Tanuki Skrevet 19. juli 2022 #3161 Del Skrevet 19. juli 2022 jeg er skikkelig forvirret når det gjelder DPO, EL , IKM. Jeg tok ut spiralen for 3 uker siden, vanligvis burde mensen komme i løpet av de neste dagene, så må bare smøre meg med tålmodighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 19. juli 2022 #3162 Del Skrevet 19. juli 2022 DPO 7 - dagene går fort, vi er på hytta igjen. Så jeg tenker ikke på noe «symptomer» eller at jeg MÅ teste meg som forrige mnd da jeg kjedet livskiten ut av meg🤧 Enda så klarer jeg å plukke litt «symptomer» som heller skjer DER OG DA, men jeg tørr ikke stole på noe siden jeg er redd kroppen skal tro at «ah du er gravid» skjønner? Men siste dagene - mensmurringer, humørsyk, fortere sulten, uren hud, sår tannkjøtt🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 20. juli 2022 #3163 Del Skrevet 20. juli 2022 elinoooor skrev (9 timer siden): DPO 7 - dagene går fort, vi er på hytta igjen. Så jeg tenker ikke på noe «symptomer» eller at jeg MÅ teste meg som forrige mnd da jeg kjedet livskiten ut av meg🤧 Enda så klarer jeg å plukke litt «symptomer» som heller skjer DER OG DA, men jeg tørr ikke stole på noe siden jeg er redd kroppen skal tro at «ah du er gravid» skjønner? Men siste dagene - mensmurringer, humørsyk, fortere sulten, uren hud, sår tannkjøtt🥰 Koselig med hyttetur da da flyr tiden vet du. Troooooor etter mine beregninger at jeg er 7 ish DPO I dag så troooooor at vi er ganske likt. Ikke godt å vite denne runden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 20. juli 2022 #3164 Del Skrevet 20. juli 2022 Fame skrev (32 minutter siden): Koselig med hyttetur da da flyr tiden vet du. Troooooor etter mine beregninger at jeg er 7 ish DPO I dag så troooooor at vi er ganske likt. Ikke godt å vite denne runden Veldig koselig 🙈❤️ - så spennende ! krysser fingrene for deg! 🤞🏼🤞🏼 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 20. juli 2022 #3165 Del Skrevet 20. juli 2022 Tanuki skrev (På 19.7.2022 den 3.24): jeg er skikkelig forvirret når det gjelder DPO, EL , IKM. Jeg tok ut spiralen for 3 uker siden, vanligvis burde mensen komme i løpet av de neste dagene, så må bare smøre meg med tålmodighet. Det kan ta litt tid før syklusen er normal igjen etter prevensjonsstopp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #3166 Del Skrevet 20. juli 2022 Jeg hadde IKM i går, testet negativt morgenen før. Betyr det at alt håp er ute? Har ikke fått mensen enda. Anonymkode: 128a3...44e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 20. juli 2022 #3167 Del Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg hadde IKM i går, testet negativt morgenen før. Betyr det at alt håp er ute? Har ikke fått mensen enda. Anonymkode: 128a3...44e alt håp er vel ikke ute før tr banker på🤞🏼 Kan hende egget har festet seg seinere, og da tar det litt lengre tid før pos. test❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 21. juli 2022 #3168 Del Skrevet 21. juli 2022 (endret) . Endret 21. juli 2022 av elinoooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 21. juli 2022 #3169 Del Skrevet 21. juli 2022 8 hours ago, Chroma said: Det kan ta litt tid før syklusen er normal igjen etter prevensjonsstopp. ja leste det, men håper jeg kan ha litt flaks:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #3170 Del Skrevet 21. juli 2022 Klarte ikke vente med å teste, og den ble negativ. Er 10/11 dpo tror jeg. Ble skikkelig deppa for de to siste dagene har jeg begynt å få skikkelig troa da mye symptomer dukker opp som jeg hadde sist jeg var gravid. Testet med vanlig strimmel, ikke tidlig. Nå SKAL jeg klare å vente til lørdag 😕 Anonymkode: f9d01...651 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #3171 Del Skrevet 21. juli 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Klarte ikke vente med å teste, og den ble negativ. Er 10/11 dpo tror jeg. Ble skikkelig deppa for de to siste dagene har jeg begynt å få skikkelig troa da mye symptomer dukker opp som jeg hadde sist jeg var gravid. Testet med vanlig strimmel, ikke tidlig. Nå SKAL jeg klare å vente til lørdag 😕 Anonymkode: f9d01...651 ahh, så kjedelig.. krysser fingrene🤞🏼 Anonymkode: 46b3b...438 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #3172 Del Skrevet 21. juli 2022 DPO8 🫣 Anonymkode: 46b3b...438 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 21. juli 2022 #3173 Del Skrevet 21. juli 2022 ah var ikke mening å være anonym^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 21. juli 2022 #3174 Del Skrevet 21. juli 2022 elinoooor skrev (5 timer siden): ah var ikke mening å være anonym^ Ser bra ut ^.^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 21. juli 2022 #3175 Del Skrevet 21. juli 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): DPO8 🫣 Anonymkode: 46b3b...438 Det ser lovende ut! 😃😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 21. juli 2022 #3176 Del Skrevet 21. juli 2022 Fame skrev (3 timer siden): Ser bra ut ^.^ Chroma skrev (10 minutter siden): Det ser lovende ut! 😃😃 ååå😍🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #3177 Del Skrevet 21. juli 2022 Ikke for å være kjip, men kan dere holde dere til tråden «tolkning av graviditetstester» istedenfor å legge ut testene deres her? Som sagt, ikke meningen å være kjip, men synes det dukker opp i nesten alle tråder nå, og det er rett og slett vondt å alltid se andres positive tester. Anonymkode: 37b50...7d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #3178 Del Skrevet 21. juli 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Ikke for å være kjip, men kan dere holde dere til tråden «tolkning av graviditetstester» istedenfor å legge ut testene deres her? Som sagt, ikke meningen å være kjip, men synes det dukker opp i nesten alle tråder nå, og det er rett og slett vondt å alltid se andres positive tester. Anonymkode: 37b50...7d4 Beklager, men hva gjør du her da? Hvis du ikke tåler å se andre sine tester? Føler graviditetstest er en del av DPO-land. Du vet ikke hvor lenge en hver her har sittet med barneønske, trodde man skulle heie litt på hverandre innpå her eller har jeg tatt helt feil? Jeg synes selv det er litt urettferdig å se andre sine positive tester, men samtidig blir jeg glad på dems vegne, for hva vet jeg hvor lenge de har slitet ? Anonymkode: 46b3b...438 5 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 22. juli 2022 #3179 Del Skrevet 22. juli 2022 (endret) feil. Endret 22. juli 2022 av elinoooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haapefull Skrevet 22. juli 2022 #3180 Del Skrevet 22. juli 2022 Er 7 dpo nå. Jeg har mer sykliske symptomer denne perioden, og det tuller veldig med hodet mitt. Selv om jeg vet det er tidlig og at det mest sannsynlig er PMS-symptomer, så vil jeg så veldig gjerne tro at det er symptomer på graviditet. Jeg har siden 5 dpo hatt ømme bryst og vondt i ryggen som er litt økende. Jeg har vært en del plaget med ryggen tidligere, men disse ryggsmertene er annerledes (stivner ikke når jeg sitter lenge, ikke vondere ved bevegelse osv). I går kveld og i dag tidlig har jeg hatt en del ubehag i nedre del av magen, som ligner litt på menssmerter. Dette er siste prøveperiode før vi må ha hjelp til å få barn, så jeg krysser alt jeg har av fingrene 🤞🏼 Det frister å ta en test, men jeg har bestemt meg for å hvertfall vente med å teste til 10 eller 11 dpo (mandag/tirsdag), for å ikke torturere meg selv frem mot IKM🤪 Hvordan går det med dere andre? Noen heldige som har fått positiv test? ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå