AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #2681 Del Skrevet 3. mars 2022 Erosrose skrev (3 timer siden): 7 dpo Der absolutt en strek her. Min var mye svakere! Anonymkode: c70e2...d33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saschi Skrevet 3. mars 2022 #2682 Del Skrevet 3. mars 2022 Anonym140786 skrev (På 2.3.2022 den 7.19): 11 dpo idag og jeg kan nesten ikke tro det jeg ser 🥰 vet det er tidlig men når bør jeg teste igjen med ukes indikator? Gratulerer med positive tester, selv testet jeg fram til 3+, begynte på jakten etter 2-3 en uke etter at jeg fikk 1- 2, rundt det samme på jakten etter 3+. Stripsene stoppet jeg med når jeg hadde maxet dem ut 😅 #testetøs 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstvinter Skrevet 3. mars 2022 #2683 Del Skrevet 3. mars 2022 Dagens veldig negative testa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erosrose Skrevet 3. mars 2022 #2684 Del Skrevet 3. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Der absolutt en strek her. Min var mye svakere! Anonymkode: c70e2...d33 Åå 🤩 er litt usikker siden det var igår, å idag var den svakere... Brukte du baby plan tester å? Hvilken dpo fikk du svak strek på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belsie Skrevet 3. mars 2022 #2685 Del Skrevet 3. mars 2022 Høstvinter skrev (6 timer siden): Dagens veldig negative testa. Her også… kjekt at den ene var negativ da.. 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erosrose Skrevet 4. mars 2022 #2686 Del Skrevet 4. mars 2022 Negativ test idag 9 dpo🥺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belsie Skrevet 4. mars 2022 #2687 Del Skrevet 4. mars 2022 Erosrose skrev (2 timer siden): Negativ test idag 9 dpo🥺 Ånei 🥺 Negativ her også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymL Skrevet 4. mars 2022 #2688 Del Skrevet 4. mars 2022 Negativ her også - et sted mellom 11-13 DPO tror jeg 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erosrose Skrevet 4. mars 2022 #2689 Del Skrevet 4. mars 2022 Belsie skrev (34 minutter siden): Ånei 🥺 Negativ her også.. 🥺 idag var dagen jeg trodde det kunne komme en svak strek🙈 håper det fortsatt er håp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymL Skrevet 4. mars 2022 #2690 Del Skrevet 4. mars 2022 33 minutter siden, Erosrose said: 🥺 idag var dagen jeg trodde det kunne komme en svak strek🙈 håper det fortsatt er håp... Det vil jeg absolutt si - 9 dpo er jo ennå tidlig 😊 Har du kjent på noen andre mulige symptomer da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erosrose Skrevet 4. mars 2022 #2691 Del Skrevet 4. mars 2022 AnonymL skrev (2 timer siden): Det vil jeg absolutt si - 9 dpo er jo ennå tidlig 😊 Har du kjent på noen andre mulige symptomer da? Jeg har egentlig bare murring i magen, høy tapp, oppblåst, forstoppet. 🤷🏻♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymL Skrevet 4. mars 2022 #2692 Del Skrevet 4. mars 2022 1 hour ago, Erosrose said: Jeg har egentlig bare murring i magen, høy tapp, oppblåst, forstoppet. 🤷🏻♀️ Det er ikke bare, bare det da? 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erosrose Skrevet 4. mars 2022 #2693 Del Skrevet 4. mars 2022 AnonymL skrev (20 minutter siden): Det er ikke bare, bare det da? 😁 Jeg bare håper jeg egentlig hadde eggløsning den 23... Testen var super positiv for LH men om egget slapp er en annen ting. Jeg ammer fortsatt noen ganger om dagen, å har ikke fått mens tilbake etter fødsel for 9 mnd siden. Så vet ikke egentlig 🙈🙈😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymL Skrevet 4. mars 2022 #2694 Del Skrevet 4. mars 2022 10 minutter siden, Erosrose said: Jeg bare håper jeg egentlig hadde eggløsning den 23... Testen var super positiv for LH men om egget slapp er en annen ting. Jeg ammer fortsatt noen ganger om dagen, å har ikke fått mens tilbake etter fødsel for 9 mnd siden. Så vet ikke egentlig 🙈🙈😅 Skjønner at det er litt vanskelig å tolke da, ja! Blir spennende å følge med 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #2695 Del Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 3.3.2022 den 12.46): Ser ingenting der Anonymkode: 56b43...9bf Er du teit? Det er tydelig strek der Anonymkode: 63619...96d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #2696 Del Skrevet 4. mars 2022 Da kom menstruasjon...helvete altså Anonymkode: fbace...f53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belsie Skrevet 5. mars 2022 #2697 Del Skrevet 5. mars 2022 Hvordan går det med deg, @Erosrose? Her er den negativ idag også.. så prøver å innstille meg på at det straks blir en PP til.. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #2698 Del Skrevet 5. mars 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Er du teit? Det er tydelig strek der Anonymkode: 63619...96d nei, men virker som du er, troll. Anonymkode: 56b43...9bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erosrose Skrevet 5. mars 2022 #2699 Del Skrevet 5. mars 2022 Belsie skrev (34 minutter siden): Hvordan går det med deg, @Erosrose? Her er den negativ idag også.. så prøver å innstille meg på at det straks blir en PP til.. 😊 Hei! Så trist🥺♥️ Negativ her å... Jeg fikk litt blod idag, så er ikke helt sikker på hva som skjer😵💫 har ikke noe mens smerter så føles ikke ut som mens heller... Skal ikke ha mens før 9 mars. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belsie Skrevet 5. mars 2022 #2700 Del Skrevet 5. mars 2022 Erosrose skrev (5 minutter siden): Hei! Så trist🥺♥️ Negativ her å... Jeg fikk litt blod idag, så er ikke helt sikker på hva som skjer😵💫 har ikke noe mens smerter så føles ikke ut som mens heller... Skal ikke ha mens før 9 mars. Snodig.. men det er din første mens etter fødsel eller? 🧐 Jeg skal ha mensen om to dager - så i teorien er det vel fortsatt håp, men.. Jeg tester med tidligtester, og forrige svangerskap testa jeg positivt på 9 dpo.. 🥸 Nå er jeg 10 dpo. Man kan se kjeeeempesvak positiv på 8 dpo ved forrige svangerskap - men den er kjempevanskelig å se 🤭 Nesten sånn at jeg ser for meg en strek når jeg nistirrer, men tar jeg lommelykta bak strimmelen så er det ikke antydning til noe kontrast der 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå