Trollungen96 Skrevet 2. juli 2024 #4461 Del Skrevet 2. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tok to tidligtester som var HELT blanke. Mensen forsinket likevel, og nå 😳😃 Anonymkode: fbace...f53 Gratulerer så masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollungen96 Skrevet 2. juli 2024 #4462 Del Skrevet 2. juli 2024 åhhh, jeg har typ mensenkramper i rygg og livmor + at det stråler nedover bena. Har så håp om at det er noe som setter seg, blir gaaaal av å vente på å teste😂 klarer aldri i livet å vente til å evt ha kommet på overtid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #4463 Del Skrevet 2. juli 2024 11 minutter siden, Trollungen96 said: åhhh, jeg har typ mensenkramper i rygg og livmor + at det stråler nedover bena. Har så håp om at det er noe som setter seg, blir gaaaal av å vente på å teste😂 klarer aldri i livet å vente til å evt ha kommet på overtid Så spennende😃 hold oss oppdatert! Anonymkode: ddf8d...f37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taletrengt Skrevet 3. juli 2024 #4464 Del Skrevet 3. juli 2024 Jeg er 11 dpo nå, og har kjent murringer i korsryggen og stråling nedover beina i flere dager. Hodepine som kommer og går, litt «såre» bryster, veldig trøtt og humørsyk 🙈 vil ikke teste før på lørdag (IKM). Men blir gal av å kjenne etter symptomer hele dagen, symptomer som like gjerne kan skyldes at mensen er på vei🫣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #4465 Del Skrevet 3. juli 2024 8 minutter siden, Taletrengt said: Jeg er 11 dpo nå, og har kjent murringer i korsryggen og stråling nedover beina i flere dager. Hodepine som kommer og går, litt «såre» bryster, veldig trøtt og humørsyk 🙈 vil ikke teste før på lørdag (IKM). Men blir gal av å kjenne etter symptomer hele dagen, symptomer som like gjerne kan skyldes at mensen er på vei🫣 Fått skikkelig såre bryster her..hadde det forrige syklus hvor jeg trodde jeg var gravid. Pleier ikke å ha det, men negative tester (har ikle testet idag dog.. er vel rundt 11/12 dpo men ikke troen.. negative tester til nå ellers🙈. Vet at 12 dpo er tidlig men har null symptomer og er nok ute denne mnd. så flink du er om du klarer å vente!!! Anonymkode: ddf8d...f37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taletrengt Skrevet 3. juli 2024 #4466 Del Skrevet 3. juli 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Fått skikkelig såre bryster her..hadde det forrige syklus hvor jeg trodde jeg var gravid. Pleier ikke å ha det, men negative tester (har ikle testet idag dog.. er vel rundt 11/12 dpo men ikke troen.. negative tester til nå ellers🙈. Vet at 12 dpo er tidlig men har null symptomer og er nok ute denne mnd. så flink du er om du klarer å vente!!! Anonymkode: ddf8d...f37 Uff, jeg har symptomer hver måned som viser seg å være PMS 🙈 og hver måned tror jeg at jeg er gravid. Så nå orker jeg ikke å teste meg, da blir jeg sannsynligvis skuffet flere dager lenger enn om jeg venter og kan leve i håpet🤷🏼♀️ Krysser fingrene for deg🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #4467 Del Skrevet 3. juli 2024 28 minutter siden, Taletrengt said: Uff, jeg har symptomer hver måned som viser seg å være PMS 🙈 og hver måned tror jeg at jeg er gravid. Så nå orker jeg ikke å teste meg, da blir jeg sannsynligvis skuffet flere dager lenger enn om jeg venter og kan leve i håpet🤷🏼♀️ Krysser fingrene for deg🤞🏼 Deg og! Du må poste om du tester! Har du barn fra før av?😊 Anonymkode: ddf8d...f37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taletrengt Skrevet 3. juli 2024 #4468 Del Skrevet 3. juli 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Deg og! Du må poste om du tester! Har du barn fra før av?😊 Anonymkode: ddf8d...f37 Ja, men tror jeg greier å holde meg til søndag, om ikke mensen kommer på lørdag🫣 kanskje!! Ja, jeg har flere barn fra før. Har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollungen96 Skrevet 9. juli 2024 #4469 Del Skrevet 9. juli 2024 Noen som har symptomer men negative tester, eller ikke testet?🤭 Jeg skal ha mensen i morgen, om det ikke sitter. Jeg har såå ømme pupper idag og melk til og med, i tillegg til kvalme, veldig følsom også😂 3 år siden jeg sluttet å amme, kanskje 1 år siden jeg ikke fikk noe melk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kolibrien Skrevet 10. juli 2024 #4470 Del Skrevet 10. juli 2024 Trollungen96 skrev (20 timer siden): Noen som har symptomer men negative tester, eller ikke testet?🤭 Jeg skal ha mensen i morgen, om det ikke sitter. Jeg har såå ømme pupper idag og melk til og med, i tillegg til kvalme, veldig følsom også😂 3 år siden jeg sluttet å amme, kanskje 1 år siden jeg ikke fikk noe melk Oj, så spennende! 😅 9 DPO i dag, og føler på masse greier - som selvfølgelig ikke trenger å bety noe. 🤪 Ikke testet enda. Har du testet i dag?🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollungen96 Skrevet 10. juli 2024 #4471 Del Skrevet 10. juli 2024 Kolibrien skrev (2 timer siden): Oj, så spennende! 😅 9 DPO i dag, og føler på masse greier - som selvfølgelig ikke trenger å bety noe. 🤪 Ikke testet enda. Har du testet i dag?🤞 Nei, her har mensen kommet idag😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #4472 Del Skrevet 11. juli 2024 Hei! Jeg er 12 dpo i dag. Negative tester, men er så varm hele tiden og skikkelig gråtetokter. Er det andre som er varme? Prøver å finne ut om det er vanlig å være så varm i dagene før mens eller om det er tegn på en graviditet 🤭 Temperaturen var nå 36,4. Har lavt temperatur til vanlig, men vet ikke hvor lav, hehe Anonymkode: 78d1f...9ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #4473 Del Skrevet 11. juli 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei! Jeg er 12 dpo i dag. Negative tester, men er så varm hele tiden og skikkelig gråtetokter. Er det andre som er varme? Prøver å finne ut om det er vanlig å være så varm i dagene før mens eller om det er tegn på en graviditet 🤭 Temperaturen var nå 36,4. Har lavt temperatur til vanlig, men vet ikke hvor lav, hehe Anonymkode: 78d1f...9ce Når jeg har vært gravid så har jeg blitt ekstra varm og lettrørt ja. Lykke til! Anonymkode: 3dfa2...056 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octopus Skrevet 11. juli 2024 #4474 Del Skrevet 11. juli 2024 4 DPO i dag. PP1, første barn. Jeg er en veldig utålmodig person, men dette er helt ekstremt. Jeg regner egentlig ikke med at den sitter på første, men nå er det nesten så jeg gleder meg til helgen er over, så jeg kan teste. Det er jo helt vilt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #4475 Del Skrevet 11. juli 2024 Octopus skrev (5 minutter siden): 4 DPO i dag. PP1, første barn. Jeg er en veldig utålmodig person, men dette er helt ekstremt. Jeg regner egentlig ikke med at den sitter på første, men nå er det nesten så jeg gleder meg til helgen er over, så jeg kan teste. Det er jo helt vilt. Velkommen i klubben. Etter 4,5 år som prøver blir det ikke bedre. Slitsomt. Håper den sitter fort(ere) for dere! 😅 Anonymkode: 3dfa2...056 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octopus Skrevet 11. juli 2024 #4476 Del Skrevet 11. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Velkommen i klubben. Etter 4,5 år som prøver blir det ikke bedre. Slitsomt. Håper den sitter fort(ere) for dere! 😅 Anonymkode: 3dfa2...056 Tusen takk! Er det like nervepirrende hver måned, eller avtar det etter hvert? Hvor gammel er du? Har dere fått noe hjelp etter så lang tid? Du trenger naturligvis ikke svare på alt, men jeg blir bare nysgjerrig og ser for meg alle mulige scenarioer i vår prøving. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #4477 Del Skrevet 11. juli 2024 Octopus skrev (3 timer siden): Tusen takk! Er det like nervepirrende hver måned, eller avtar det etter hvert? Hvor gammel er du? Har dere fått noe hjelp etter så lang tid? Du trenger naturligvis ikke svare på alt, men jeg blir bare nysgjerrig og ser for meg alle mulige scenarioer i vår prøving. Vet ikke om du vil vite, du får lese videre på eget ansvar 😬; Min subjektive opplevelse; Spoiler Det blir bare verre og verre fordi man begynner å lure på om det noen gang skal gå. Tiden går, man blir eldre. Man mister seg selv mer og mer. Og man er ikke åpen med alle rundt seg og folk vet ikke hvorfor du er så forandret. Nedstemt. Flat. Og man isolerer seg fordi man ikke orker å møte folk alltid. Man blir bedt i babyshowers, dåp, konfirmasjoner, barnebursdager, får julekort og blir fortalt at 17.mai er barnas dag. Folk spør deg nesten alltid om når du har tenkt å få barn. De minner deg samtidig på at du må sette igang snart fordi tiden begynner å renne ut. Jo takk, fullstendig klar over det du. Første gangen det gjorde virkelig vondt for meg var dagen jeg mistet første baby etter mange års prøving. Møtte en gammel kollega som trillet sin relativt nyfødte på butikken som sa akkurat dette til meg, at jeg måtte sette igang for jeg begynte å bli gammel og det å få baby var det beste som hadde skjedd henne. Ville skrike til henne at jeg skulle hjem og abortere det døde barnet jeg hadde i magen, faen ta deg. Folk i omgangskretsen får barn og snakker bare om dem. De får to, kanskje tre barn før du i det hele tatt har blitt gravid ut over 12 uker. Det er som å leve i et mareritt. Og du vet ikke når, eller om det skal ta slutt. Om 20år begynner folk rundt å bli besteforeldre. Livets dessert, som man hører det er. . Når man blir gravid og har mistet flere ganger så blir man mer redd enn glad hver gang testen blir positiv. Min første graviditet ble jeg bare i lykkerus da jeg endelig skulle få min baby. Trodde jeg. Da jeg mistet ble jeg knust og siden det har jeg bare blitt engstelig når jeg har blitt gravid. Kanskje med rette, har mistet hver gang. Jeg er 39. Gikk offentlig noen år før vi gikk privat. Så det blir ikke bedre, for alle tingene jeg har nevnt bygger seg opp. Det handler ikke lenger bare om spenningen for å se om det har gått. Dagene etter eggløsning hvor man smiler for seg selv. Sitringen i kroppen og økt puls når man tar en test. Det handler om hva livet blir til. De aller fleste blir gravide. De aller fleste blir gravide OG bærer frem barnet. Så de aller aller fleste går det godt for, det er det viktig å huske på. Men jeg har vært ekstremt naiv. Anonymkode: 3dfa2...056 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octopus Skrevet 12. juli 2024 #4478 Del Skrevet 12. juli 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Vet ikke om du vil vite, du får lese videre på eget ansvar 😬; Min subjektive opplevelse; Skjul innhold Det blir bare verre og verre fordi man begynner å lure på om det noen gang skal gå. Tiden går, man blir eldre. Man mister seg selv mer og mer. Og man er ikke åpen med alle rundt seg og folk vet ikke hvorfor du er så forandret. Nedstemt. Flat. Og man isolerer seg fordi man ikke orker å møte folk alltid. Man blir bedt i babyshowers, dåp, konfirmasjoner, barnebursdager, får julekort og blir fortalt at 17.mai er barnas dag. Folk spør deg nesten alltid om når du har tenkt å få barn. De minner deg samtidig på at du må sette igang snart fordi tiden begynner å renne ut. Jo takk, fullstendig klar over det du. Første gangen det gjorde virkelig vondt for meg var dagen jeg mistet første baby etter mange års prøving. Møtte en gammel kollega som trillet sin relativt nyfødte på butikken som sa akkurat dette til meg, at jeg måtte sette igang for jeg begynte å bli gammel og det å få baby var det beste som hadde skjedd henne. Ville skrike til henne at jeg skulle hjem og abortere det døde barnet jeg hadde i magen, faen ta deg. Folk i omgangskretsen får barn og snakker bare om dem. De får to, kanskje tre barn før du i det hele tatt har blitt gravid ut over 12 uker. Det er som å leve i et mareritt. Og du vet ikke når, eller om det skal ta slutt. Om 20år begynner folk rundt å bli besteforeldre. Livets dessert, som man hører det er. . Når man blir gravid og har mistet flere ganger så blir man mer redd enn glad hver gang testen blir positiv. Min første graviditet ble jeg bare i lykkerus da jeg endelig skulle få min baby. Trodde jeg. Da jeg mistet ble jeg knust og siden det har jeg bare blitt engstelig når jeg har blitt gravid. Kanskje med rette, har mistet hver gang. Jeg er 39. Gikk offentlig noen år før vi gikk privat. Så det blir ikke bedre, for alle tingene jeg har nevnt bygger seg opp. Det handler ikke lenger bare om spenningen for å se om det har gått. Dagene etter eggløsning hvor man smiler for seg selv. Sitringen i kroppen og økt puls når man tar en test. Det handler om hva livet blir til. De aller fleste blir gravide. De aller fleste blir gravide OG bærer frem barnet. Så de aller aller fleste går det godt for, det er det viktig å huske på. Men jeg har vært ekstremt naiv. Anonymkode: 3dfa2...056 Hei igjen. Takk for at du deler 💕 Så utrolig vondt dette med ufrivillig barnløshet er. Håper inderlig det klaffer for dere snart💕 Jeg er 33, men likevel ikke vant til å få spørsmål om dette, men mannen og jeg var i bryllup for noen måneder siden, og da var det flere som spurte. Mennesker vi ikke kjenner. De startet omtrent samtalen med det, da de skjønte vi var gift. Jeg ble helt overrasket og tenkte over hvor uhørt det er. Vi hadde ikke startet prøvingen enda da, men for alt de vet har vi prøvd på barn siden vi ble sammen. Jeg fikk nesten litt lyst til å ta en runde på festen og spørre alle med barn om hvorfor de hadde valgt det mtp på økonomi, våkenetter, graviditet osv., for å få frem et poeng, men droppa det selvfølgelig. Jeg har ei venninne som har ønsket seg barn så lenge hun kan huske, men hun mistet i uke 9 💔 Jeg tror nok ikke jeg vil føle meg ordentlig trygg før en eventuell uke 12, og ikke helt trygg etter det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kolibrien Skrevet 12. juli 2024 #4479 Del Skrevet 12. juli 2024 Trollungen96 skrev (På 10.7.2024 den 17.34): Nei, her har mensen kommet idag😂 Æsj, så kjipt! 👎 Her testet jeg neg. igjen i dag, 11 DPO. Så da er det bare å vente, tenker jeg. 🤪😑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lyse Signe Skrevet 13. juli 2024 #4480 Del Skrevet 13. juli 2024 Åååå, 11 dpo i dag, og testet ikke med morgenurin... Dette er da en grei strek eller?! 😱🤞 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå