Gå til innhold

Gleder du deg til Påske?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja. Da skal jeg sove ut, grave frem bålpanna så vi kan grille litt på bål, tipper det blir noe snaddermiddag hos svigers, breie meg i boblebadet ute i sola (det bør bli sol altså!), å slappe av med strikking. 

Anonymkode: ecefd...033

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Ikke i år. Har alltid hatt fast tradisjon med å gå tur i skogen med foreldrene mine, og spise kvikklunsj. Har nå nesten ingen kontakt med foreldrene mine, pga ulike ting, + at jeg får heller ikke fri fra jobben for å reise til familie som jeg alltid bruker i påsken. Så blir nok helt alene

Anonymkode: aa4ef...9c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg har ingen sterke følelser rundt påsken. Det vil si: det er for meg nesten som en vanlig uke/hverdag, og jeg er egentlig vant til å jobbe i påsken. Det er ikke egentlig en høytid jeg feirer i stor grad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg gleder meg ikke til påske. Jeg er singel, og situasjonen rundt meg (ikke bare pga korona) gjør at jeg tilbringer det meste av tiden ufrivillig alene, både hverdager og helligdager. Helligdager og høytider er verst, når man vet at «alle» andre familier koser seg sammen med familiemiddager og felles opplevelser, enten det er på hytta eller hjemme. Det er sårt å se på, og depresjonen tar overhånd. Tror jeg må la sosiale medier ligge, og bare glemme at det er påske.

Anonymkode: 07e3f...cb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Reiser vanligvis bort, men ser ut til at det faller bort i år. Det blir god mat, trening og dagsturer med motorsykkelen om været blir bra. Pynter ikke så mye, men digg med noen fridager. 

Anonymkode: 01824...ce9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.2.2021 den 15.38):

Blir nok kanon hele påsken.

Anonymkode: 5ef1d...93c

Kanon full da eller?

Anonymkode: 0ba76...dd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.2.2021 den 3.09):

Nei, jeg gleder meg ikke til påske. Jeg er singel, og situasjonen rundt meg (ikke bare pga korona) gjør at jeg tilbringer det meste av tiden ufrivillig alene, både hverdager og helligdager. Helligdager og høytider er verst, når man vet at «alle» andre familier koser seg sammen med familiemiddager og felles opplevelser, enten det er på hytta eller hjemme. Det er sårt å se på, og depresjonen tar overhånd. Tror jeg må la sosiale medier ligge, og bare glemme at det er påske.

Anonymkode: 07e3f...cb6

Husk på at du er langt i fra alene om å være alene i høytidene, mange som er det dessverre. Spesielt i denne koronatiden. Ingen du kan snakke med eller være med?

Anonymkode: 0ba76...dd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til påske, selv om mannen er borte på jobb i år. Men barna og jeg skal kose oss! Jeg lager et påskehare-rebusløp til barna på Skjærtorsdag, og da finner de påskeeggene sine. Ellers så kan det hende vi tar årets første tur til hytta ved sjøen. Påskeaften er det tradisjonen vår å servere pinnekjøtt. Kommer nok til å ha besøk av foreldrene mine et par ganger i løpet av påsken, og kanskje min bror og hans barn. Er det skiføre så blir det sikkert en skitur også. 
🐣🐣🐣

Anonymkode: 8fe14...5d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påsken blir koselig. Vi blir en litt redusert familie, da noen skal på familiebesøk til en annen del av slekten. Det skal bli godt å logge av helt, spise påskeegg, gå med pysjbukser, drikke kakao og lese KK. Kjøper påskeegg med sjokolade til barna, allerede kommet en bestilling som sitter på kjøleskapsdøren :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...