Gå til innhold

Menn får pes når de snakker om følelser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter å ha skrevet om følelsene mine her på forumet så reagerer kvinner med å si ting som «slutt å grin». 
 

Samtidig vil samfunnet at menn skal snakke om følelser. Men med en gang man gjør det ber folk deg slutte. Hvorfor kan ikke samfunnet bestemme seg om hva de vil?

Anonymkode: 0197e...a91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Etter å ha skrevet om følelsene mine her på forumet så reagerer kvinner med å si ting som «slutt å grin». 
 

Samtidig vil samfunnet at menn skal snakke om følelser. Men med en gang man gjør det ber folk deg slutte. Hvorfor kan ikke samfunnet bestemme seg om hva de vil?

Anonymkode: 0197e...a91

Hva slags følelser snakket du om da? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri vis dem følelser. Øyeblikket du viser at du har følelser så stikker de av. 

Anonymkode: 305a4...d59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er ikke at menn ikke får snakke om følelser, problemet er at kvinner snakker for mye om følelser. 

Anonymkode: db718...c7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mann snakker jeg aldri om mine følelser. Vil heller ikke vise dem, da det får meg til å se svak ut. Dette var noe jeg lærte meg allerede som liten unge.

Anonymkode: 31b9b...21a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Som mann snakker jeg aldri om mine følelser. Vil heller ikke vise dem, da det får meg til å se svak ut. Dette var noe jeg lærte meg allerede som liten unge.

Anonymkode: 31b9b...21a

Dette er noe samfunnet må jobbe med! Så klart skal menn også få lov å vise følelser. 

Ts: Så dumt du opplevde det. Skal ikke være sånn at det er vanskeligere for men å kunne vise følelser enn kvinner. 

Anonymkode: a5283...f12

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Problemet er ikke at menn ikke får snakke om følelser, problemet er at kvinner snakker for mye om følelser. 

Anonymkode: db718...c7f

Det synes ikke jeg, følelser er jo helt naturlig.

Anonymkode: a5283...f12

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Som mann snakker jeg aldri om mine følelser. Vil heller ikke vise dem, da det får meg til å se svak ut. Dette var noe jeg lærte meg allerede som liten unge.

Anonymkode: 31b9b...21a

Stakkars. Må være fælt å holde alt inne i seg. Helt til det eksploderer en dag. Og da kan det bli farlig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, AnonymBruker said:

Etter å ha skrevet om følelsene mine her på forumet så reagerer kvinner med å si ting som «slutt å grin». 
 

Samtidig vil samfunnet at menn skal snakke om følelser. Men med en gang man gjør det ber folk deg slutte. Hvorfor kan ikke samfunnet bestemme seg om hva de vil?

Anonymkode: 0197e...a91

Det skal ikke være sånn at en ikke får snakke om følelser, enten man er mann eller kvinne. Hvis det er noen trøst, så får kvinner ofte høre at de overreagerer, sutrer, er overfølsomme, at de må ta seg sammen, skjerpe seg, slutte å klage, tenke på de som har det verre osv. osv.

Jeg har flere ganger opplevd at menn har betrodd seg til kvinner om ting som er vanskelig for dem. Når kvinnene spør hvorfor mennene ikke snakker med sine mannlige venner om dette, svarer de at de ikke tør, at de er redde for at vennene skal gjøre narr - noe som ofte skjer - og at det er så mye lettere å snakke med kvinner.

Mitt inntrykk er at dette ofte stemmer, men det fins nok unntak også.

Anonymkode: f7854...7da

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer(mann) er veldig følsom og viser følelser, det synes jeg er veldig positivt ❣️

Anonymkode: cd5ff...f3d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.1.2021 den 21.59):

Aldri vis dem følelser. Øyeblikket du viser at du har følelser så stikker de av. 

Anonymkode: 305a4...d59

Ikke hos meg fordi jeg elsker menn som viser følelser. Jeg er ei følsom kvinne og trenger virkelig en følsom metroseksuell mann. En mann som viser følelser er så hot. Jeg elsker det🔥🔥🔥🔥🔥da blir jeg mer tent og at han også responderer på mine følelser. Macho går ikke her i gården nei, macho går noen ganger i sengen, menn eller kvinner i skinnjakker, solbriller, rød leppestift og kvinneklær og følsom og feminim er så sexy😇🔥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn med halvlangt mørkt og litt latino halvnorskt med mørkebrune øyner og skrullete humor er ofså å foretrekke😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skrev du om? Jeg skriver aldri "slutt å grin". Det er viktig å dele følelser. Være åpen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Som mann snakker jeg aldri om mine følelser. Vil heller ikke vise dem, da det får meg til å se svak ut. Dette var noe jeg lærte meg allerede som liten unge.

Anonymkode: 31b9b...21a

Ja, det er noe du har lært - ikke noe som er naturlig. Menn har like mye følelser som kvinner. Dere er bare lært til å uttrykke dem på en annen måte. Veldig synd. Men heldigvis skjer det endringer i samfunnet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

helloAdele skrev (45 minutter siden):

Refererer du til ingen jenter vil ligge med meg innlegget?

Har du link?

Anonymkode: 93f44...cf9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

helloAdele skrev (1 time siden):

Refererer du til ingen jenter vil ligge med meg innlegget?

Jeg tenkte det samme. Veldig masse sånne følelser fra menn her inne, høres mer sinna enn lei seg ut da. 

Anonymkode: 0cae2...b5c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smeltemann skrev (10 timer siden):

Ikke vis følelser,det gjør deg svak. Det gjelder uansett. 

 

Det gjør det vel ikke. Utdyp hvorfor du tenker så? 

Anonymkode: a5283...f12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...