Gå til innhold

Eveline Karlsen

Candiru

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Justlooking skrev (På 14.7.2022 den 11.55):

Kjenner ikke så godt til henne men må si det er godt gjort å tjene over 15 millioner i fjor. Hun gjør alt selv uten management.

https://www.vg.no/rampelys/i/nWpJpL/eveline-karlsen-ut-mot-fordommene-sitter-ikke-bare-hjemme-og-sminker-meg

Hun er en av de få påvirkerene vi har i norge jeg faktisk respekterer. 

• Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en dame jeg misunner. Hun må virkelig ha troen på seg selv. Imponerende hva hun har fått til.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Tough cookie skrev (På 12.4.2022 den 0.27):

Ser på Snap at Eveline har vært hos hudpleier og vokset armene sine i dag, også har ikke damen synlige hår i det hele tatt.

Hun har sikkert lyse hår, men det er helt umulig å se det på film.

Jeg synes ikke hun skal vise at hun vokser hår som ikke synes, med tanke på unge følgere.

Har bonusdatter på snart 13 som er veldig opptatt av Eveline, og som begynte i dag å mase om at hun ville fjerne hårene på armene og leggene sine, fordi hår er skittet og ekkelt...

Om du hadde fulgt hun og alt hun legger ut så hadde du vist grunnen til at hun vokser armene sine 😉 

Hun gjør det fordi hun bruker selvbruning ukentlig, og om en har en del hår (gjennomsiktige eller ei) så blir selvbruningen styggere 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scutum skrev (På 15.7.2022 den 14.05):

Hun er en av de få påvirkerene vi har i norge jeg faktisk respekterer. 

Jeg aner ikke hvordan hun har fått det til helt på egenhånd men 15 mill på ett år er virkelig imponerende. Det er mye!
Hun går Sofie og Jørgine en høy gang selv om de også drar inn mange millioner. 
Igjen, det er virkelig imponerende!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bloggheksa skrev (På 2.8.2022 den 23.39):

Om du hadde fulgt hun og alt hun legger ut så hadde du vist grunnen til at hun vokser armene sine 😉 

Hun gjør det fordi hun bruker selvbruning ukentlig, og om en har en del hår (gjennomsiktige eller ei) så blir selvbruningen styggere 😉

Forandrer ikke saken. Da burde hun skrevet hvorfor hun gjør det.

Nå tror småjenter at litt lyse hår er ekkelt og må vokses bort.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (4 timer siden):

Forandrer ikke saken. Da burde hun skrevet hvorfor hun gjør det.

Nå tror småjenter at litt lyse hår er ekkelt og må vokses bort.

Hun har delt det flere ganger at det er det som er grunnen. Om foreldre er så redd for barna sine så bør de ikke la barna få tilgang til Internett. Djeeeez, det finnes da virkelig verre ting å klage over enn at dama vokser armene sine. Om ikke foreldre klarer og ta den samtalen med barnet sitt så burde de kanskje ikke fått barn !!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
Daisy_B skrev (På 1.11.2022 den 18.57):

Noen som vet hvilken parfyme dette er? 

Skjermbilde 2022-11-01 kl. 18.55.54.png

Ysl - Jumpsuit 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rotehøna_21 skrev (5 timer siden):

Ysl - Jumpsuit 😀

Takk! Fant ut av det i mellomtiden ☺️ Vet du om den er god?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daisy_B skrev (7 timer siden):

Takk! Fant ut av det i mellomtiden ☺️ Vet du om den er god?

Den lukter kjempe godt!!❤️ anbefales 😀

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett noen av vloggene hennes der hun snakket om at drømmen hennes er et å ha et stort firma/konsern med mange ansatte.

Hun er en sminke influencer som lager sminkervideoer, og promoterer sitt eget parfymemerke i tillegg til samarbeid med Bianca Ingresso.

Er drømmen å bli stor på parfyme/eget sminkemerke ala Kylie Jenner?

Endret av Tough cookie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tough cookie skrev (4 timer siden):

Jeg har sett noen av vloggene hennes der hun snakket om at drømmen hennes er et å ha et stort firma/konsern med mange ansatte.

Hun er en sminke influencer som lager sminkervideoer, og promoterer sitt eget parfymemerke i tillegg til samarbeid med Bianca Ingresso.

Er drømmen å bli stor på parfyme/eget sminkemerke ala Kylie Jenner?

Samarbeidet med Bianca Ingrosso ble avsluttet etter 2 år. Det sa hun da hun var gjest hos Harm og Hegseth. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er vel en av få bloggere som tjener mye penger uten å operere seg eller spille på utfordrende biler og overforbruk. Det står det respekt av. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (9 timer siden):

Hun er vel en av få bloggere som tjener mye penger uten å operere seg eller spille på utfordrende biler og overforbruk. Det står det respekt av. 

Jeg digger mye ved Eveline, men ikke helt enig i at hun ikke fronter overforbruk.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kartoffel skrev (Akkurat nå):

Jeg digger mye ved Eveline, men ikke helt enig i at hun ikke fronter overforbruk.

Jeg må si jeg ikke følger henne altså, så vet egentlig ikke 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg digger Eveline, men må si jeg ble litt skuffet når det viser seg at det hun har holdt på å jobbe med i en liten evighet er et eget smykkebrand. Hadde håper på eget sminkebrand. Men dama er helt rå! Sykt hva hun får til! 🖤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MuggenKanari
LinnPinnSukkerspin skrev (4 minutter siden):

Jeg digger Eveline, men må si jeg ble litt skuffet når det viser seg at det hun har holdt på å jobbe med i en liten evighet er et eget smykkebrand. Hadde håper på eget sminkebrand. Men dama er helt rå! Sykt hva hun får til! 🖤

Jeg syns det var litt uoriginalt. Alle influensere som lager noe "eget" går for sminke, parfyme og smykker. Hun har allerede navnet sitt på sminke og parfyme, så da var det smykker sin tur. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MuggenKanari skrev (13 minutter siden):

Jeg syns det var litt uoriginalt. Alle influensere som lager noe "eget" går for sminke, parfyme og smykker. Hun har allerede navnet sitt på sminke og parfyme, så da var det smykker sin tur. 

Hun hadde en smykkekolleksjon sammen med Safira for et par år siden. Smykkene ser ganske like ut som de gjorde den gangen sammen med Safira

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...