Gå til innhold

Sommeren med Filippa

Fru Biscuit

Anbefalte innlegg

Titter innom jeg også! ;)

Hvordan går det med mensmurringen?

De siste dagene har også jeg kjent murringer i magen, og livmoren min er helt øm.

Ang. signaturen din, synes jeg det hørest litt teit ut at du ikke kunne ha den telleren der uten å være supermedlem..

Ha en fin dag!

Hei, Fru Blå! Vi er liksom de to Fru B, vi :ler:

Har ikke hatt noe særlig murring siden søndag, men da tok det til gjengjeld helt av! Ikke vondt, men skikkelig ubehagelig. Gikk tilslutt å la meg for å prøve å sove det bort. Dagen etter var jeg helt støl i magen. Det høres jo ut som om vi har hatt noe av det samme da! Når har du IKM igjen?

Ang. signaturen, så kan jeg sikkert respektere de reglene som finnes. Det dummeste var at de har gått inn i mitt område og fjernet den uten at jeg fikk mulighet til å gjøre det selv.

Uansett: en god dag og en stor :klem: til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må være akkurat slik du er i din egen dagbok. Enten det er trist, lei, sur eller glad. Alle følelser mottas med takk! :klem: At du er humørsyk er jo helt normalt, og vi kommer innom og leser alle sammen uansett. :kose:

Du åpner ditt hjerte og fanger en vind. Du finner en himmel og slipper den inn. Livet er et under, ingen dag er lik. Du er slik som dagen,du er helt unik :hjerte:

Dagen er til for å nytes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! :)

Jeg tror sånn ca. at jeg har IKM den 20 okt. Hva med deg?

Nå skal jeg en tur til byen og treffe søstra mi, og etterpå til foreldresamtale i barnehagen.

Vi snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia du!

Neimenn...ikke si at humøret mitt har vært smittsomt her på kg........Huff og huff...

Du skal bare vite at da må jeg blåse på deg helt til det går over! Og jeg har spist brødskive med svensk leverpostei på idag...........Så da spørs det! :ler:

Neida..var ikke meningen å tulle så fælt her, men jeg vil ikke at andre også skal havne i grøfta slik jeg gjorde...*ringer falken*

Oki.......jeg rett og slett klarer bare ikke å la være å kommentere meg selv engang......

Skal bare takke for koselig besøk i boka mi! Og så skal du vite at jeg ikke forlater boka di altså!! Er bare litt travelt for tiden....! Men "you are always on my mind....you are always on my mind" Elvis P.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du åpner ditt hjerte og fanger en vind. Du finner en himmel og slipper den inn. Livet er et under, ingen dag er lik. Du er slik som dagen,du er helt unik :hjerte:

Fikk helt tårer i øynene, jeg! Tusen takk, Lille Ballerina :klem:

Jeg tror sånn ca. at jeg har IKM den 20 okt. Hva med deg?

IKM er ca 18. oktober, det vil altså si på tirsdag. Hele KG blir jo gravide denne måneden! Det er helt sprøtt :overrasket: Så kanskje det er vår tur også?! Det er jo lov å håpe ;)

Neimenn...ikke si at humøret mitt har vært smittsomt her på kg........Huff og huff...

Du skal bare vite at da må jeg blåse på deg helt til det går over! Og jeg har spist brødskive med svensk leverpostei på idag...........Så da spørs det! :ler:

Skal bare takke for koselig besøk i boka mi! Og så skal du vite at jeg ikke forlater boka di altså!! Er bare litt travelt for tiden....! Men "you are always on my mind....you are always on my mind" Elvis P.

:ler: Svensk leverpostei :ler: Og så Elvis da - jeg elsker Elvis!! Men ta det med ro, Skytte - jeg tror jeg klarte å bli i dårlig humør helt av meg selv. Har det bedre nå, men gleder meg til å slappe av etter en lang og (usannsynlig) slitsom uke.

På tirsdag er det IKM-dag. Da er mannen langt avgårde på jobb, så jeg leker med tanken om å teste mandag morgen. Men det er kanskje bare dumt i og med at jeg ikke har hatt noe særlig symptomer denne siste uka... Får tenke litt på det. Hva synes dere?

Nå skal vi snart spise middag (får-i-kål av alle ting) og etter det skal jeg rett og slett plane ut på sofa'n og ikke tenke på noe som helst :Nikke:

Forresten: gratulerer til La Traviata med barn-i-magen!!! :babysmokk:

Endret av Fru Biscuit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei beib!!

Idag er visst den store fårikåldagen!! Vi har også spist det til middag idag!

Men egentlig er det den internasjonale EGG DAGEN idag :ler: De sa det på tv!!

Holdt på å le meg skakk! Lykke til alle med EL idag tenkte jeg bare!

Godt å høre at du har det bedre! Du trenger virkelig å få slappet av litt!

Spennende med ikm ja!!!! Blir mannen lenge borte? Tror jeg ville prøvd å holde meg til han kom hjem før jeg testa...Men jeg kjenner jo viljestyrken min da..ikke akkurat MrMuscle :ler:

Ha ei fortryllende helg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen :klem: Håper du har en fin fredagskveld, og er mer våken enn det jeg er :ler: Har enda abstinenser fra nattevakten, og føler meg egentlig ganske trøtt og sliten. Håper det går over etter en laaaaang natt med masse god søvn!

Blir spennende med ikm! Krysser så klart alle fingre og tær for deg, og sender flyvende blå tanker :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, det er så bra med helg! :hoppe: Har gått en lang tur for meg selv i skogen, med kart og det hele. Det er nydelig høstvær ute og perfekt høsttemperatur.

I går var jeg så sliten at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Det var fantastisk å endelig kunne legge seg! Har sovet veldig godt i natt, og var uthvilt da jeg våkna. Alltid et godt tegn :)

Nå skal jeg jobbe litt med oppgaven min, før jeg skal på kino med en venninne i kveld. Vi skal se Wallace & Grommit - det er jo nødt til å bli moro!

Har forresten bestemt meg for å vente med å teste til onsdag, så sant tante teit holder seg unna da... Er generelt veldig øm og "rar" nederst i magen, på venstre side. Det er ikke murringer, så jeg vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det annet enn at det er annerledes enn det pleier å være.

Skytte: mannen skal være bortreist en hel uke, så han går enten glipp av en deppa Fru Biscuit med mens eller en fantastisk overlykkelig kone med barn-i-magen :ler:

Lille Ballerina: håper du har sovet fra deg den nattevakta nå! Den hørtes ganske ekstrem ut :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er inne og smugleser her og ser at vi har IKM på samme dag til uka :sjenert: Jeg synes de her dagene har vært altfor lange og lurer på hvordan de neste dagene skal bli :roll:

Men spennende er det :hoppe:

Tvi Tvi

:vinke:

Endret av Leanora
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjåjå..spennende uke med andre ord! Skal følge med deg jeg, blir så engasjet jeg :sjenert: Skal sende mange blå tanker i din retning! Har nettopp kommet oppover igjen, og kom hjem til et iskaldt hus. Nå er alle varmer på max og Lille Ballerina sitter inni et teppe og hutrer. Drikker rett i koppen suppe, og synes litt syndt på meg selv ;)

God søndag til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei fru Biscuit!

Hvordan er formen nå som det nærmer seg testing... Er kjempespent på dine vegne! :hoppe:

Håper du står med en positiv test i hånda på onsdag!

Ha en fortsatt fin søndag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leanora: så hyggelig at du stakk innom! Ja, jeg må innrømme at mye tankevirksomhet har gått med på en evt bebis denne helgen. Det blir så spennende på mandag (for deg) og tirsdag/onsdag (for meg)!!! Vi får holde hverandre oppdatert :Nikke:

Lille Ballerina: kaldt hus er ikke noe bra! :( Og rett i koppen passer best på hyttetur, synes nå jeg... Du får spandere på deg noe bedre til kvelds da, så blir kanskje humøret litt bedre også! Takk for blå tanker :)

La Traviata: i dag er formen bra (dessverre)! Fra tid til annen kjenner jeg den rare "murringen" nederst i magen, og i går kunne jeg muligens være litt kvalm (hvis jeg kjente godt etter) :ler: Så jeg vet ikke, jeg...

Å, det hadde vært så koselig om det faktisk var en liten bebis i magen min! *drømme *drømme Jeg grugleder meg til tirsdag og evt onsdag. Men har lovet meg selv å vente med testing til onsdag morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, uff, nå murrer det i magen min igjen... Tenk om det betyr at tante teit er på vei! :frustrert: Nei, jeg nekter! Du får ikke lov, tante teit! Hold deg unna!

Desperat Fru B :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, uff, nå murrer det i magen min igjen... Tenk om det betyr at tante teit er på vei!  :frustrert: Nei, jeg nekter! Du får ikke lov, tante teit! Hold deg unna!

Nå hører du her tante teit til Fru Biscuit; Hold deg laaaangt unna!! :fy_fy:

Ååå som jeg håper det klaffer for deg denne gang :hoppe:

Men klarer du å vente til onsdag??

Heia heia

:tommelsmil:

Endret av Leanora
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpe-håpe-håper at mensmurringene dine betyr det samme hos deg som det gjorde for meg denne måneden!

Tanta bør holde seg langt borte, ellers skal hun få med meg å gjøre! :fy_fy:

Ha en fin kveld! :klem:

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*tante teit til Fru B blir skremt av advarslene til Leanora og La Traviata, og smyger seg stille inn i skyggene igjen... Murringen vedvarer...

Endret av Fru Biscuit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...