Baelfire Skrevet 23. desember 2023 #4241 Del Skrevet 23. desember 2023 Ble kjemisk her, ikke fremgang på strekene og nå begynt å blø 😔 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
månki Skrevet 24. desember 2023 #4242 Del Skrevet 24. desember 2023 Postet en annen post her inne nettopp, men sender til dere også. kjenner at håpet mitt ble tent igjen nå! Fikk jo mensen i går, men etter å ha vasket meg og tatt på bind så var det ikke mer blod. Ingenting mer. Hadde en del lette kramper også. på moroskyld tok jeg en test nettopp som jeg faktisk skimter strek på😳😳 aldri opplevd skyggestrek før. Mannen ser igså streken, men den er svak. hva tenker dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #4243 Del Skrevet 24. desember 2023 månki skrev (1 time siden): Postet en annen post her inne nettopp, men sender til dere også. kjenner at håpet mitt ble tent igjen nå! Fikk jo mensen i går, men etter å ha vasket meg og tatt på bind så var det ikke mer blod. Ingenting mer. Hadde en del lette kramper også. på moroskyld tok jeg en test nettopp som jeg faktisk skimter strek på😳😳 aldri opplevd skyggestrek før. Mannen ser igså streken, men den er svak. hva tenker dere? Hvis du er sikker på DPO? Dagen etter "mens" pleier å være 15DPO, denne er kanskje litt svak for det? Men kommer jo an på testen også. Lykke til! Anonymkode: 3dfa2...056 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #4244 Del Skrevet 25. desember 2023 Tok en digital nå som var positiv 1-2 uker😳 kjenner jeg sliter med å tro på det! tok ut spiral 30 november og fikk beskjed om å kalle det syklusdag 1. ikke testet etter eggløsning, bare fulgt med på slim. men kjenner jeg har en litt dårlig magefølelse siden jeg blødde, men kanskje det bare var en hormonell blødning? Anonymkode: 56f81...191 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
månki Skrevet 25. desember 2023 #4245 Del Skrevet 25. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tok en digital nå som var positiv 1-2 uker😳 kjenner jeg sliter med å tro på det! tok ut spiral 30 november og fikk beskjed om å kalle det syklusdag 1. ikke testet etter eggløsning, bare fulgt med på slim. men kjenner jeg har en litt dårlig magefølelse siden jeg blødde, men kanskje det bare var en hormonell blødning? Anonymkode: 56f81...191 Ikke meningen den skille være anonym😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #4246 Del Skrevet 25. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tok en digital nå som var positiv 1-2 uker😳 kjenner jeg sliter med å tro på det! tok ut spiral 30 november og fikk beskjed om å kalle det syklusdag 1. ikke testet etter eggløsning, bare fulgt med på slim. men kjenner jeg har en litt dårlig magefølelse siden jeg blødde, men kanskje det bare var en hormonell blødning? Anonymkode: 56f81...191 Gratulerer😍 Hvis det ikke var mer enn spotting, tror jeg ikke du trenger å bekymre deg😊 Anonymkode: 83b44...5d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #4247 Del Skrevet 25. desember 2023 Med min forrige jente hadde jeg eggløsning på samme dato denne mnd, og da testet jeg svakt positivt på nyttårsaften. Tok en test for å sjekke om jeg kunne ta et skål til rakettene, noe jeg ikke kunne 🥳 Så nå satser jeg på å gjenta «suksessen» i år med test på nyttårsaften. Håper på to streker og et barn til med termin på samme dato som første. Tror vi har truffet godt denne måneden og men tørr ikke jinxe noe! 🥲 Anonymkode: 75e86...49c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
saloni Skrevet 25. desember 2023 #4248 Del Skrevet 25. desember 2023 Så gøy! Gratulerer.❤️ 9 DPO her, og blendahvit test… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
saloni Skrevet 25. desember 2023 #4249 Del Skrevet 25. desember 2023 Ny test for en times tid siden, også veldig negativ. Men har nå siste 15 minuttene fått voldsomme murringer/stikninger nede på høyre side. Var også høyre side jeg hadde murringer/stikninger i dagene rundt positiv EL-test. Fant også en nettside her: https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/results-by-day-past-ovulation.php, som gjør at jeg ikke har mistet håpet helt.🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beautyblender Skrevet 26. desember 2023 #4250 Del Skrevet 26. desember 2023 Beautyblender skrev (På 21.12.2023 den 14.13): Første prøve (i går): 124. Under snittet, men kan også være normalt. Fikk ikke svar på prøve nr 2 så har gått hele julen uten å vite sikkert om jeg er gravid eller ikke. Rar følelse 😅 (tok meg ikke bryet om å kjøre det stykket til apotek for å ta digital test) Får vel svaret i morgen, men da er den verdien nesten en uke gammel. Har symptomer. Burde kanskje også koste på meg en digital test og se om det står 3+? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baelfire Skrevet 28. desember 2023 #4251 Del Skrevet 28. desember 2023 On 12/26/2023 at 10:02 AM, Beautyblender said: Fikk ikke svar på prøve nr 2 så har gått hele julen uten å vite sikkert om jeg er gravid eller ikke. Rar følelse 😅 (tok meg ikke bryet om å kjøre det stykket til apotek for å ta digital test) Får vel svaret i morgen, men da er den verdien nesten en uke gammel. Har symptomer. Burde kanskje også koste på meg en digital test og se om det står 3+? Hvordan har det gått med deg? 🩷 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hverdagsglitter Skrevet 29. desember 2023 #4252 Del Skrevet 29. desember 2023 (endret) Har klart å holde meg unna tester frem til i dag (11 dpo), og fikk positiv babyplan test i morges! Kan nesten ikke tro det, så vil ikke regne med at det virkelig er en spire der før jeg får tatt en digital etterpå🥹Jeg følte det kunne være noe, for jeg har veldig hovne bryster/brystvorter, og klarer ikke slutte å tenke på kebab- og det liker jeg vanligvis ikke og spiser aldri ellers😅😅 Endret 29. desember 2023 av hverdagsglitter 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #4253 Del Skrevet 30. desember 2023 Jeg er 4 dager over ikm, ingen tegn til mens og helt negative tester. Kan eggløsning ha vært senere enn jeg tror, at det er derfor? Tester ikke etter eggløsning, men har sex minst annenhver dag utenom under mensen. Har alltid hatt stabil syklus, derfor skjønner jeg ikke hvorfor jeg er sen, og ikke gravid.. Anonymkode: 83b44...5d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #4254 Del Skrevet 30. desember 2023 Beautyblender skrev (På 26.12.2023 den 10.02): Fikk ikke svar på prøve nr 2 så har gått hele julen uten å vite sikkert om jeg er gravid eller ikke. Rar følelse 😅 (tok meg ikke bryet om å kjøre det stykket til apotek for å ta digital test) Får vel svaret i morgen, men da er den verdien nesten en uke gammel. Har symptomer. Burde kanskje også koste på meg en digital test og se om det står 3+? Hvordan gikk det? Anonymkode: 56f81...191 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beautyblender Skrevet 30. desember 2023 #4255 Del Skrevet 30. desember 2023 Baelfire skrev (På 29.12.2023 den 0.04): Hvordan har det gått med deg? 🩷 Jeg er faktisk gravid! Skjønte tegninga med økende symptomer (kvalme). Kosta også på meg noen strimmeltester fra Normal 3. juledag og den var kjempepositiv, aldri sett en så positiv test før Så jeg var egentlig ikke så opptatt av hva blodprøve nr 2 sa, men Ifm. resept på kvalmestillende av en vikarlege fikk jeg vite at prøve nr. 2 var 200. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beautyblender Skrevet 30. desember 2023 #4256 Del Skrevet 30. desember 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvordan gikk det? Anonymkode: 56f81...191 Den var på 200! Så en økning fra 124 til 200 på ca 24 timer. Akkurat det hadde jeg da allerede skjønt da #Kvalm... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HeleneHS Skrevet 4. januar 2024 #4257 Del Skrevet 4. januar 2024 1 DPO her og jeg er allerede utålmodig 😆 først må jeg vente til jeg kan begynne med Lutinus, så begynner ventetiden til testing... Bra jeg er tilbake på jobb og har ting å tenke på 😅 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #4258 Del Skrevet 4. januar 2024 4 dpo, er ikke aktive prøvere, men dette minner mistenkelig om første graviditet. Har kjent mensmurringer i hele dag både litt i ryggen og mageregionen, ømme og svulmende brystvorter, kjennes ut som en klump i nedre del av magen. Litt uggen, men tror det er innbilning da jeg hadde hyperemesis hele første svangerskapet. Tankene spinner med én gang avgårde, selv om vi ikke planlegger felles barn, så begynner man å tenke at det hadde vært koselig ❤️ Anonymkode: 47102...c7c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
saloni Skrevet 4. januar 2024 #4259 Del Skrevet 4. januar 2024 HeleneHS skrev (11 timer siden): 1 DPO her og jeg er allerede utålmodig 😆 først må jeg vente til jeg kan begynne med Lutinus, så begynner ventetiden til testing... Bra jeg er tilbake på jobb og har ting å tenke på 😅 Spennende tider for deg!! Krysser fingrene🤞🏼. Er utålmodig selv, og jeg er bare på CD9. Har begynt å tempe nå, og begynner smått med ELtester🙈. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HeleneHS Skrevet 8. januar 2024 #4260 Del Skrevet 8. januar 2024 5dpo i dag, skikkelige korsryggsmerter, men det har ingenting med prøving å gjøre bar et tegn på for lite trening... Allerede lei Lutinus sølet og selv om jeg hadde stor troa på selveste EL dagen, så har jeg allerede mistet håpet at det kommer til å gå bra. Etter to år er det bare ikke lenger gøy... Spesielt denne uken etter EL og før man kan tidlig teste er bare drit.. lengste uke i hele livet føles det som.. Vet ikke hvor jeg vil med inlegget, måtte bare vente litt... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå