Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?

Jente34

Anbefalte innlegg

Var 100% sikker på at jeg skulle få positiv test i dag. Er vel på dpo dag 17-21. Veldig usikker. Ingen mensen, har kjent stikking og murring i over 1 uke nå. (Ikke normalt for meg å ha det så lenge før mens). Hadde en intens kvalmebølge i går kveld. Men helt blenda hvit test i dag tidlig. (Babyplan tidlig). 

Skjønner ingenting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, M-anonym said:

Var 100% sikker på at jeg skulle få positiv test i dag. Er vel på dpo dag 17-21. Veldig usikker. Ingen mensen, har kjent stikking og murring i over 1 uke nå. (Ikke normalt for meg å ha det så lenge før mens). Hadde en intens kvalmebølge i går kveld. Men helt blenda hvit test i dag tidlig. (Babyplan tidlig). 

Skjønner ingenting..

Uff så dumt 😢 veldig forvirrende å ikke få mens eller pos test på det tidspunktet. Har du prøvd annet merke på testene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M-anonym skrev (2 timer siden):

Skjønner ingenting..

Samme her! Vanskelig å forstå seg på syklusen synes jeg, i tillegg blir fallhøyden så stor om man får negativ når man er litt usikker. Kjenner du stikk på begge sider eller ene siden?

Jeg skal teste for første gang siden 10 dpo selv idag, føler fortsatt mensen kan komme når det er sånne murringer.. Men føles mer som press nå enn før ikm. 

🍭

Anonymkode: 2ac06...cd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SuzsuZ skrev (1 time siden):

Uff så dumt 😢 veldig forvirrende å ikke få mens eller pos test på det tidspunktet. Har du prøvd annet merke på testene?

Testet med clearblue ultratidlig og metode tidlig i forrige uke. Kanskje jeg skal prøve clearblue igjen. Men har dårlig erfaring med at de «farger av» og at det vises blå streker både opp og sidelengs 😅 Har du et annet merke å anbefale? ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Samme her! Vanskelig å forstå seg på syklusen synes jeg, i tillegg blir fallhøyden så stor om man får negativ når man er litt usikker. Kjenner du stikk på begge sider eller ene siden?

Jeg skal teste for første gang siden 10 dpo selv idag, føler fortsatt mensen kan komme når det er sånne murringer.. Men føles mer som press nå enn før ikm. 

🍭

Jaaa 😔 Jeg har kjent stikk på begge sider, men det har variert litt hvilken side faktisk. Pleier ikke kjenne stikk før mensen. Kun murringer. Men kan ikke fatte hvorfor en test ikke slår ut positiv nå. Så har mistet håpet litt 😢 

Masse lykke til med testing, krysser fingrene for babystrek 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M-anonym skrev (29 minutter siden):

Jaaa 😔 Jeg har kjent stikk på begge sider, men det har variert litt hvilken side faktisk. Pleier ikke kjenne stikk før mensen. Kun murringer. Men kan ikke fatte hvorfor en test ikke slår ut positiv nå. Så har mistet håpet litt 😢 

Masse lykke til med testing, krysser fingrene for babystrek 🥰

Ja, da er det ganske likt med oss. Prøv eventuelt en tur til legen for å måle nivået i blodet, kanskje om du allerede har noe å ta opp fra før, så er det enklere å spørre☺️ Tusen takk❤️ jeg er spent! lykke til hos deg også, håper det slår ut snart🤞🏼 nesten bedre å få mensen istedenfor usikkerheten, får hvertfall begynt på ny runde. 

🍭

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SuzsuZ skrev (5 timer siden):

Tusen takk dere! ❤️ Håper de kommer seg snart for streker er ikke noe sterkere i dag heller 13 DPO🤞

Krysser alt jeg har. Opplevde kjemisk sist og det var dritkjipt 😫 Derfor ikke testet denne gangen. Alt fra 14 dpo til 16 dpo nå.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Flamme said:

Krysser alt jeg har. Opplevde kjemisk sist og det var dritkjipt 😫 Derfor ikke testet denne gangen. Alt fra 14 dpo til 16 dpo nå.

Æsj, ja skjønner det. Er verre det å først oppleve streker også går det bare i dass, leve i håpet. Evt. Neste gang tester jeg ikke før etter mensen..

Håper du får noen fine streker snart🤞💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test på ettermiddagsurin... Om alt stemmer er jeg 16-17 dpo, og 3 dager over ikm.. Noen som har erfaringer med testene fra normal?😬 

🍭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg er ca 6dpo, kjenner stikninger på begge sider. Er dette som regel pms eller kan det være graviditet?

Noen som har kjent stikninger på begge sider, og testet positivt ved ikm?

Anonymkode: 56b43...9bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13dpo I dag, ikm I morgen. Mtp symptomene så har jeg følt helt til I dag at jeg var gravid. Har hatt press nederst i magen og milde kramper av og på helt siden 8/9dpo, (ikke vanlige pms kramper) fra ca 10 dpo fikk jeg ekstremt ømme bryst og nipler og var skikkelig utmattet og trøtt, fra 11dpo kvalm og uggen. Men har kun fått negative tester og har testet siden 9dpo. I dag derimot har jeg hatt mensenlignene smerter og skikkelig ømhet og stikking i venstre side, noe som er vanlig mtp min endo. Så da forsvant håpet 😭 mensen kommer nok i morgen regner jeg med. 

Uff er bare så kjedelig når man blir så lurt av disse symptomene!! Og de er jo så like! Blir nok og begynne på medisiner til onsdag når jeg skal til time igjen hos gyn, mens vi venter på time i porsgrunn. Så krysser jeg fingrene for at det snart sitter hos oss også🤞🏼 nå vil jeg bare få mensen sånn at en ny runde kan begynne 🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 dpo :nori:denne PP skal jeg prøve å ikke teste før evnt uteblitt mensen. Jeg blir så skuffa av negative tester ☹️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok meg selv i å ha 6 apper som følger med syklusen, alle er forskjellig. Noen steder hadde jeg ikm 8.januar, 9.januar, 10.januar og noen andre har jeg idag 🤦🏼‍♀️ blir ikke klok på når jeg har ikm skal jeg være ærlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elise93 skrev (35 minutter siden):

1 dpo :nori:denne PP skal jeg prøve å ikke teste før evnt uteblitt mensen. Jeg blir så skuffa av negative tester ☹️

Det føles litt bedre å vente så lenge, selv om håpet er der uansett🥰 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tok meg selv i å ha 6 apper som følger med syklusen, alle er forskjellig. Noen steder hadde jeg ikm 8.januar, 9.januar, 10.januar og noen andre har jeg idag 🤦🏼‍♀️ blir ikke klok på når jeg har ikm skal jeg være ærlig

Så forvirrende! Vet du når du hadde EL? 🤗 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 DPO i dag og forberedt på at dette ikke går veien, sånn er det. Lurer på om eggene har blitt ‘dårlige’

AA930BFC-741F-4B28-A2ED-4F6B9F9F9420.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
SuzsuZ skrev (20 minutter siden):

14 DPO i dag og forberedt på at dette ikke går veien, sånn er det. Lurer på om eggene har blitt ‘dårlige’

De er ikke svakere hvertfall 🤗 krysser fingrene for at de blir sterkere etterhvert! 🤞Så lenge mensen uteblir er du fortsatt gravid 🥰

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Elise93 said:

De er ikke svakere hvertfall 🤗 krysser fingrene for at de blir sterkere etterhvert! 🤞Så lenge mensen uteblir er du fortsatt gravid 🥰

Tusen takk 🥰 Er redd det samme skjer igjen, svake tester som øker sakte også blir det SA. Men for ha troa litt lengre 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SuzsuZ skrev (52 minutter siden):

Synes ikke de blir svakere? Kanskje jeg ser dårlig.

Håper det går riktig vei. Jeg har prøvd i fem måneder uten å få en eneste positiv test. Når du først har fått så mange positive nå, håper jeg spiren klorer seg fast. :)

Anonymkode: 56b43...9bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SuzsuZ skrev (59 minutter siden):

De ser jo kjempe fin ut. Har du tatt digital?🥰🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...