Gå til innhold

Det burde være en lov mot utroskap


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Alterego666
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg synes myndighetene skal få lovregulere folks sex og følelsesliv. For tydeligvis så er de aller fleste ikke oppegående og har ikke dømmekraft nok til å håndtere relasjoner og seg selv i disse uten at det går over stokk og stein. Jeg har selv flere ganger hatt lyst til å gjøre andre fysisk vondt da de har såret meg så stygt og jævlig psykisk og emosjonelt.dette gjelder mange flere også. Sånn burde det ikke være. Er for mange psykopater der ute som vet å utnytte disse fordelene hos snille, gode folk med gode potensialer og ødelegger livene deres. Det er mange som ikke skulle vært sammen, mange som skulle blitt sterilisert, aldri rørt andre mennesker og er et evig vandrende kaos og plageånd overfor andre. Vold mot partner straffes om den er grov nok, men voldtekt, trakassering, psykisk vold og utroskap slipper man unna med. Folk har svindlet partnere for penger og tatt opp lån i deres navn, de som ble svindlet måtte betale selv. Man kan jo ikke stole på noen lenger og har ikke trygge rammer for å inngå et trygt forhold.

Anonymkode: 6a678...436

Vold, voldtekt og svindel er derimot straffbart, og det er ingen debatt om å oppheve dette. Jeg vil derfor sterkt anbefale deg å ikke bli en voldsutøver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg synes myndighetene skal få lovregulere folks sex og følelsesliv. For tydeligvis så er de aller fleste ikke oppegående og har ikke dømmekraft nok til å håndtere relasjoner og seg selv i disse uten at det går over stokk og stein. Jeg har selv flere ganger hatt lyst til å gjøre andre fysisk vondt da de har såret meg så stygt og jævlig psykisk og emosjonelt.dette gjelder mange flere også. Sånn burde det ikke være. Er for mange psykopater der ute som vet å utnytte disse fordelene hos snille, gode folk med gode potensialer og ødelegger livene deres. Det er mange som ikke skulle vært sammen, mange som skulle blitt sterilisert, aldri rørt andre mennesker og er et evig vandrende kaos og plageånd overfor andre. Vold mot partner straffes om den er grov nok, men voldtekt, trakassering, psykisk vold og utroskap slipper man unna med. Folk har svindlet partnere for penger og tatt opp lån i deres navn, de som ble svindlet måtte betale selv. Man kan jo ikke stole på noen lenger og har ikke trygge rammer for å inngå et trygt forhold.

Anonymkode: 6a678...436

Men hvem er det som tar valget om at utroskap skal ødelegge ditt liv? Du, eller den som bedrar deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Enig. Hvor skal da grensen gå? Det er ikke bare utroskap som gjør vondt eller ødelegger liv. Alt kan ikke reguleres av politiet.

Anonymkode: be7f9...49d

Det er Stortinget som regulerer ved å vedta lover. Politiet håndhever lovene. Vi er ikke en politistat, selv om enkelte i denne tråden ønsker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...