Gå til innhold

Har personlig assistent lov å ha sex med bruker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt hvor jeg skal  legge inn tema. Så jeg prøver her. 
Jeg er en mann som er personlig assistent for en blind jente som jeg har veldig sterk kjemi med. Hun har veldig lyst til å ha sex med meg og jeg med henne. Regner med dette ikke er lov i yrket mitt. Men jeg kan kun i verste fall få sparken? Miste jobben min. Ikke noe mer?

Anonymkode: 165e3...a2f

Endret av Matas
Endret tittel. - Matas, mod.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke gjør det. Bare, ikke 🤦‍♀️

Anonymkode: 55f47...bb5

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir politianmeldt og står i fare for måneder til år i fengsel, samt å betale erstatning. 

Anonymkode: eca33...424

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

NEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig! Tenker du å gjøre det i arbeidstiden, så får du betalt for å gjøre det attpåte.

Anonymkode: 2fadf...8e3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, tenk på hvorfor hun vil det. Du står jo i en helt fucka relasjon til henne, og bildet hennes av deg er garantert ikke unbiased. Fan det blir som at lærere eller sykepleiere eller leger skal knulle elever og pasienter. NEI!

Anonymkode: 8d7d5...292

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså. Ikke noe fu... and run opplegg fra min side. Kunne faktisk ha giftet meg med jenta. Og ofret jobben min. Men fengsel?

Anonymkode: 165e3...a2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg Benedict i serien Dag, er ikke så mange andre som hadde gjort noe sånt.

Håper jeg.

Anonymkode: 2fadf...8e3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere begge ønsker dette, så ser jeg ikke problemet. Ikke hør på moralistene her. Hvis begge er voksne så kjør på.

Anonymkode: 660e6...8fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt lignende jobber. Det er en del av jobben. Du må si nei. Vil du ha en annen relasjon til henne, må du si opp. 

Anonymkode: 92f67...95b

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Catalina Culès skrev (5 minutter siden):

NEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Altså. Ikke noe fu... and run opplegg fra min side. Kunne faktisk ha giftet meg med jenta. Og ofret jobben min. Men fengsel?

Anonymkode: 165e3...a2f

Du kan jo gjøre det. Men du burde som sagt si opp først. Hvis dere deretter bor sammen, kan du søke omsorgslønn

Anonymkode: 92f67...95b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Straffeloven

§ 295. Misbruk av overmaktsforhold og lignende

Med fengsel inntil 6 år straffes den som skaffer seg eller en annen seksuell omgang, eller får noen til å utføre handlinger som svarer til seksuell omgang med seg selv ved

a) misbruk av stilling, avhengighetsforhold eller tillitsforhold, eller
b) å utnytte noens psykiske lidelse eller psykiske utviklingshemming dersom forholdet ikke rammes av § 291, eller
c) å utnytte en person under 18 år i en særlig sårbar livssituasjon.

På samme måte straffes den som ved forhold som nevnt i første ledd bokstav a til c får noen til å ha seksuell omgang med hverandre.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Snakk med henne. Si at du liker henne, og hvis hun føler det samme så vil du gjerne si opp jobben for så å være kjærester. Og så kan dere gjøre som dere vil. 

Anonymkode: 5c2c6...7e2

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er misbruk av skjevt maktforhold. 

Du MÅ si opp jobben først, og da er det fremdeles i etisk grenseland.

Om det blir slutt så kan hun finne på å politianmelde deg i etterkant, så du bør være sikker på at dette er en jævlig bra plan og at dere sannsynligvis er sammen resten av livet.

Anonymkode: d5703...16e

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vil jeg si opp jobben. Bra vi ikke har hatt sex da. Kun gitt varme klemmer og en gang ga hun meg et kyss på kinnet. 

Anonymkode: 165e3...a2f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...