Gå til innhold

Norsk elsykkel med tak, barnesete og 4 hjul. Hva tenker dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

image.thumb.png.6ecfab101696c8daf4ca1cd615ff66f7.pngSyntes den så veldig praktisk og miljøvennlig ut! Går jo under samme reglene som en elsykkel, men den beskytter mot vær og vind. Den har til og med varme og ventilasjonsanlegg. Frister å forhåndsbestille. Hadde vært gøy å dra til barnehagen i denne!

Men 50000kr er en del da... Tror dere det kommer til å komme subsidier på elsykler igjen?

Her er pris og utstyrsisten: https://www.podbike.com/pricing-of-frikar-e-bike/

Anonymkode: ae028...74d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dårlig sikt siden du sitter bakoverlent. Og jeg ser for meg stress med å krysse forgjengerfelt og komme opp på sykkelveien. Den er jo ganske mye breiere enn en vanlig sykkel. Men det kommer kanskje an på sykkel veiene du bruker. 

Og ser for meg at det blir tungt oppover, selv om den er med strøm. Klønete med sittestillingen.

Endret av Tvist
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En så lav farkomst hadde jeg aldri turt å bevege meg rundt i trafikken med.

Anonymkode: 2e98a...6c7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult, men jeg ser heller ikke poenga 😅 Jeg er elsyklist, har hatt elsykkel i snart 5 år og det er min første pri transportmiddel - for å sykle til jobb, hente og levere på skolen og barnehagen, sykle innom matvare butikk. Elsykkelen min kostet 25 tusen, men også sykkelvogn til to barn, kostet 10 tusen ekstra.

Men, det er jo kanskje 2-3 dager i året, som har så kjipt vær at det er virkelig kjipt å sykle. Det er sideveisregn med sterk vind eller sånn stor snø og slufs. Ellers går det helt fint å sykle storsett uansett vær. :) 

men kanskje for de eldre, som ikke har god nok balanse for å sykle. 

Anonymkode: 8c0eb...81c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...