Gå til innhold

Bloggerne sesong 14


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Helt forkastelig, både av Mia som faktisk er sjåfør her og av TV2 som bruker klippet. Jeg satt og ristet på hodet for meg selv, da jeg så det (er selv i alderen som passiv sjåfør for tenåringer som øvelseskjører, og kunne ikke falt meg inn å ha øynene på noe annet enn trafikkbildet rundt oss). 

Men en annen ting, ser jo nå hvor Emma har alle faktene sine og måten å prate på fra. 

Anonymkode: 8d086...a3b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Humoristen
AnonymBruker skrev (På 24.2.2021 den 17.03):

Bildet under er fra forsiden på www.tb.no (Tønsbergs blad). 
Jeg får ikke lest artikkelen, men flott at de tar opp dette. 
Har lagt merke til at søsteren, som er den offisielle sjåføren under øvelseskjøring, til stadighet er opptatt med andre ting. 
Det utrolige her er at de faktisk velger å sende inn disse klippene til tv2. 

85FD2412-33FD-41B0-B404-943F3168E673.thumb.jpeg.932efee8061d432075189972790ea161.jpeg

Anonymkode: 44ad3...f14

borte... siden det ikke var lov som noen påpekte-

 

 

Endret av Humoristen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humoristen skrev (3 timer siden):

Det koster deg kr 5 å få et digitalt abbonement (på lokalavisen din som gir deg tilgang til masse andre). Spar femmern her teksten; jeg limer inn fordi jeg er grei ;)

 

Det koster en krone eller en femmer én gang 😉 Man kan ikke gjøre det hele tiden. 
Essensen av artikkelen fikk jeg uansett ut fra overskriften. 
Og tv2.no har også en lignende artikkel i dag. 

Men takk for teksten, du er super grei 😊

Bare vær obs på at det egentlig ikke er lov å dele slikt på den måten (jeg personlig bryr meg ikke, men det er vel en fare for at den blir slettet av de som modererer her). 

Anonymkode: 44ad3...f14

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lik Emma er søsteren sin Mia! Både utseendet og fakter. Veldig gøy for da ble hun mer ekte. 

Anonymkode: eb1e3...45a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linnea lager merch for å vise at man fortsatt ikke skal klemme,

Alle de andre (kanskje med et par unntak?)  klemmer alle de møter over en lav sko. 
 

Oh the irony.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sursøtsaus skrev (På 24.1.2021 den 17.24):

Jeg synes det er litt rart at det er så mange her som er så overrasket over Emmas personlighet. Ja, hun er trans. Ja, på grunn av historien hennes som en transkvinne så har hun nok opplevd verden som annerledes enn de andre deltakerne, men hun er ikke bare transidentiteten sin. Hun har snakket ut som historien sin i selvbiografien sin og en rekke podcaster og intervjuer. Kan hun ikke få litt pause for å gjøre ting hun faktisk interesserer seg for? La henne leve sitt liv og ikke bare være et intervjuobjekt for folk som vil forstå transpersoner? Jeg kan være enig i at hun er kjedelig å se på TV og det handler ikke om mye annet enn modellkarrieren hennes og andre influencergreier, men to be fair så er hun en nitten år gammel dame og oppfører seg deretter. Linnéa Myhre har også en sterk historie og er først og fremst kjent for å være en sinnablogger med mentale helseproblemer. Jeg ser ikke noen kommentarer her som roper om at hun skal leve opp til den historikken.

Man har kanskje forventninger til at en som har en slik bakgrunn er mer reflektert og moden på grunn av erfaringer det har gitt henne. Jeg forventer ikke at fokuset skal være på transhistorien hennes, eller fokus på operasjon osv. Men jeg forventet litt mer substans der. Hun fremstår som en blåst bortskjemt fjortiss - dessverre.

Anonymkode: afd7e...578

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Humoristen
AnonymBruker skrev (På 25.2.2021 den 17.42):

Det koster en krone eller en femmer én gang 😉 Man kan ikke gjøre det hele tiden. 
Essensen av artikkelen fikk jeg uansett ut fra overskriften. 
Og tv2.no har også en lignende artikkel i dag. 

Men takk for teksten, du er super grei 😊

Bare vær obs på at det egentlig ikke er lov å dele slikt på den måten (jeg personlig bryr meg ikke, men det er vel en fare for at den blir slettet av de som modererer her). 

Anonymkode: 44ad3...f14

takk lille politi. da er den borte. jeg har brukt femmern flere ganger ;) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Linnea Myhre er fryktelig hjelpesløs til å være voksen? Virker som hun tviholder på å være et barn? 

Anonymkode: d9e33...3c1

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Synes Linnea Myhre er fryktelig hjelpesløs til å være voksen? Virker som hun tviholder på å være et barn? 

Anonymkode: d9e33...3c1

Vil ikke kalle henne hjelpeløs. Som hun sa er hun jo psykisk syk (eller sa hun ikke at hun er en psykiatrisk pasient?). Kjenner meg veldig igjen i det hun sier og gjør, og jeg er ikke frisk selv. Jeg tror det er med henne som det er med meg - vi kan om vi vil, men om vi absolutt ikke vil, så blir det veeeldig vanskelig. Og de fleste som er ganske dystre og pessimistiske til fremtiden vil tviholde på fortiden og det å være ansvarsløs. Voksenlivet er ikke enkelt for alle. 

Anonymkode: 004a4...942

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Linnea. Det er fint å se at andre også synes det er vanskelig å bli/være voksen, og at man kan slite psykisk med ting andre har null problem med. Jeg liker også at hun ikke er oversminka (hele tiden), og er litt mer laidback enn de andre når det gjelder utseende osv. Hun har selvinnsikt. 

 

Jeg reagerer veldig på hvor lite smittevennlig de gjør det? Trening med masse folk, hotell, fly, møter osv.
Vi går såvidt på butikken, liksom... 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sykt tynn venninna til Linnea var. 

Anonymkode: 25954...426

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett denne sesongen, men jeg husker godt Emma fra serien født i feil kropp. Jeg synes hun er et forbilde for alle transpersoner. Hun inspirerer folk til å være seg selv, og det står det stor respekt av! 👏

 

  • Liker 8
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så masete og sjefete Monika er! Hun snakker til mannen som om han skulle vært en unge. 
Jeg hadde hatt store problemer med å skulle ha noe med en slik person å gjøre. 

Anonymkode: 44ad3...f14

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Så masete og sjefete Monika er! Hun snakker til mannen som om han skulle vært en unge. 
Jeg hadde hatt store problemer med å skulle ha noe med en slik person å gjøre. 

Anonymkode: 44ad3...f14

Haha, tror de fleste kjærester snakker sånn til mannen sin i blant, menn generelt oppfører seg ofte som unger i forhold. :P 

Anonymkode: 004a4...942

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Så sykt tynn venninna til Linnea var. 

Anonymkode: 25954...426

Det er Ingeborg Senneset. Kjent debattant og journalist som har vært åpen om sin anoreksi og skrevet bok om det. Hun sier vel at hun ikke er frisk, og leste nylig at hun fikk et skikkelig tilbakefall i fjor. Og det er vel da dette ble spilt inn.

Anonymkode: 2f5e5...226

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Haha, tror de fleste kjærester snakker sånn til mannen sin i blant, menn generelt oppfører seg ofte som unger i forhold. :P 

Anonymkode: 004a4...942

nei, dette stemmer ikke. 

Anonymkode: 35375...d39

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Haha, tror de fleste kjærester snakker sånn til mannen sin i blant, menn generelt oppfører seg ofte som unger i forhold. :P 

Anonymkode: 004a4...942

Absolutt ikke. Jeg har aldri opplevd noen som oppfører seg slik hun gjør. 

Og dersom du mener at menn generelt oppfører seg som under har du nok vært veldig uheldig 😉 Syntes heller ikke han mannen hennes oppfører seg barnslig. 

Anonymkode: 44ad3...f14

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (18 timer siden):

Jeg har ikke sett denne sesongen, men jeg husker godt Emma fra serien født i feil kropp. Jeg synes hun er et forbilde for alle transpersoner. Hun inspirerer folk til å være seg selv, og det står det stor respekt av! 👏

 

Vel hadde hun ikke endt opp som en oversminket klovn som framstår som hjernedød så.... 

Anonymkode: 58cf5...40d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.3.2021 den 16.45):

Synes Linnea Myhre er fryktelig hjelpesløs til å være voksen? Virker som hun tviholder på å være et barn? 

Anonymkode: d9e33...3c1

Jeg syns det er veldig deilig at Linnéa sier det som det er. Voksenlivet suger i blant, og jeg kjenner meg veldig igjen i det hun sier. Noen ganger føler jeg meg helt lost. 
Kjøpte meg hus for ett års tid siden og syns det var et forferdelig stort steg å ta, spesielt siden jeg står i det alene. Har gått bra da 😊 

Anonymkode: c24c8...644

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha han Chris Nyhus er jo bare så patetisk. Dilter etter kona, han vil ikke ha flere barn men hun bestemmer, mens han lager romantisk sang til henne ringer hun og kjefter på han...

Anonymkode: 47c9b...0e7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...