SuzsuZ Skrevet 8. januar 2022 #2321 Del Skrevet 8. januar 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Ååå håper VIRKELIG det går for deg!! Har holdt på lenge selv (uten å lykkes) så er gøy å se at andre som har holdt på og opplevd sa/ma endelig får positiv test! Heier på denne vidunderbabyen 🤞🏻🤞🏻🤞🏻 Anonymkode: 3f299...09c Tusen takk! 🥰 Velidig leit å høre at du ikke har lykkes enda og håper det skjer snart, masse babystøv sendes ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 8. januar 2022 #2322 Del Skrevet 8. januar 2022 Jeg er så utrolig rørt av all positiv respons og støtte her inne! Det betyr mye 😍 Jeg håper virkelig på flere streker snart, det fortjener vi ❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladlaksen Skrevet 8. januar 2022 #2323 Del Skrevet 8. januar 2022 SuzsuZ skrev (33 minutter siden): Jeg er så utrolig rørt av all positiv respons og støtte her inne! Det betyr mye 😍 Jeg håper virkelig på flere streker snart, det fortjener vi ❤️ Så fantastisk, gratulerer så mye kjære deg! 🌻🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M-anonym Skrevet 8. januar 2022 #2324 Del Skrevet 8. januar 2022 Ingen mens her enda 😍 Har ikke tatt graviditetstest siden torsdag, har ikke flere igjen. Tror og håper de jeg har bestilt kommer i postkassen mandag morgen 🤩🙌🏽 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 9. januar 2022 #2325 Del Skrevet 9. januar 2022 Endelig positiv digital, syns ikke testene øker så bra men får ta en ny digital om uke 💕 eller om mensen kommer 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessiekd Skrevet 9. januar 2022 #2326 Del Skrevet 9. januar 2022 SuzsuZ skrev (1 minutt siden): Endelig positiv digital, syns ikke testene øker så bra men får ta en ny digital om uke 💕 eller om mensen kommer Spennende ❤️ du har ingen annen type strimmeltest da? Kanskje de bare er litt "dårlige"? Krysser fingrene for deg at spiren sitter 🥰 Skal ha mensen om 2 dager her nå, hadde litt murring I natt men ellers ingen tegn til den, men negativ test fortsatt her så begynner å se mørkt på det nå 😭❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 9. januar 2022 #2327 Del Skrevet 9. januar 2022 2 minutter siden, Tessiekd said: Spennende ❤️ du har ingen annen type strimmeltest da? Kanskje de bare er litt "dårlige"? Krysser fingrene for deg at spiren sitter 🥰 Skal ha mensen om 2 dager her nå, hadde litt murring I natt men ellers ingen tegn til den, men negativ test fortsatt her så begynner å se mørkt på det nå 😭❤️ Æsj så dumt med fortsatt negativ test 😢 det kan jo fortsatt komme en positiv test men bra å være klar over at mensen også kommer så man kanskje blir litt mindre skuffa 😢 jeg har hatt rfsu tester og de var enda dårligere. Har brukt så mye penger på tester at nå lar jeg deg bare gå sin gang og tester om en uke med ny digital. Har god erfaring med babyplan testene men har ingen 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessiekd Skrevet 9. januar 2022 #2328 Del Skrevet 9. januar 2022 SuzsuZ skrev (37 minutter siden): Æsj så dumt med fortsatt negativ test 😢 det kan jo fortsatt komme en positiv test men bra å være klar over at mensen også kommer så man kanskje blir litt mindre skuffa 😢 jeg har hatt rfsu tester og de var enda dårligere. Har brukt så mye penger på tester at nå lar jeg deg bare gå sin gang og tester om en uke med ny digital. Har god erfaring med babyplan testene men har ingen 😅 Ja helt sant det! Ja skjønner! Så er det jo sånn at uansett om man har test eller ei så kan man ikke gjøre annet enn å håpe på det beste og ta en dag om gangen ❤️ god klem til deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #2329 Del Skrevet 9. januar 2022 SuzsuZ skrev (1 time siden): Endelig positiv digital, syns ikke testene øker så bra men får ta en ny digital om uke 💕 eller om mensen kommer Gratulerer! 🥳 Du har prøvd ganske lenge? Anonymkode: 56b43...9bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 9. januar 2022 #2330 Del Skrevet 9. januar 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Gratulerer! 🥳 Du har prøvd ganske lenge? Anonymkode: 56b43...9bf Takk! 💕 Dette er 5 PP så ikke så lenge ☺️ Men føles ut som en evighet etter en SA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flamme Skrevet 9. januar 2022 #2331 Del Skrevet 9. januar 2022 Alt fra 13dpo til 16 dpo i dag. Ingen symptomer på noe som helst, spent på om mensen kommer innen noen dager. 🙂 Tror mensen kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flamme Skrevet 9. januar 2022 #2332 Del Skrevet 9. januar 2022 SuzsuZ skrev (3 timer siden): Endelig positiv digital, syns ikke testene øker så bra men får ta en ny digital om uke 💕 eller om mensen kommer Gratulerer 🥰🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #2333 Del Skrevet 9. januar 2022 SuzsuZ skrev (17 minutter siden): Takk! 💕 Dette er 5 PP så ikke så lenge ☺️ Men føles ut som en evighet etter en SA Så flott at det gikk endelig! Er i litt samme situasjon. Mistet i juli, og har prøvd siden. Regner egentlig ikke juli og august som pp, siden jeg ikke fikk tilbake mens og den var rar de første to mnd. Så denne syklusen er vel min pp5. Litt håp får jeg når det lyktes for deg, og andre, etter en stund. 😊 Anonymkode: 56b43...9bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #2334 Del Skrevet 9. januar 2022 Ingen mens her heller enda, skulle hatt det igår😬 Har kjent den stikkingen i høyre side ganske lenge, i tillegg til hele helgen. Men føler det har gått over til murring nå… Har ikke testet siden 10dpo, da jeg er redd for å bli skuffet😖 🍭 Anonymkode: 2ac06...cd8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M-anonym Skrevet 9. januar 2022 #2335 Del Skrevet 9. januar 2022 SuzsuZ skrev (7 timer siden): Endelig positiv digital, syns ikke testene øker så bra men får ta en ny digital om uke 💕 eller om mensen kommer Gratulerer ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 9. januar 2022 #2336 Del Skrevet 9. januar 2022 (endret) SuzsuZ skrev (7 timer siden): Endelig positiv digital, syns ikke testene øker så bra men får ta en ny digital om uke 💕 eller om mensen kommer Gratulerer så mye ❤️ Ser ut som mine i starten. De kom seg raskt etter noen dager ☺️ Endret 9. januar 2022 av Prøver2021 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 10. januar 2022 #2337 Del Skrevet 10. januar 2022 16 hours ago, Flamme said: Gratulerer 🥰🥰🥰 12 hours ago, M-anonym said: Gratulerer ❤️ 11 hours ago, Prøver2021 said: Gratulerer så mye ❤️ Ser ut som mine i starten. De kom seg raskt etter noen dager ☺️ Tusen takk dere! ❤️ Håper de kommer seg snart for streker er ikke noe sterkere i dag heller 13 DPO🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #2338 Del Skrevet 10. januar 2022 2 dpo og tiden går så sakte 😂😂 Anonymkode: f26d7...859 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sexybby Skrevet 10. januar 2022 #2339 Del Skrevet 10. januar 2022 10 dpo i dag (tror jeg har fått strek men usikker)❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sexybby Skrevet 10. januar 2022 #2340 Del Skrevet 10. januar 2022 SuzsuZ skrev (20 timer siden): Endelig positiv digital, syns ikke testene øker så bra men får ta en ny digital om uke 💕 eller om mensen kommer Gratulerer sååå masse❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå