SuzsuZ Skrevet 2. februar 2022 #2561 Del Skrevet 2. februar 2022 24 minutter siden, Anonym140786 said: 9 dpo og fortsatt negativ tidlig babyplan test 😞 Det er fortsatt tidlig selv om noen får positiv da ☺️🤞 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gyngestolen Skrevet 2. februar 2022 #2562 Del Skrevet 2. februar 2022 Jeg hadde tenkt å teste 10DPO, men nå ser jeg at den dagen er jeg bortreist og testing blir litt vanskelig på morgenen. Kan jeg se noe på kveldsurin 10DPO tror dere, eller skal jeg vente til 11DPO med å teste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 2. februar 2022 #2563 Del Skrevet 2. februar 2022 gyngestolen skrev (18 minutter siden): Jeg hadde tenkt å teste 10DPO, men nå ser jeg at den dagen er jeg bortreist og testing blir litt vanskelig på morgenen. Kan jeg se noe på kveldsurin 10DPO tror dere, eller skal jeg vente til 11DPO med å teste? Tror absolutt du kan se noe på kvelden 10 dpo om du er gravid, så lenge du ikke drikker så mye på noen timer før og holder deg i 3-4 timer før du tester. Sist jeg ble gravid så fikk jeg blenda 9 dpo på morgenurin men svak strek på kveldsurin samme dag, så kveldsurin er ikke noe dårligere å teste på tror ikke jeg 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkefrø Skrevet 2. februar 2022 #2564 Del Skrevet 2. februar 2022 gyngestolen skrev (29 minutter siden): Jeg hadde tenkt å teste 10DPO, men nå ser jeg at den dagen er jeg bortreist og testing blir litt vanskelig på morgenen. Kan jeg se noe på kveldsurin 10DPO tror dere, eller skal jeg vente til 11DPO med å teste? Jeg testet aldri med morgenurin, fordi min morgenurin alltid var lysere enn på ettermiddagen. Så jeg testet første gang positivt 10 DPO, på ettermiddagen. Det var første test, og den var uten tvil positiv! Slo ut på CB digital også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosaa Skrevet 3. februar 2022 #2565 Del Skrevet 3. februar 2022 1Dpo og er så spent på denne runden her!!🥵🤞🏼 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 3. februar 2022 #2566 Del Skrevet 3. februar 2022 1 hour ago, rosaa said: 1Dpo og er så spent på denne runden her!!🥵🤞🏼 Masse lykke til! 🤞💕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 3. februar 2022 #2567 Del Skrevet 3. februar 2022 17 hours ago, Lykkefrø said: Jeg testet aldri med morgenurin, fordi min morgenurin alltid var lysere enn på ettermiddagen. Så jeg testet første gang positivt 10 DPO, på ettermiddagen. Det var første test, og den var uten tvil positiv! Slo ut på CB digital også. Jeg syns også jeg har fått bedre utslag på ettermiddag urin enn fmu endel ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heiheiheidi Skrevet 3. februar 2022 #2568 Del Skrevet 3. februar 2022 Negativ clearblue digital i dag tidlig, dpo 12. skal få mensen om 5 dager, tror dere at alt håp er ute? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalkulator Skrevet 4. februar 2022 #2569 Del Skrevet 4. februar 2022 Heiheiheidi skrev (10 timer siden): Negativ clearblue digital i dag tidlig, dpo 12. skal få mensen om 5 dager, tror dere at alt håp er ute? Det er enda håp! Du har håp helt til mensen kommer Det er helt vanlig med negativ test 5 dager før mens, så vent noen dager til (om du klarer, hehe) og ta ny test. Og bruk heller tidlig-tester enn CB digital, den tror jeg slår ut senere og er mye dyrere enn strimler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 4. februar 2022 #2570 Del Skrevet 4. februar 2022 6 DPO - er utålmodig nå altså.. 😅 kjenner ikke stort bortsett fra økt utflod og noe murring/øm korsrygg av og til disse dager. Sannsynligvis har ikke ett evt befruktet egg festa seg engang så må bare ha på meg tålmodighet hatten på en stund til. Leter stadig etter slim og tegn til implantasjonsblødning (da jeg har hatt det tidligere) 😂 ingen tegn til slikt enda i hvertfall. Siste 2 gangene jeg ble gravid kjente jeg meg småkvalm allerede fra 9-10 dpo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessiekd Skrevet 4. februar 2022 #2571 Del Skrevet 4. februar 2022 (endret) 8dpo I dag (tror jeg). Vi hadde egentlig tenkt å droppe å prøve denne måneden siden vi ikke ville klare å legge inn nok aksjer og jeg faktisk er litt sliten av å kjenne etter symptomer og håp 🥺 Men så ble det plutselig lagt inn akkurat på forventet eggløsningsdag 🙈 så da sitter æ her igjen å tenker "hva hvis" og kjenner etter. Ømme nipler og Mensensmerter som stråler ut i rygg kom akutt i går, ellers kjenner jeg ikke så mye. Skal prøve å legge fra meg tankene slik planen egentlig var, men guud å vanskelig det er 😭🙈 Endret 4. februar 2022 av Tessiekd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 4. februar 2022 #2572 Del Skrevet 4. februar 2022 Men da er det i hvertfall noen spennende dager i vente @Tessiekd🤞 Jeg klarte ikke å la være å ta en test 6 dpo, galskap🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flamme Skrevet 4. februar 2022 #2573 Del Skrevet 4. februar 2022 Masse lykke til hos dere som venter 💓💓💓 Her ble den positive testen bekreftet med hjertebanking på utralyd nå. Tok altså 6-7 prøveperioder og én kjemisk. Merket ingen symptomer på hverken eggløsning eller graviditet. Uke 8 nå. 🙂 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 4. februar 2022 #2574 Del Skrevet 4. februar 2022 @Flamme Så utrolig godt 😍 masse lykke til videre med svangerskapet 💕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessiekd Skrevet 4. februar 2022 #2575 Del Skrevet 4. februar 2022 (endret) SuzsuZ skrev (2 timer siden): Men da er det i hvertfall noen spennende dager i vente @Tessiekd🤞 Jeg klarte ikke å la være å ta en test 6 dpo, galskap🙈 Så sant 😊 Haha! Men jeg forstår deg så godt 🙈 man blir så utålmodig 🙈 masse lykke til 🤞🏼💗 Endret 4. februar 2022 av Tessiekd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessiekd Skrevet 4. februar 2022 #2576 Del Skrevet 4. februar 2022 Jadda 🙈 gikk selvfølgelig på en smell og måtte teste!! 8DPO, utvannet kveldsurin og ikke en gang tidligtest! Altså.. Æ må jo bare le av meg selv 😂 værste er jo at æ følte æ så en strek 😂 Nei, nå må æ ta mæ sammen og prøve å vente til mandag 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladlaksen Skrevet 4. februar 2022 #2577 Del Skrevet 4. februar 2022 Tessiekd skrev (2 timer siden): Jadda 🙈 gikk selvfølgelig på en smell og måtte teste!! 8DPO, utvannet kveldsurin og ikke en gang tidligtest! Altså.. Æ må jo bare le av meg selv 😂 værste er jo at æ følte æ så en strek 😂 Nei, nå må æ ta mæ sammen og prøve å vente til mandag 🙈 Du er ikke alene 🙋♀️ Jeg er 7 dpo og gikk på en smell idag jeg også 😅 studerte (den blendavite) testen under alle forskellige lys i leiligheta, men måtte gi opp og innse at den selvfølgelig ikke var positiv! Krysser fingrene for bedre lykke med neste test 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessiekd Skrevet 4. februar 2022 #2578 Del Skrevet 4. februar 2022 gladlaksen skrev (1 time siden): Du er ikke alene 🙋♀️ Jeg er 7 dpo og gikk på en smell idag jeg også 😅 studerte (den blendavite) testen under alle forskellige lys i leiligheta, men måtte gi opp og innse at den selvfølgelig ikke var positiv! Krysser fingrene for bedre lykke med neste test 🤞 Haha! Nei, vi er nok veldig mange som går på den smellen gang på gang 🙈 Jaa! 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 5. februar 2022 #2579 Del Skrevet 5. februar 2022 13 hours ago, Tessiekd said: Jadda 🙈 gikk selvfølgelig på en smell og måtte teste!! 8DPO, utvannet kveldsurin og ikke en gang tidligtest! Altså.. Æ må jo bare le av meg selv 😂 værste er jo at æ følte æ så en strek 😂 Nei, nå må æ ta mæ sammen og prøve å vente til mandag 🙈 😅det er lov å teste, men vi vet hva vi kan forvente 😂 ryker en her også i dag 7 dpo! Håper du får noen streker snart 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 5. februar 2022 #2580 Del Skrevet 5. februar 2022 SuzsuZ skrev (51 minutter siden): 😅det er lov å teste, men vi vet hva vi kan forvente 😂 ryker en her også i dag 7 dpo! Håper du får noen streker snart 💕 Lykke til med testing framover, håper den blir positiv!! 🥰🥰🤞🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå