AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #3021 Del Skrevet 20. juni 2022 Fame skrev (7 timer siden): 1 DPO i dag. La inn aksjer 6 dager før, 4 dager før og dagen før EL denne gangen. Er sjansene der? Begynner å miste motet Føler med deg! Mister motet jeg også😩 vi la inn aksjer 7 dager før, 5 dager før, 2 dager før og på el dagen.. Anonymkode: d7728...e7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Pøls Skrevet 20. juni 2022 #3022 Del Skrevet 20. juni 2022 6 dpo her, og holder på å bli gal. Er symptomer, men regner med det bare er bivirkninger av progynova og crinone. Har ikke troen på dette forsøket og er da ekstra kjipt å ha bivirkninger som ligner graviditetssymptomer pga medisiner.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Marihøna* Skrevet 20. juni 2022 #3023 Del Skrevet 20. juni 2022 (endret) 8 dpo, føler meg helt koko. Sjekker premom flere ganger om dagen for å se om jeg er nærmere ikm 😅.. Føler jeg har hatt symptomer siden 5dpo (som jo er meget tidlig) og det øker på.. Håper det ikke bare er innbilling/ønsketenkning 🥴 Onsdag ryker jeg nok på en test.. Testa svak positiv 10 dpo med kveldsurin sist mnd. Oppdatering: fikk en følelse på å ta en test, so I did! Endret 20. juni 2022 av *Marihøna* 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #3024 Del Skrevet 20. juni 2022 *Marihøna* skrev (1 time siden): 8 dpo, føler meg helt koko. Sjekker premom flere ganger om dagen for å se om jeg er nærmere ikm 😅.. Føler jeg har hatt symptomer siden 5dpo (som jo er meget tidlig) og det øker på.. Håper det ikke bare er innbilling/ønsketenkning 🥴 Onsdag ryker jeg nok på en test.. Testa svak positiv 10 dpo med kveldsurin sist mnd. Oppdatering: fikk en følelse på å ta en test, so I did! Gratulerer 💓 Anonymkode: c29cd...2bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #3025 Del Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Gratulerer 💓 Anonymkode: c29cd...2bb Takk 😭😭 nå må spiren bare klamre seg fast ❤️ Anonymkode: 58076...c0e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 25. juni 2022 #3026 Del Skrevet 25. juni 2022 6 DPO her og i dag er jeg i usedvanlig dårlig humør har lyst på noe digg å spise, men jeg føler jeg må trene og det orker jeg ikke fordi det er så varmt. Så jeg vaska huset og var småsur mens jeg holdt på. Jagde ut mannen min fordi han irriterte meg når jeg skulle vaske. Nei, uff. Får si unnskyld etterpå Jeg opplevde en skarp, stikkende smerte i nedre del av magen til morgenen i dag som varte i ca 5 sek. Usikker på om det kan være noe gøy eller om det bare er kroppen som følte for det et øyeblikk. Time will tell. Åssen går det med dere andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #3027 Del Skrevet 25. juni 2022 2 dpo her! Denne runden har jeg klart å ikke tenke så mye på det (enda i alle fall🤪). Tidligere har tiden gått ekstremt sakte og jeg har omtrent ikke tenkt på noe annet. Nå regner jeg med at det ikke går, og tar alternativet som en bonus🙈 Anonymkode: b7cd3...856 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #3028 Del Skrevet 25. juni 2022 Venter på el her, også går jeg vel over i dpo-land i dagene mot ferien.. Tipper jeg kan teste når ferien begynner, så håper dagene går raskt. Hadde kjemisk i mai, og mistenker at jeg ikke hadde el sist syklus.. iallefall kom den sent i forhold til mens, for mensen kom til akkurat «riktig» tid denne gangen.. Har også innstilt meg på at det ikke går, så kanskje man blir heller overraska om det faktisk skjer noe. Da har vi i det minste ferie og kan slappe av og kose oss uansett. Anonymkode: 3e82e...add 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 26. juni 2022 #3029 Del Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): 2 dpo her! Denne runden har jeg klart å ikke tenke så mye på det (enda i alle fall🤪). Tidligere har tiden gått ekstremt sakte og jeg har omtrent ikke tenkt på noe annet. Nå regner jeg med at det ikke går, og tar alternativet som en bonus🙈 Anonymkode: b7cd3...856 Det er lurt det. Bli positivt overrasket 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #3030 Del Skrevet 26. juni 2022 3dpo, og tiden går uendelig sakte.. ingen symptomer på noe som helst enda (selvfølgelig 🙈), men håpefull denne gangen og.. Anonymkode: 77b50...979 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 26. juni 2022 #3031 Del Skrevet 26. juni 2022 Da prøver vi igjen, eggløsning i dag tror jeg ☺️🤞 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gyngestolen Skrevet 27. juni 2022 #3032 Del Skrevet 27. juni 2022 Jeg tror jeg er 1 DPO i dag, men da har EL kommet flere dager før den bruker, så jeg er ikke helt sikker. Bruker å ha kramper i eggstokkene etter EL, så hvis jeg kjenner noe slikt i dag så stemmer det nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #3033 Del Skrevet 28. juni 2022 3 dpo idag. Tiden går så sagt. Dette er 20pp. Men har regnet EL feil(hatt mye senere enn jeg trodde) så er håpefull! Andre som syntes dagene er psykisk belastende? Anonymkode: 93155...99c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 28. juni 2022 #3034 Del Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 3 dpo idag. Tiden går så sagt. Dette er 20pp. Men har regnet EL feil(hatt mye senere enn jeg trodde) så er håpefull! Andre som syntes dagene er psykisk belastende? Anonymkode: 93155...99c Jeg synes egentlig det bare er belastende hver gang mensen kommer. Finner alltid på ting å gjøre i DPO land så jeg tenker ikke så mye over det ^.^ 9 DPO her i dag. Prøveperiode nummer 16 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #3035 Del Skrevet 28. juni 2022 Fame skrev (11 minutter siden): Jeg synes egentlig det bare er belastende hver gang mensen kommer. Finner alltid på ting å gjøre i DPO land så jeg tenker ikke så mye over det ^.^ 9 DPO her i dag. Prøveperiode nummer 16 Har dere hatt noen SA? Vi hadde en. Et barn fra før også. Mannen har tatt sædprøve nå så vi er smått igang med hjelp. Anonymkode: 93155...99c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 28. juni 2022 #3036 Del Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Har dere hatt noen SA? Vi hadde en. Et barn fra før også. Mannen har tatt sædprøve nå så vi er smått igang med hjelp. Anonymkode: 93155...99c Ikke hatt en eneste positiv strek. Men begge er sjekka og alt er normalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 28. juni 2022 #3037 Del Skrevet 28. juni 2022 2 dpo - mer utflod og mer våken om morgenen, våkna 05 og fikk ikke sove etter det, lysvåken. Så det får meg til å tenke at det kan ha klaffa denne gangen. Men selv om jeg får 2 streker er problemet å faktisk beholde spiren så kjenner jeg ikke er så optimistisk. Men dpo land er spennende og laaaaang! Tenkt å teste på mandag 8 dpo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingus Skrevet 28. juni 2022 #3038 Del Skrevet 28. juni 2022 Fame skrev (1 time siden): Jeg synes egentlig det bare er belastende hver gang mensen kommer. Finner alltid på ting å gjøre i DPO land så jeg tenker ikke så mye over det ^.^ 9 DPO her i dag. Prøveperiode nummer 16 Nå må det snart klaffer for dere Fame, husker vi heiet på hverandre siden julen 2020! Hette skruttveig da. Unner deg at det blir klaff nå eller snart! 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 28. juni 2022 #3039 Del Skrevet 28. juni 2022 mingus skrev (1 minutt siden): Nå må det snart klaffer for dere Fame, husker vi heiet på hverandre siden julen 2020! Hette skruttveig da. Unner deg at det blir klaff nå eller snart! 💕 ja, begynner å bli drittlei om det er lov å si åssen går det hos deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingus Skrevet 28. juni 2022 #3040 Del Skrevet 28. juni 2022 Fame skrev (1 minutt siden): ja, begynner å bli drittlei om det er lov å si åssen går det hos deg? Ja den ser jeg altså! Det gikk bra til slutt her, ligger her hos en sovende baby på 5 mnd 💖 pleier å innom og lese i forumet fortsatt siden jeg hang der en god stund, og vil se hvordan det går med dere andre 💜 men skriver ikke så mye for jeg vil ikke være kjip for andre som fortsatt prøver.. men heier fortsatt på alle 🤗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå