Gå til innhold

Saschi prøver lykken på nr 2


Saschi

Anbefalte innlegg

Hei! :goodbye:Jeg har fulgt dagboken din hele veien, men har ikke lagt igjen spor. Så fint å høre at det blir nytt innsett nå snart! Kan ikke forestille meg hvor slitsomt og sårt det er å gå og vente så lenge på noe man ønsker seg så sterkt. Heier på superegget og krysser alt jeg har for at spiren sitter denne gangen 🤞🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååå gode nyheter dette Saschi! :danser: Bra kroppen spiller på lag! Da er det neimen ikke lenge igjen til innsett - bare en drøy uke jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at du endelig fikk gode nyheter nå! 🥰 Hurra for stort og fint egg! Kan du i teorien bli gravid med det egget du slipper selv, i tillegg til det du setter inn? Vet ingenting om IVF, men synes det er så spennende å følge deg! Masse masse lykke til med innsett!!! 🤞🍀 Håper sånn at det endelig blir din tur! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, fantastisk med gode nyheter!

Masse lykke til med innsett, nå håper jeg dette blir gullegget 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lianne skrev (På 28.5.2021 den 14.50):

Hei! :goodbye:Jeg har fulgt dagboken din hele veien, men har ikke lagt igjen spor. Så fint å høre at det blir nytt innsett nå snart! Kan ikke forestille meg hvor slitsomt og sårt det er å gå og vente så lenge på noe man ønsker seg så sterkt. Heier på superegget og krysser alt jeg har for at spiren sitter denne gangen 🤞🤞

Hei 🙋‍♀️
Så kjekt at du ville legge igjen spor her inne 😁Takk for lykke ønskningen, kjenner jeg er spent på resultatet og hvordan det kommer til å gå 🙈 Men holder motet og håpet oppe ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bittelillebolla skrev (På 28.5.2021 den 15.04):

Så godt at du endelig fikk gode nyheter nå! 🥰 Hurra for stort og fint egg! Kan du i teorien bli gravid med det egget du slipper selv, i tillegg til det du setter inn? Vet ingenting om IVF, men synes det er så spennende å følge deg! Masse masse lykke til med innsett!!! 🤞🍀 Håper sånn at det endelig blir din tur! 

Beklager for sent svar men har levd i min egen lille glade boble etter jeg fikk dato for innsett 🙈 Ja, jeg kan bli gravid med egget jeg slipper på egen hånd (i teorien) men sjansene er veldig lave. Det er noen problemer med selve befruktningsprosessen. Jeg har masse egg og samboeren har god sædkvalitet, men når de skal «pares», så går noe galt, noe som gjør at vi ikke klarer helt å bli gravid på egen hånd 😉Men hadde vi ikke hatt dette problemer så hadde vi fått beskjed om å ha samleie med kondom for å unngå at det egget som kroppen dropper ikke blir befruktet 😊 Hvis det skulle være noe du lurer på så må du bare spør 😉

Tusen takk for lykkeønskningen ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 28

I dag ringte Medicus for å høre om jeg hadde fått positiv EL test. Ble tatt på sengen siden jeg har jobbet natt og glemte å ta en EL test før jeg la meg sånn at jeg skulle ha resultatet klart🙈 Jeg forklarte det bare til dem at jeg hadde jobbet natt og ringte dem tilbake 10 minutter etterpå 😎Dette var i 11-tiden. Da var testen sterke (Premom satte den på 0.81). Ble fortalt at det var bra og at jeg skal sette ovitrelle sprøyten rundt 18 og jeg fikk time 14:30 neste mandag😍 Det er bare 7 dager til, kjenner at jeg grugleder meg, det kan vær at egget ikke overlever tiningen, så det er noe som jeg tenker på (for ofte), jeg har sikkert en million tanker i hodet samtidig om alt som kan gå galt. MAen ligger ikke så langt bak i hodet... 😬 Valgte å ta noen tester nå nettopp bare for å se og det var interessant kan du si... La dem inn i Premom og 2 var nærme hverandre og den ene er langt i fra enige med de andre 😅 Men så er det en kinatest så kan vær den er annerledes enn de andre 🤔 Uansett, gleder meg og uroer meg samtidig 🙃 Nå må jeg bare smøre meg med tålmodighet de neste 7 dagene og holde de «vonde» tankene vekke 🙈

Endret av Saschi
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ved bilde av de fine testene og Premom, kanskje det gir mening for noen 🤷‍♀️
1: Kinatest

2: RFSU

3: Babyplan 

0CE323A8-E641-4D50-A1AF-3E1E6B3A19BD.png

140E69E7-594E-4415-9473-9F4C8B9A12EC.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for positiv test!! :hoppendeglad: Ingen tvil om at disse er positive hvert fall :) Skjønner veldig godt at det skummelt, spesielt når man har med seg vonde erfaringer også. Krysser alt jeg har for at dette går bra. Heia lille fighter-egget! ❤️ Jeg er så spent på dine vegne. Håper, håper du får to fine streker om ca 2 uker! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bittelillebolla skrev (25 minutter siden):

Hurra for positiv test!! :hoppendeglad: Ingen tvil om at disse er positive hvert fall :) Skjønner veldig godt at det skummelt, spesielt når man har med seg vonde erfaringer også. Krysser alt jeg har for at dette går bra. Heia lille fighter-egget! ❤️ Jeg er så spent på dine vegne. Håper, håper du får to fine streker om ca 2 uker! 

Tusen takk ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å lese at dere er i gang med prosessen ❤️ Har tenkt mye på deg, og håper det står bra til mentalt sett. Det kan sikkert være ganske utfordrende for psykisk helse å gå som du har, men jeg syns du virker veldig oppegående og viljesterk så dette klarer du!! Satser på at du får din etterlengtede baby ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DPO 5

Imorgen er den store innsett dagen, mitt første innsett og den eneste sjansen jeg har fra den forrige uttaket… 

Jeg skal ikke være der før 14:30. Plutselig slo det meg for noen dager siden, tenk om ingen overlever opptining? Hva er oddsene for at det ikke overlever det? Har egentlig bare tatt det som en selvfølge at det overlever etter jeg fikk beskjed om at et egg ble fryst ned, men det er det jo absolutt ikke.. Er god overlevelsesrate på blastoer, over 90% overlever men da snakker de om flere enn 1🙈 Håper ikke de ringer meg imorgen før jeg skal inn, kommer til å bli for tøft så nærme etter MA, kanskje jeg begynte for tidlig med IVF, nei, skal kun tenke positive tanker 🙌

Jeg håper av hele mitt hjerte at dette skal gå veien men tør ikke ha håpet så høyt oppe for da blir nedtur helt forferdelig 😔 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg kan så lite med IVF, så jeg har ikke svar på det du spør om.. men jeg krysser alt av fingre og tær for at alt går bra for deg i morgen 🤞🏼skal sende noen ekstra gode tanker i 1430 tiden unner deg så veldig en opptur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange gode tanker til deg!! Dette SKAL være fighter-egget og krysser absolutt alt for at det blir innsett på deg imorgen 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til i morgen! ❤️🤞 Skal sende deg og egget gode tanker i morgen. Dette må bare gå bra, for nå er det din tur til å ha litt medgang! 🍀 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Masse lykke til med første innsett i dag!🤞🏻 Håper så at det går veien for dere nå❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DPO 6 / Ruge dag 1

Først vil jeg bare si takk til alle som har hatt meg og egget mitt i tankene sine, det varmer ❤️ 
Som dere kan lese så har jeg fått satt fighteregget mitt, det var så perfekt som det kunne være ved tining, så de har veldig stor tro på dette egget, alle på klinikken var koselige og alle sa lykke til, kjente at det ga meg en ekstra boost. Det var ikke så vondt å sette det inn men min livmor er litt annerledes så tok litt tid for å få det satt inn, kjente jeg ble litt utålmodig 🙈 Ville se egget mitt som har fightet så hardt for å få bli satt inn 🙈 Samboeren fikk ikke bli med pga korona, så det føltes rart å gjøre det uten ham men vi møttes etterpå og hadde en sen lunsj/tidlig middag. Jeg har time for blodprøve 17 Juni, men kan så klart ta g-test før det hvis det beroliget Meg. Har kastet alle kinatestene da de ikke er til å stole på og bestilt tester fra Babyplan, så får vi se om de fungerer bedre 🤞

Nå skal jeg hjem og ta en rolig kveld og kose meg med «egget» mitt ❤️

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer som ruger! 🥚 Vi er mange som har troen på dette egget ja, så nå er det bare å ruge som bare det. Blir kjempespennende til testing :klemmer:nyyyyt sommerdagene frem til da. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...