PissiPus Skrevet 29. juli 2024 #101 Skrevet 29. juli 2024 Her var det ikke mye aktivitet, men jeg prøver likevel. Frem til en gang i slutten av covid fulgte jeg Eveline og så alle youtubevideoene hennes, men på et punkt der ble det bare for mye som irriterte meg mer enn det inspirerte, så jeg slutta. Hun dukker opp på snap innimellom, men jeg klarer ikke å følge med. Er det noen som kan "enlighten me" med noen svar...? Hun hadde kjøpt en tomt hvor hun hadde startet med bygging av hus - driver hun fortsatt med det eller ble hele skiten solgt? Jeg ser i dag at hun skal selge huset sitt som hun har bodd i i mange år. Hvor flytter hun? "Kontoret" som hun renoverte i Oslo, er det egentlig hennes nye faste bosted? Er det enda en leilighet i Oslo hun driver og pusser opp eller er det bare jeg som ikke henger med på alt hun snakker om..? 3
bonsaijenta Skrevet 29. juli 2024 #102 Skrevet 29. juli 2024 PissiPus skrev (38 minutter siden): Her var det ikke mye aktivitet, men jeg prøver likevel. Frem til en gang i slutten av covid fulgte jeg Eveline og så alle youtubevideoene hennes, men på et punkt der ble det bare for mye som irriterte meg mer enn det inspirerte, så jeg slutta. Hun dukker opp på snap innimellom, men jeg klarer ikke å følge med. Er det noen som kan "enlighten me" med noen svar...? Hun hadde kjøpt en tomt hvor hun hadde startet med bygging av hus - driver hun fortsatt med det eller ble hele skiten solgt? Jeg ser i dag at hun skal selge huset sitt som hun har bodd i i mange år. Hvor flytter hun? "Kontoret" som hun renoverte i Oslo, er det egentlig hennes nye faste bosted? Er det enda en leilighet i Oslo hun driver og pusser opp eller er det bare jeg som ikke henger med på alt hun snakker om..? Jeg lurer også på det samme. Men jeg tror at hun fortsatt har leiligheten/kontoret sitt i Porsgrunn. Så det er vel rekkehuset hun skal selge? Også har hun leiligheten sin i Oslo i tillegg til HQ som hun drev og pusset opp. Alt i alt har det egentlig vært et stort gjesp så jeg sluttet å følge henne. Mye selvskryt om ocd hvor hun bare måååå rydde og vise frem hvor ryddig hun har det. 3
Ninaen Skrevet 29. juli 2024 #103 Skrevet 29. juli 2024 PissiPus skrev (3 timer siden): Her var det ikke mye aktivitet, men jeg prøver likevel. Frem til en gang i slutten av covid fulgte jeg Eveline og så alle youtubevideoene hennes, men på et punkt der ble det bare for mye som irriterte meg mer enn det inspirerte, så jeg slutta. Hun dukker opp på snap innimellom, men jeg klarer ikke å følge med. Er det noen som kan "enlighten me" med noen svar...? Hun hadde kjøpt en tomt hvor hun hadde startet med bygging av hus - driver hun fortsatt med det eller ble hele skiten solgt? Jeg ser i dag at hun skal selge huset sitt som hun har bodd i i mange år. Hvor flytter hun? "Kontoret" som hun renoverte i Oslo, er det egentlig hennes nye faste bosted? Er det enda en leilighet i Oslo hun driver og pusser opp eller er det bare jeg som ikke henger med på alt hun snakker om..? 1) Leilighet i Skien som er bolig 2) Leilighet i Skien som er brukt som kontor, som hun la ut for salg høsten 2023 3) Leilighet i Oslo som er bolig/pendlerleilighet 4) Tomt i Skien hvor hun skal bygge hus. Kjøpt i 2020, masse styr med byggetillatelse, naboklage og en daværende ordfører som rota det til ved å blande kort… men hun fikk til slutt byggetillatelse av statsforvalter i 2022 og godkjent av kommunen. Men i intervju i 2023 har hun satt byggeplanene på vent inntil videre 4
SoftKitty Skrevet 29. juli 2024 #104 Skrevet 29. juli 2024 3 minutter siden, Ninaen said: 1) Leilighet i Skien som er bolig 2) Leilighet i Skien som er brukt som kontor, som hun la ut for salg høsten 2023 3) Leilighet i Oslo som er bolig/pendlerleilighet 4) Tomt i Skien hvor hun skal bygge hus. Kjøpt i 2020, masse styr med byggetillatelse, naboklage og en daværende ordfører som rota det til ved å blande kort… men hun fikk til slutt byggetillatelse av statsforvalter i 2022 og godkjent av kommunen. Men i intervju i 2023 har hun satt byggeplanene på vent inntil videre Dette er riktig 😄 Skjønner ikke helt at folk er så forvirret, for er jo ikke så veldig komplisert og hun har forklart mange ganger? Hun har og et kontor i Oslo men antar at hun leier det Det er ikke så uvanlig å pusse opp litt kontorer man leier (men jeg skjønner ikke hvorfor man legger så mye penger i det, virker bare veldig lite smart økonomisk) Også rart hun ikke har laget mer content av opp-pussing "kontoret" i Skien (leiligheten) og leiligheten i Oslo. Virker som sånne videoer er veldig populære på Youtube så det burde hun jo grepet sjansen på? Men hun driver vel med mye annet og vil ikke filme og klippe kanskje.
Lzzy Skrevet 29. juli 2024 #105 Skrevet 29. juli 2024 SoftKitty skrev (26 minutter siden): Dette er riktig 😄 Skjønner ikke helt at folk er så forvirret, for er jo ikke så veldig komplisert og hun har forklart mange ganger? Hun har og et kontor i Oslo men antar at hun leier det Det er ikke så uvanlig å pusse opp litt kontorer man leier (men jeg skjønner ikke hvorfor man legger så mye penger i det, virker bare veldig lite smart økonomisk) Også rart hun ikke har laget mer content av opp-pussing "kontoret" i Skien (leiligheten) og leiligheten i Oslo. Virker som sånne videoer er veldig populære på Youtube så det burde hun jo grepet sjansen på? Men hun driver vel med mye annet og vil ikke filme og klippe kanskje. Aldri forstått interessen for dama 🥱 må være den mest kjedelige influenseren ever. Meg meg meg, stress stress stress. Følger ikke, heller ikke sett noe av hun på lenge, men regner med det går i samme duren fortsatt der. 9 1
PissiPus Skrevet 29. juli 2024 #106 Skrevet 29. juli 2024 Ninaen skrev (1 time siden): 1) Leilighet i Skien som er bolig 2) Leilighet i Skien som er brukt som kontor, som hun la ut for salg høsten 2023 3) Leilighet i Oslo som er bolig/pendlerleilighet 4) Tomt i Skien hvor hun skal bygge hus. Kjøpt i 2020, masse styr med byggetillatelse, naboklage og en daværende ordfører som rota det til ved å blande kort… men hun fikk til slutt byggetillatelse av statsforvalter i 2022 og godkjent av kommunen. Men i intervju i 2023 har hun satt byggeplanene på vent inntil videre Takk, det var litt oppklarende ja. Da er status quo litt som jeg egentlig trodde.
PissiPus Skrevet 29. juli 2024 #107 Skrevet 29. juli 2024 SoftKitty skrev (1 time siden): Dette er riktig 😄 Skjønner ikke helt at folk er så forvirret, for er jo ikke så veldig komplisert og hun har forklart mange ganger? Hun har og et kontor i Oslo men antar at hun leier det Det er ikke så uvanlig å pusse opp litt kontorer man leier (men jeg skjønner ikke hvorfor man legger så mye penger i det, virker bare veldig lite smart økonomisk) Også rart hun ikke har laget mer content av opp-pussing "kontoret" i Skien (leiligheten) og leiligheten i Oslo. Virker som sånne videoer er veldig populære på Youtube så det burde hun jo grepet sjansen på? Men hun driver vel med mye annet og vil ikke filme og klippe kanskje. Beklager at jeg spør, da, i et forum som jo faktisk handler om influenseren... Om du leser første innlegget mitt så sier jeg der også at jeg følger henne ikke lenger, men at hun dukker opp innimellom. Jeg gidder ikke følge henne slavisk over tid for å få svar på spørsmål, som jeg får svar på på bare få timer her isteden. Jeg er nysgjerrig fordi jeg likte henne godt før og syntes det var spennende med det hun holdt på med, så lurte på hvor langt alt var kommet. Ikke så veldig langt da, høres det ut som. Lzzy skrev (42 minutter siden): Aldri forstått interessen for dama 🥱 må være den mest kjedelige influenseren ever. Meg meg meg, stress stress stress. Følger ikke, heller ikke sett noe av hun på lenge, men regner med det går i samme duren fortsatt der. Og for å svare på dette, yess. Akkurat det samme, grining over å være så sliten. Det samme i dag som da jeg slutta å se for noen år tilbake. 3
Lzzy Skrevet 29. juli 2024 #108 Skrevet 29. juli 2024 PissiPus skrev (17 minutter siden): Beklager at jeg spør, da, i et forum som jo faktisk handler om influenseren... Om du leser første innlegget mitt så sier jeg der også at jeg følger henne ikke lenger, men at hun dukker opp innimellom. Jeg gidder ikke følge henne slavisk over tid for å få svar på spørsmål, som jeg får svar på på bare få timer her isteden. Jeg er nysgjerrig fordi jeg likte henne godt før og syntes det var spennende med det hun holdt på med, så lurte på hvor langt alt var kommet. Ikke så veldig langt da, høres det ut som. Og for å svare på dette, yess. Akkurat det samme, grining over å være så sliten. Det samme i dag som da jeg slutta å se for noen år tilbake. Lurer på hva de blir så slitne av 🤷♀️ sitt eget tankekjør om å ikke være bra nok, i en verden de har lagt opp til selv.. hvor alt er et forbanna jag om penger tjent på å utlevere og selge hele livet sitt. Jaja, værsågod å vær sliten 🙄 6 1 1
Tough cookie Skrevet 30. juli 2024 #109 Skrevet 30. juli 2024 (endret) Og hvor kommer pengene fra til å kjøpe/ renovere flere kontorer og boliger? Hva tjener hun på? Endret 30. juli 2024 av Tough cookie 3
Julia Piñero Skrevet 30. juli 2024 #110 Skrevet 30. juli 2024 Fredrik29 skrev (På 21.3.2024 den 1.08): Hun er vel den influenceren i Norge med desidert størst inntekt / omsetning, men jeg har ikke helt skjønt hva som er buisnissene hennes? Har prøvd å få litt innblikk via Snap men får spader av å se / høre på henne snakke . Skjønner at sminkevideoer med annonselenker gjør det bra. Eget smykkemerke og eget møbel-Brand som jeg hverken har hørt om eller sett noe sted. Uansett imponert over at hun klarer å gjøre det så bra og samtidig holde seg så «privat». Jeg tror foreldrene hennes er rike, i hvert fall slik det ser ut til 2
Bloms Skrevet 3. august 2024 #111 Skrevet 3. august 2024 PissiPus skrev (På 29.7.2024 den 18.01): Her var det ikke mye aktivitet, men jeg prøver likevel. Frem til en gang i slutten av covid fulgte jeg Eveline og så alle youtubevideoene hennes, men på et punkt der ble det bare for mye som irriterte meg mer enn det inspirerte, så jeg slutta. Hun dukker opp på snap innimellom, men jeg klarer ikke å følge med. Er det noen som kan "enlighten me" med noen svar...? Hun hadde kjøpt en tomt hvor hun hadde startet med bygging av hus - driver hun fortsatt med det eller ble hele skiten solgt? Jeg ser i dag at hun skal selge huset sitt som hun har bodd i i mange år. Hvor flytter hun? "Kontoret" som hun renoverte i Oslo, er det egentlig hennes nye faste bosted? Er det enda en leilighet i Oslo hun driver og pusser opp eller er det bare jeg som ikke henger med på alt hun snakker om..? Samme her. Tror hun ble for mye når hun skal ha så attitude i videoene. I tillegg får jeg en følelse av at hun etterligner væremåten til joner og han som er veldig sminkete. Tror han heter Tim. 2
Karpe Skrevet 3. august 2024 #112 Skrevet 3. august 2024 Mitt inntrykk er at hun oppleves ensom. Alt det travle er en forsvarmekanisme for å holde hjulene i gang, «ikke ha tid til annet» osv. Blir voldsomt stressende å følge med på henne, derfor må jeg ta pauser men hun er egentlig veldig allright. 5
Annsve1 Skrevet 9. august 2024 #113 Skrevet 9. august 2024 Synes hun har tapt seg de siste årene. Synes hun var veldig inspirerende og ekte å følge tilbake i 2018-19 ish. Nå er det mye selvskryt hele tiden og rare poseringer (blant annet at hun "drar inn" halsen så sykt på alle bilder, ser så anstrengt ut) Savner gamle Eveline jeg. 6
enhjørningfis Skrevet 18. august 2024 #114 Skrevet 18. august 2024 Hva er det nye prosjektet hun lanserer nå? Noen som vet?
Hokjerringa Skrevet 19. august 2024 #115 Skrevet 19. august 2024 Aner ikke hva. Hun har stadig nye prosjekter. Spennende.
sprettballen Skrevet 19. august 2024 #116 Skrevet 19. august 2024 99% sminke slik som hun har kommet med små hint på snap og Instagram.
Tough cookie Skrevet 19. august 2024 #117 Skrevet 19. august 2024 Er Eveline søskenbarnet til Stina Bakken? 1
enhjørningfis Skrevet 20. august 2024 #118 Skrevet 20. august 2024 Tough cookie skrev (20 timer siden): Er Eveline søskenbarnet til Stina Bakken? What?!
enhjørningfis Skrevet 20. august 2024 #119 Skrevet 20. august 2024 Tough cookie skrev (20 timer siden): Er Eveline søskenbarnet til Stina Bakken? Fant svaret : 1
Mei88 Skrevet 21. august 2024 #120 Skrevet 21. august 2024 Hokjerringa skrev (På 19.8.2024 den 14.48): Aner ikke hva. Hun har stadig nye prosjekter. Spennende. Made it
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå