Gå til innhold

Ex on the beach 2021

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hva er greia med Leppene til mange av disse damene, det er altså så stygt!! Irriterer meg grønn av Caroline Nitter, bare hele dama, stemmen, leppene, stilen, hun er jo bare en blond utgave av Isabel Raad.. Victoria ser ut som en karakter fra The Muppet Show med de leppene og resten av utseendet.. Er så mye finere om de dropper de leppene.. At de ikke ser det selv.. 

Anonymkode: 97909...bd8

Victoria ser så fæl ut! Hun ser like billig ut som hun oppfører seg.. 

Anonymkode: 0d25e...bdf

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 17.4.2021 den 21.21):

Hvorfor håper du det? Det angår vel ikke deg hvor mange folk ligger med. 

Anonymkode: 509e7...86d

Du sier noe, men jeg foretrekker partnere som har et litt mer «opphøyet» forhold til sex. Det skal helst bety noe mer enn å dele en chips-pose; ikke noe man deler med hvem som helst. Jeg ville ikke likt om min partner hadde ligget med «halve byen» og sa ja til alle, men mulig jeg er gammeldags.

Anonymkode: 0d3ac...020

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.4.2021 den 9.06):

Vet noen at det stemmer at Marielle har et lite barn? Ser ikke sånn ut på socials men🤷🏻‍♀️

Anonymkode: c3220...2ae

På det siste bildet hun har på IG ser det ut som hun har tatt bukplastikk. Mange som har fått barn gjør det om en har mye heng på magen. 

Anonymkode: afb10...52f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Visste ikke at Cristian er adoptert fra Colombia før jeg så det på Ex and the city. Det hadde jeg ikke gjettet! 

Anonymkode: 3c03d...f39

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Visste ikke at Cristian er adoptert fra Colombia før jeg så det på Ex and the city. Det hadde jeg ikke gjettet! 

Anonymkode: 3c03d...f39

Tenkte det samme. Men kanksje derfor han alltid er så gyllen i huden. Skjønt han tar sol, men jeg får ikke sånn type,farge uansett hvor mye sol jeg hadde tatt

Anonymkode: e77dd...3f1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.5.2021 den 21.00):

Tenkte det samme. Men kanksje derfor han alltid er så gyllen i huden. Skjønt han tar sol, men jeg får ikke sånn type,farge uansett hvor mye sol jeg hadde tatt

Anonymkode: e77dd...3f1

Mulig jeg tar feil, men på en av episodene i Ex on the beach Afterski syns jeg at jeg så at han smurte seg inn med selvbruningskrem på badet med den typiske hansken mange bruker til dette. Husker ikke hvilken episode det var. Jeg tror nok at han naturlig blir fort brun og gyllen, men jeg tror også han får litt hjelp fra selvbruningskremen, særlig nå under pandemien når man ikke har fått solet seg i like stor grad.

Anonymkode: b6bd2...b35

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 15.4.2021 den 9.06):

Vet noen at det stemmer at Marielle har et lite barn? Ser ikke sånn ut på socials men🤷🏻‍♀️

Anonymkode: c3220...2ae

Det stemmer. Men barnet bor hos sin far. 

Anonymkode: 30d55...c82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...

Følger noen av dere Caroline Nitter på insta? Ser hun har så stort mellomrom mellom puppene, sånn 4-5 cm tomrom… Operasjon gone wrong eller? Bare ser litt rart ut. Men alt der er snart plast, så blir vel litt slik🤷‍♀️

Anonymkode: ec9d0...204

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Ingen tråd som har blitt oppretta for den nye sesongen som går nå?

men fy.... denne sesongen som går nå er så sykt dårlig. Og føler det bare er unge fjortiser som er med i år, de ser jo ut som 16 åringer.

Anonymkode: a24e1...45b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker said:

Ingen tråd som har blitt oppretta for den nye sesongen som går nå?

men fy.... denne sesongen som går nå er så sykt dårlig. Og føler det bare er unge fjortiser som er med i år, de ser jo ut som 16 åringer.

Anonymkode: a24e1...45b

Her fant jeg en, men ellers helt enig med deg👍🏼😅

Anonymkode: ec9d0...204

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hva skjedde  med tråden om EOTB 2022?

Anonymkode: 3faca...d02

Den ble vel sletta pga for mye drittslenging. 

Anonymkode: 12ac4...42f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...