Erosrose Skrevet 5. mars 2022 #2701 Del Skrevet 5. mars 2022 Belsie skrev (13 minutter siden): Snodig.. men det er din første mens etter fødsel eller? 🧐 Jeg skal ha mensen om to dager - så i teorien er det vel fortsatt håp, men.. Jeg tester med tidligtester, og forrige svangerskap testa jeg positivt på 9 dpo.. 🥸 Nå er jeg 10 dpo. Man kan se kjeeeempesvak positiv på 8 dpo ved forrige svangerskap - men den er kjempevanskelig å se 🤭 Nesten sånn at jeg ser for meg en strek når jeg nistirrer, men tar jeg lommelykta bak strimmelen så er det ikke antydning til noe kontrast der 😅 Ja det er det... Veldig rart. Blør ikke mye, så skal se om det stopper opp eller fortsetter. Jeg fikk også positivt 8-9 dpo på de to siste graviditeten mine. Skal du teste igjen imorgen?:) Hahah ja akkurat samme som jeg gjør, føler meg små gal😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erosrose Skrevet 5. mars 2022 #2702 Del Skrevet 5. mars 2022 Erosrose skrev (1 minutt siden): Ja det er det... Veldig rart. Blør ikke mye, så skal se om det stopper opp eller fortsetter. Jeg fikk også positivt 8-9 dpo på de to siste graviditeten mine. Skal du teste igjen imorgen?:) Hahah ja akkurat samme som jeg gjør, føler meg små gal😅 I tillegg så er livmortappen høyt oppe... Å lukket. Den skal være nede å åpen om det er mens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Csjja2022 Skrevet 5. mars 2022 #2703 Del Skrevet 5. mars 2022 DPO 6 i dag 🤞 En uke siden Ovitrelle. Når bør den være ute? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belsie Skrevet 5. mars 2022 #2704 Del Skrevet 5. mars 2022 Erosrose skrev (48 minutter siden): Ja det er det... Veldig rart. Blør ikke mye, så skal se om det stopper opp eller fortsetter. Jeg fikk også positivt 8-9 dpo på de to siste graviditeten mine. Skal du teste igjen imorgen?:) Hahah ja akkurat samme som jeg gjør, føler meg små gal😅 Tester hver dag frem til jeg får mensen jeg 😂 Å leve i uvisshet er uaktuelt… 😂 Hvordan man kjenner på tappen forstår jeg meg ikke på 🤭 aldri prøvd.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erosrose Skrevet 5. mars 2022 #2705 Del Skrevet 5. mars 2022 Belsie skrev (15 minutter siden): Tester hver dag frem til jeg får mensen jeg 😂 Å leve i uvisshet er uaktuelt… 😂 Hvordan man kjenner på tappen forstår jeg meg ikke på 🤭 aldri prøvd.. Ånei🙈 man må kjenne etter ganske mange sykluser for å kjenne sin egen tapp. Men her er noe info☺️ http://www.syklus.info/livmortappen/tappen-gjennom-syklusen/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #2706 Del Skrevet 5. mars 2022 Csjja2022 skrev (1 time siden): DPO 6 i dag 🤞 En uke siden Ovitrelle. Når bør den være ute? Ca. 10 dager etter du satte injeksjonen ☺️ Ville dog ventet til tidligst 10dpo med å teste, da Ovitrelle i noen tilfeller kan henge i kroppen i 12 dager Anonymkode: 37b50...7d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erosrose Skrevet 5. mars 2022 #2707 Del Skrevet 5. mars 2022 Ok lå er jeg vel 99% sikker på at det er mensen... Jeg er nok ute denne mnd😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymL Skrevet 5. mars 2022 #2708 Del Skrevet 5. mars 2022 32 minutter siden, Erosrose said: Ok lå er jeg vel 99% sikker på at det er mensen... Jeg er nok ute denne mnd😅 Å så leit 😐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #2709 Del Skrevet 5. mars 2022 Jeg skal ha mensen om 3 dager, og er 11 dpo. Tester hver dag med babyplan tidligtest og ser etter streker 🤡 Men idag syns jeg at jeg kan skimte noe veldig svakt, ser dere noe eller er dette bare streksynet mitt? Testet på morgen idag og da var det blenda 🥲 Anonymkode: 63619...96d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belsie Skrevet 5. mars 2022 #2710 Del Skrevet 5. mars 2022 Erosrose skrev (2 timer siden): Ok lå er jeg vel 99% sikker på at det er mensen... Jeg er nok ute denne mnd😅 Så leit.. kjenner den kommer her også hvert øyeblikk.. så da får vi prøve igjen! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofagris Skrevet 5. mars 2022 #2711 Del Skrevet 5. mars 2022 Jeg skulle hatt mensen 2.mars. Fortsatt ingen tegn til at den kommer, og jeg tok en test i morges som var negativ😩 Blir sååå frustrert, trodde virkelig det var min tur nå når mensen ikke kom. Noen med lignende erfaring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erosrose Skrevet 5. mars 2022 #2712 Del Skrevet 5. mars 2022 Belsie skrev (1 time siden): Så leit.. kjenner den kommer her også hvert øyeblikk.. så da får vi prøve igjen! 😊 Ja det er kjedelig 🙃 men men, får ta neste sjans! Vurderer egentlig å vente til mai/juni så jeg ikke får vinter baby🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erosrose Skrevet 5. mars 2022 #2713 Del Skrevet 5. mars 2022 Sofagris skrev (57 minutter siden): Jeg skulle hatt mensen 2.mars. Fortsatt ingen tegn til at den kommer, og jeg tok en test i morges som var negativ😩 Blir sååå frustrert, trodde virkelig det var min tur nå når mensen ikke kom. Noen med lignende erfaring? Kan hende eggløsning var mye senere enn du trodde?:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofagris Skrevet 5. mars 2022 #2714 Del Skrevet 5. mars 2022 Erosrose skrev (27 minutter siden): Kan hende eggløsning var mye senere enn du trodde?:) Neida, tester Både EL og mensen har kommet når de skulle de siste 6 mnd.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belsie Skrevet 5. mars 2022 #2715 Del Skrevet 5. mars 2022 Erosrose skrev (30 minutter siden): Ja det er kjedelig 🙃 men men, får ta neste sjans! Vurderer egentlig å vente til mai/juni så jeg ikke får vinter baby🙈 Jeg klarer ikke vente 🤭 Nummer tre får bli sommerbaby! 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erosrose Skrevet 5. mars 2022 #2716 Del Skrevet 5. mars 2022 Belsie skrev (31 minutter siden): Jeg klarer ikke vente 🤭 Nummer tre får bli sommerbaby! 😅 Skjønner det🙈 endrer sikkert mening selv om et par uker 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym140786 Skrevet 6. mars 2022 #2717 Del Skrevet 6. mars 2022 Dette er ikke ment som skryt 💞Jeg hadde innerst inne gitt opp 9 dpo når jeg ikke så no strek sånn skikkelig 🥰 det viste seg at jeg tok veldig feil. Så til alle dere damer som har mistet håpet litt etter svaaaake streker 9 og 10 dpo det er håp 💞 tok min siste strips test idag, min forventet mens dag idag, så blir vel ny digital til uken, har to slike tester igjen 💞 håååper bare spiren klorer seg fast 💞 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saschi Skrevet 6. mars 2022 #2718 Del Skrevet 6. mars 2022 Anonym140786 skrev (4 timer siden): Dette er ikke ment som skryt 💞Jeg hadde innerst inne gitt opp 9 dpo når jeg ikke så no strek sånn skikkelig 🥰 det viste seg at jeg tok veldig feil. Så til alle dere damer som har mistet håpet litt etter svaaaake streker 9 og 10 dpo det er håp 💞 tok min siste strips test idag, min forventet mens dag idag, så blir vel ny digital til uken, har to slike tester igjen 💞 håååper bare spiren klorer seg fast 💞 Gratulerer med fine tester 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Csjja2022 Skrevet 8. mars 2022 #2719 Del Skrevet 8. mars 2022 DPO 9 i dag (innsett av femdagers 4/3 kl 11) og 10 dager siden Ovitrelle (satt 26/2 kl 09.00). Tydelig strek i dag (ca samme styrke som i går). Antar at det fortsatt kan være ovitrellen som gir utslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saschi Skrevet 8. mars 2022 #2720 Del Skrevet 8. mars 2022 Csjja2022 skrev (24 minutter siden): DPO 9 i dag (innsett av femdagers 4/3 kl 11) og 10 dager siden Ovitrelle (satt 26/2 kl 09.00). Tydelig strek i dag (ca samme styrke som i går). Antar at det fortsatt kan være ovitrellen som gir utslag? Hei😊 Hvor lenge det vil være i kroppen kommer litt an på hvilken administrasjonsmåte som ble brukt når du fikk det? Ble det satt Intra venøst, eller subcutant? Siden du går ut fra ca 10 dager, antar jeg at du fikk det s.cutant. Da er halvveringstiden på legemiddelet 30 timer. Så etter 30 timer er 50% av stoffet nedbrutt, og 50 % gjenstår, etter 30 nye timer, er det 25% igjen av legemiddelet, og etter 30 nye timer deretter er det 12,5% igjen.. du forstår tegningen - så kan du regne ut hvor lang tid det er i kroppen ut fra dette, men vil tro at hvis du har sterk strek så kan det vær det ikke er ovitrelle ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå