Amatariel Skrevet 8. april 2021 #141 Del Skrevet 8. april 2021 😭 Nå ble jeg fryktelig rørt! Så godt å høre fra deg! Og så med slike nyheter da! Du har helt klart blitt gravid! Dette er ikke ovitrelle nei ❤️ Ååå så magisk! Tenk om dere kan slippe IVF og alt sammen da! Du må ta en digital test og vise mannen i morgen. Så krysser vi alt vi har for at denne mirakelspiren holder løpet ut 🤞 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 8. april 2021 #142 Del Skrevet 8. april 2021 (endret) Veldig vondt å lese hvordan de siste ukene har behandlet deg ❤ Syns det er bra at du ikke ga helt opp og fortsatte dialogen med gyn, og ikke minst fikk time til og, det er alltid kjekt å ha en plan! 😊 Jeg syns utifra disse testene at dette virker veldig lovende, du har jo ikke tidligere hatt denne typen økning uten å ha vært gravid om jeg husker rett? Så her har jeg virkelig troa på at det er en spire 😁❤ Håper virkelig det stemmer denne gangen, det syns jeg du fortjener! Du kan jo be om å få bekreftelse hos legen så du slipper å gå med usikkerheten kanskje? Endret 8. april 2021 av Atticmess Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1_Ava_1 Skrevet 8. april 2021 #143 Del Skrevet 8. april 2021 Amatariel skrev (25 minutter siden): 😭 Nå ble jeg fryktelig rørt! Så godt å høre fra deg! Og så med slike nyheter da! Du har helt klart blitt gravid! Dette er ikke ovitrelle nei ❤️ Ååå så magisk! Tenk om dere kan slippe IVF og alt sammen da! Du må ta en digital test og vise mannen i morgen. Så krysser vi alt vi har for at denne mirakelspiren holder løpet ut 🤞 Takk gode, snille @Amatariel🥰💕 jeg håper den klamrer seg fast! Jeg tenker å ta en digital test i morgen, vil så gjerne overraske samboer! Synes du stigningen ser normal ut? Ser de fleste som legger ut slike testrekker etter Ovitrelle bruker tidligtester, men jeg hadde ikke igjen noen denne runden😯 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1_Ava_1 Skrevet 8. april 2021 #144 Del Skrevet 8. april 2021 Atticmess skrev (28 minutter siden): Veldig vondt å lese hvordan de siste ukene har behandlet deg ❤ Syns det er bra at du ikke ga helt opp og fortsatte dialogen med gyn, og ikke minst fikk time til og, det er alltid kjekt å ha en plan! 😊 Jeg syns utifra disse testene at dette virker veldig lovende, du har jo ikke tidligere hatt denne typen økning uten å ha vært gravid om jeg husker rett? Så her har jeg virkelig troa på at det er en spire 😁❤ Håper virkelig det stemmer denne gangen, det syns jeg du fortjener! Du kan jo be om å få bekreftelse hos legen så du slipper å gå med usikkerheten kanskje? Takk @Atticmess, og gratulerer så mye med spire💕💕💕 Jeg har aldri hatt slike tester før nei, så noe må det jo være🤔 jeg tok rådet ditt og ringte legen. Jeg kunne bare komme inn når jeg ville i løpet av dagen for å måle HCG🙏 Har holdt meg fra å drikke og gå på do i to timer nå, så tenker å dra dit om en times tid🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 8. april 2021 #145 Del Skrevet 8. april 2021 1_Ava_1 skrev (5 minutter siden): Takk @Atticmess, og gratulerer så mye med spire💕💕💕 Jeg har aldri hatt slike tester før nei, så noe må det jo være🤔 jeg tok rådet ditt og ringte legen. Jeg kunne bare komme inn når jeg ville i løpet av dagen for å måle HCG🙏 Har holdt meg fra å drikke og gå på do i to timer nå, så tenker å dra dit om en times tid🤗 Tusen takk ❤ Så bra du kan ta en tur til legen! Gleder meg til å høre hva resultatet på målingen blir 😁🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 8. april 2021 #146 Del Skrevet 8. april 2021 1_Ava_1 skrev (11 minutter siden): Synes du stigningen ser normal ut? Ser de fleste som legger ut slike testrekker etter Ovitrelle bruker tidligtester, men jeg hadde ikke igjen noen denne runden😯 Nå brukte jeg ikke ovitrelle da, men samme type test. Synes dine tester ser helt perfekte ut, og via min skjerm er de 2 øverste testene blenda, så her er det definitivt noe 🤩🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1_Ava_1 Skrevet 8. april 2021 #147 Del Skrevet 8. april 2021 Niny skrev (18 minutter siden): Nå brukte jeg ikke ovitrelle da, men samme type test. Synes dine tester ser helt perfekte ut, og via min skjerm er de 2 øverste testene blenda, så her er det definitivt noe 🤩🥰 Tusen takk for at du delte bilde @Niny💕 jeg håper du har rett🥰🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 8. april 2021 #148 Del Skrevet 8. april 2021 1_Ava_1 skrev (1 time siden): Synes du stigningen ser normal ut? Ser de fleste som legger ut slike testrekker etter Ovitrelle bruker tidligtester, men jeg hadde ikke igjen noen denne runden😯 Ja syns det ser kjempebra og normalt ut! Jeg har sett mange positive g-tester, og selv har jeg aldri testet med tidligtester. Tvert i mot syns jeg det har vært best å teste ut ovitrelle med vanlige strimler, og derfor fortsatt med det ved reell testing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1_Ava_1 Skrevet 8. april 2021 #149 Del Skrevet 8. april 2021 Da har jeg vært hos legen og avlevert urinprøve som viser positiv😃 den var svak, men det er trolig fordi jeg kun er 12 dpo, så det er jo veldig tidlig. I tillegg ble den ikke tatt på morgenurin. Snakket nettopp med fertilitetsklinikken angående videre oppfølging, og vi ble enig om en tidlig UL i uke 7🙏 Jeg håper så inderlig at spiren klamrer seg fast. IKM er på lørdag, så det blir forferdelig nervepirrende og spennende. Jeg har nå fått mine første gratulasjoner av dama på legekontoret og de på fertilitetsklinikken, og det føles helt surrealistisk! Nå må jeg bare slutte med snusen litt brennkvikt, men det skal jeg klare. Tror kanskje jeg må kjøpe nikotinfri på butikken etterpå bare for å ha noe en liten stund, hvis ikke tror jeg fort at jeg kan bli ekstra vanskelig å ha med å gjøre😅 Jeg tenker å fortelle samboer i morgen, da skal jeg ta min første digitale test. Håper det da går litt opp for meg selv også, for så langt er det helt utenfor min fatteevne🙈 noen som har gode forslag på hvordan jeg kan overraske ham? Jeg tenker kanskje å pakke den inn å liksom hente den inn fra postkassa så han ikke skjønner det er fra meg, men jeg tar gledelig i mot andre kreative innspill😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 8. april 2021 #150 Del Skrevet 8. april 2021 1_Ava_1 skrev (1 time siden): Jeg tenker å fortelle samboer i morgen, da skal jeg ta min første digitale test. Håper det da går litt opp for meg selv også, for så langt er det helt utenfor min fatteevne🙈 noen som har gode forslag på hvordan jeg kan overraske ham? Jeg tenker kanskje å pakke den inn å liksom hente den inn fra postkassa så han ikke skjønner det er fra meg, men jeg tar gledelig i mot andre kreative innspill😃 Hva med å legge testen i et påskeegg, overlevere og si at det er en forsinket påskegave? 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 8. april 2021 #151 Del Skrevet 8. april 2021 Jeg hadde en fin liten eske med body og smokk oppi, og en øl på siden. Da fattet han ikke mistanke siden han er glad i øl. Han kom aldri til smokken engang når han åpnet esken før han så på meg og spurte om det kunne være. Viste han så den digitale som jeg hadde i lommen 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 8. april 2021 #152 Del Skrevet 8. april 2021 Hurra for positiv test også hos legen! Dette er jo supre nyheter 😁 Så kjekt at du allerede har fått avtalt TUL. Nå får tanta bare holde seg unna i ni mnder altså 🤞😊 Her ble ikke delingen av nyheten så spennende, hadde stort behov for å løpe og vise testen med en gang 🙈 Syns jo det å hente pakke i posten er en morsom idé da 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1_Ava_1 Skrevet 9. april 2021 #153 Del Skrevet 9. april 2021 Dagens tester og min første digitale🥳💕 strimmelen helt til venstre i bildet er fra i dag, 13 dpo, den helt til høyre i bildet er fra 11 dpo. Jeg ser at streken har blitt sterkere på disse to dagene iallfall☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 9. april 2021 #154 Del Skrevet 9. april 2021 Helt nydelig! Gratulerer med fine tester 🙌🙌 Hyggelig at vi er endel som har fått positive tester og termin i november/desember 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1_Ava_1 Skrevet 9. april 2021 #155 Del Skrevet 9. april 2021 Atticmess skrev (1 minutt siden): Helt nydelig! Gratulerer med fine tester 🙌🙌 Hyggelig at vi er endel som har fått positive tester og termin i november/desember 😁 Tusen takk💕 ja, sååå gøy! Jeg skal bruke helga på å lese deres dagbøker, gleder meg veldig til å bli oppdatert🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1_Ava_1 Skrevet 9. april 2021 #156 Del Skrevet 9. april 2021 Niny skrev (19 timer siden): Jeg hadde en fin liten eske med body og smokk oppi, og en øl på siden. Da fattet han ikke mistanke siden han er glad i øl. Han kom aldri til smokken engang når han åpnet esken før han så på meg og spurte om det kunne være. Viste han så den digitale som jeg hadde i lommen 🥰 Så nydelig!🥰 Kanskje jeg skal gjøre noe slikt jeg også! Jeg har til kl 1630 å forberede noe iallfall☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1_Ava_1 Skrevet 9. april 2021 #157 Del Skrevet 9. april 2021 Amatariel skrev (20 timer siden): Hva med å legge testen i et påskeegg, overlevere og si at det er en forsinket påskegave? 🤗 Hihih, ja! Det var ikke så dumt!😃💕 må se om butikken har igjen påskeegg, hvis ikke må jeg endevende huset i jakten😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabel Skrevet 9. april 2021 #158 Del Skrevet 9. april 2021 Åhhh, så fine tester! 😍 Gratulerer så mye med den lille spiren! 🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1_Ava_1 Skrevet 9. april 2021 #159 Del Skrevet 9. april 2021 Annabel skrev (3 timer siden): Åhhh, så fine tester! 😍 Gratulerer så mye med den lille spiren! 🥳 Tusen takk💕💕 fortsatt helt uvirkelig🙈 har du dagbok?☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabel Skrevet 9. april 2021 #160 Del Skrevet 9. april 2021 1_Ava_1 skrev (20 minutter siden): Tusen takk💕💕 fortsatt helt uvirkelig🙈 har du dagbok?☺️ Haha det skjønner jeg ❤️ Ser for meg at det sikkert tar litt tid før det synker ordentlig inn ja! Så koselig at du spør! Det har jeg vet du🥰: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå