre noe med håret sitt, han har jo Karen-sveis 🙈 Anonymkode: 5d2d2...6e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå