AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #41 Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Eveline er så sykt slitsom syns jeg. Håper ikke hun får bli med flere sesonger, hun er alt for mye! Emma er umoden, men ung og ikke så rart om hun er usikker mtp hennes historie. Jeg syns hun er tøff som har stått frem og er så åpen og vakker er hun også. For mye sminke, ja, men det har nesten alle i samme business. Det hun med fordel kan kutte ut for å virke smartere er alle de engelske uttrykkene.. Det er slitsomt!! «Oh my goood» osv.. Anonymkode: 773ab...ae9 Eveline hadde jeg aldri hørt om og hun er utrolig slitsom. Emma er full av fakter .. Anonymkode: 4a23b...9d4 10
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #42 Skrevet 3. februar 2021 For min del kan de gjerne legge ned hele serien og satse på en serie med kun Linnéa Myhre. Hun har ihvertfall noe vettugt å komme med. De andre, derimot... Resten gjør meg søvnig! Anonymkode: c24c8...644 14
Dråpe Skrevet 4. februar 2021 #43 Skrevet 4. februar 2021 Det mest frustrerende med disse selvutnevnte influenserne, er at de er så stolte og opptatt av alt de har fått til og oppnådd her i livet. Og i mange tilfeller er det jo rett og slett nix og nada... Hva med litt bakkekontakt og prøve å gjøre noe mer meningsfylt enn å betrakte seg selv på en skjerm? Linnea er den av sesongens bloggere som er mest naturlig og ujålete i mine øyne, og som faktisk har noe fornuftig å komme med. 24
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #44 Skrevet 4. februar 2021 Søsteren til Emma måtte altså stoppe seg selv i å si noe dumt på tv, men i neste øyeblikk tar opp telefonen og begynner å bruke den mens hun kjører bil... som om det er noe bedre å gjøre på tv! Og Eveline som greide å spytte på kaka når de tok selfier klin oppi den. I pandemiåret 2020. Nei, noen ting ville jeg nok ha krevd klippet bort. Anonymkode: 78809...fdb 10
Tuti Skrevet 4. februar 2021 #45 Skrevet 4. februar 2021 alle samboere/kjærester/familie til influensere skal drive med noe og bruke disse influensere til å fremme seg selv. Nå er kjæresten til Sophie Elise. Han som skulle være sjenert og likte ikke rampelyset. yeah, right. 14
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #46 Skrevet 5. februar 2021 Tuti skrev (15 timer siden): alle samboere/kjærester/familie til influensere skal drive med noe og bruke disse influensere til å fremme seg selv. Nå er kjæresten til Sophie Elise. Han som skulle være sjenert og likte ikke rampelyset. yeah, right. Fascinerende! Tenker på akkurat det samme. Kasper som er så introvert og blyg....neida, opp å fram skal han 🙄 Anonymkode: 3825e...121 12
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #47 Skrevet 6. februar 2021 Emma på fotoshoot; Damen: «har du lyst på kaffe»? Emma: «ehh...er det varm kaffe»? 🙄🙄🙄🙄🙄 Anonymkode: 3825e...121 21
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #48 Skrevet 6. februar 2021 20 minutter siden, AnonymBruker said: Emma på fotoshoot; Damen: «har du lyst på kaffe»? Emma: «ehh...er det varm kaffe»? 🙄🙄🙄🙄🙄 Anonymkode: 3825e...121 Hva er så rart med det? Mange som bare drikker iskaffe.. Anonymkode: 122af...2d6 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #49 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Hva er så rart med det? Mange som bare drikker iskaffe.. Anonymkode: 122af...2d6 Da hadde de spurt om hun hadde lyst på iskaffe! Anonymkode: 3825e...121 23
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #50 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 27.1.2021 den 1.01): Hva stemmer da? Gadd aldri å følge saken da det stod på. De bodde jo i USA og skrev/snakket på engelsk. Skulle satse i utlandet. Klart de har masse utenlandske følgere da. Liker de ikke, men kan ikke tro at de lyver her, ref tirsdagens episode. Anonymkode: 8d361...61c Jeg vet ingenting om dette paret annet enn det jeg har sett på bloggerne. Men jeg anbefaler alle å se dokumentaren Fake Famous. Der får man ett godt innblikk i hvor enkelt (og billig) det er og kjøpe følgere, og også kjøpe likes og kommenterer fra kjøpte følgere. Ligger på hbo. Anonymkode: 44ad3...f14 5
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #51 Skrevet 8. februar 2021 Noen flere som kjente igjen den ene søsteren til Monica fra dagens episode? Hun har jo vært med på Love Island. Hun driver også med Instagram, og tror hun også er modell. Så på Love Island, men tenkte ikke på at det var søsteren til Monica. Anonymkode: 23a6d...3f6 3
Tulla25j Skrevet 8. februar 2021 #52 Skrevet 8. februar 2021 Kjenner jeg får litt vond smak i munnen av det opplegget til SE. «Kan ikke spille tennis uten å ta bilde i 20 min», «kan ikke ta morgenbad uten å poste det på sosiale medier» og «er bortkasta tid om jeg ikke får tatt bilde av ditt og datt». Ja hun lever av sosiale medier, men det får da være måte på. Slitsomt å se på! 20
Softstatic Skrevet 10. februar 2021 #53 Skrevet 10. februar 2021 ❤️ Tante Margit ❤️ Jeg liker Linnéa godt, men er veldig enig i at hun sutrer mye og burde huske på at hun er en heldiggris. 8
Palmetreet Skrevet 11. februar 2021 #54 Skrevet 11. februar 2021 Dråpe skrev (På 4.2.2021 den 1.10): Det mest frustrerende med disse selvutnevnte influenserne, er at de er så stolte og opptatt av alt de har fått til og oppnådd her i livet. Og i mange tilfeller er det jo rett og slett nix og nada... Hva med litt bakkekontakt og prøve å gjøre noe mer meningsfylt enn å betrakte seg selv på en skjerm? Linnea er den av sesongens bloggere som er mest naturlig og ujålete i mine øyne, og som faktisk har noe fornuftig å komme med. Helt enig. Hva hadde disse gjort hvis de ikke hadde fått så mye oppmerksomhet/følgere? For eksempel Sophie Elise (som jeg tror strøk videregående), hva skulle hun ha gjort uten kjendisstatusen sin? 7
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #55 Skrevet 11. februar 2021 1 hour ago, Palmetreet said: Helt enig. Hva hadde disse gjort hvis de ikke hadde fått så mye oppmerksomhet/følgere? For eksempel Sophie Elise (som jeg tror strøk videregående), hva skulle hun ha gjort uten kjendisstatusen sin? Emma også nekter vel å ta noen form for utdanning. Utseende er alltid en midlertidig jobb, trist at de behandler det som permanent. Anonymkode: 696e5...356 6
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #56 Skrevet 11. februar 2021 I kveldens episode var Emma og venninnen sminket ekstremt mye. Det så ut som om de hadde smurt gjørme utenpå foundation. En annen ting jeg legger merke til, er alle disse influencerne som drar seg i det lange rettede extensionshåret sitt hele tiden konstant. Egentlig gjør utrolig mange unge jenter/unge damer det også . Både jeg og mine venninner har hatt langt hår i 30 år, men vi sitter ikke å tar oss i håret konstant. De som har extensions gjør det oftere enn de som har naturlig hår. Det er vel bare Martine Lunde som ikke drar seg så mye i håret som de andre. Hun har også naturlig lepper uten restylane, men er født med fyldigere lepper. Anonymkode: 33416...16a 5
Gjest Humoristen Skrevet 21. februar 2021 #57 Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 12.2.2021 den 0.00): I kveldens episode var Emma og venninnen sminket ekstremt mye. Det så ut som om de hadde smurt gjørme utenpå foundation. En annen ting jeg legger merke til, er alle disse influencerne som drar seg i det lange rettede extensionshåret sitt hele tiden konstant. Egentlig gjør utrolig mange unge jenter/unge damer det også . Både jeg og mine venninner har hatt langt hår i 30 år, men vi sitter ikke å tar oss i håret konstant. De som har extensions gjør det oftere enn de som har naturlig hår. Det er vel bare Martine Lunde som ikke drar seg så mye i håret som de andre. Hun har også naturlig lepper uten restylane, men er født med fyldigere lepper. Anonymkode: 33416...16a Oransje Martine?!
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #58 Skrevet 24. februar 2021 Bildet under er fra forsiden på www.tb.no (Tønsbergs blad). Jeg får ikke lest artikkelen, men flott at de tar opp dette. Har lagt merke til at søsteren, som er den offisielle sjåføren under øvelseskjøring, til stadighet er opptatt med andre ting. Det utrolige her er at de faktisk velger å sende inn disse klippene til tv2. Anonymkode: 44ad3...f14 11
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #59 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Bildet under er fra forsiden på www.tb.no (Tønsbergs blad). Jeg får ikke lest artikkelen, men flott at de tar opp dette. Har lagt merke til at søsteren, som er den offisielle sjåføren under øvelseskjøring, til stadighet er opptatt med andre ting. Det utrolige her er at de faktisk velger å sende inn disse klippene til tv2. Anonymkode: 44ad3...f14 Det er like utrolig at TV2 velger å bruke klippene. Men dette har de jo gjort før, og TV2 gjør alt for seertall. Anonymkode: d0f69...12e 5
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #60 Skrevet 24. februar 2021 Skikkelig gode forbilder der ja.. Anonymkode: 56012...782 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå