Gå til innhold

Eveline Karlsen

Candiru

Anbefalte innlegg

Mei88 skrev (På 21.8.2024 den 9.40):

Made it

Nok en influenser med eget sminkemerke 🥱🥱🥱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det var altfor  mye styr for noe overpriset øyenskygger. Avfulgt. Orker ikke. 

Endret av Hokjerringa
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Lzzy skrev (På 28.8.2024 den 1.25):

Nok en influenser med eget sminkemerke 🥱🥱🥱

Nå er det ganske lenge siden ho lanserte made it første gangen da, så hun var sånn sett før andre.. og andre samarbeider med etablerte merker og får kolleksjoner, Eveline gjør all jobben selv 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mei88 skrev (20 timer siden):

Nå er det ganske lenge siden ho lanserte made it første gangen da, så hun var sånn sett før andre.. og andre samarbeider med etablerte merker og får kolleksjoner, Eveline gjør all jobben selv 

Nå er det vel sånn at hun fikk litt «drahjelp» av Caia cosmetics vel, eller tar jeg feil? Ser helt ærlig ikke hva som er så mye mer spesielt med hun, enn andre influensere. Begynner å bli noen av de på dusinet nå, med egne merker i hytt og pine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Et enormt fokus på å kjøpe ting. Syns hele tiden det er nye ting som vises fram, kjøpe ditt, kjøpe datt.  Syns egentlig Eveline virker som et menneske med beina på jorda og gode verdier, men hun fronter et ekstremt forbruk. Skulle ønske bærekraft og gjenbruk var litt mer i fokus, med den påvirkningskraften hun har. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer på denne overbegeistringen når det gjelder slike småting. Hvor mange skal lage sine egne produkt som sikkert er lik alle andre ting. Og denne manipuleringen om at det er vi som står bak og gjør det slik at hun får dette til. Massesugesjon, kaller jeg det. Ja vel, det er vel pga. denne overreaksjonen vi lar oss lure  til å kjøpe dette. Så viser det seg at det er likt alle andre ting, og slik går dagene til et nytt SUPERPRODUKT dukker opp. 

Jeg synes det er stadig nye prosjekt med henne, så plutselig er det ikke mer snakk om det, og hun er på et nytt prosjekt.  Og hva ble det med det svære huset hun planla?

Endret av Hokjerringa
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...