Gå til innhold

Bloggerne sesong 14


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Enig med deg, og det virker ofte som menn som blir damer overdriver med sminke og klær. De skal liksom overkompensere. Jeg har knapt sett ei jente som vifter så mye med hendene som Emma når hun snakker

Anonymkode: 6b882...5cb

Synes ikke Emma ser noe særlig annerledes ut enn de andre typiske bloggerne. Eveline, Martine Lunde og Sofie ser ganske like ut i sminkestilen som Emma. Nå er det jo også ikke så rart at transpersoner kanskje er mer opptatt av å "passere" for det kjønnet de identifiserer seg som. For biologiske kvinner kan det kanskje se litt overdrevent ut, men for en transperson kan det være potensielt livstruende for dem å bli "ferska" som trans. Det kan føre med seg verbal og/eller fysisk trakassering og vold hvis man er uheldig og møter på transfober. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 22.1.2021 den 1.35):

Nei altså hva skal man si. Føler de alle lever det samme livet.. Det er enten sminke, barn, klær eller noe annet mainstream. Liker Linnea litt da, hun er ikke redd for å skille seg ut. Likevel følger jeg med, bloggerne er virkelig min guilty pleasure haha. 

Anonymkode: 0f869...b39

hahahahaah helt sant og den klagingen om ar de jobber så mye 😂😂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg SPYR av det gladkristne Kristiansand-paret. Der er det lite innhold, både i sosiale medier og inni topplokket. At tv2 gidder å gi dem tv-tid, det er uforståelig for meg faktisk. Kudos til Morten Dalhaug som fikk frem i lyset at de kjøper følgere! Den måten de fremstiller seg selv som offer i saken... Usmakelig opplegg 🤢

Anonymkode: c2659...8c8

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke denne serien spilt inn i sommer? Når jeg så den dragfesten, tenkte jeg at det jammen ikke er rart det er konstant mye smitte i og rundt Oslo. For på den festen var det MANGE. Ingen holdt avstand på noe som helst vis. De gned seg heller inntil hverandre. Hvorfor vil man fremstille seg så kunnskapsløs og uansvarlig på TV? 

Anonymkode: 43210...0fb

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg grøsset litt da Monica viste fram datteren til sønnene sine: "Se her, endelig, endelig, her kommer jenta vi (=jeg) har ventet så lenge på og lengtet så inderlig etter".  Og i mitt stille, onde sinn tenkte jeg at hun kommer til å tjene enda mer på å eksponere datteren enn hun har gjort med sønnene.   Seriøst, er pengene verdt det?

Anonymkode: 37192...376

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Altså, jeg SPYR av det gladkristne Kristiansand-paret. Der er det lite innhold, både i sosiale medier og inni topplokket. At tv2 gidder å gi dem tv-tid, det er uforståelig for meg faktisk. Kudos til Morten Dalhaug som fikk frem i lyset at de kjøper følgere! Den måten de fremstiller seg selv som offer i saken... Usmakelig opplegg 🤢

Anonymkode: c2659...8c8

Hva stemmer da? Gadd aldri å følge saken da det stod på.

De bodde jo i USA og skrev/snakket på engelsk. Skulle satse i utlandet. Klart de har masse utenlandske følgere da.

Liker de ikke, men kan ikke tro at de lyver her, ref tirsdagens episode.

Anonymkode: 8d361...61c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat sett den nyeste episoden. Så Emma har visst lest om seg selv her på forumet da. Hun ble sjokkert over det som var skrevet. Så sier hun: Hvordan var dere som 18 åringer liksom? Var dere president i USA? I don’t think so!» Er det mulig. Virkelig?! Hun hadde visst 0 på konto og da! Skulle hente noen bilder og måtte låne penger av faren. Kanskje på tide å få seg en ordentlig jobb eller?! 😂

Anonymkode: 56444...031

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hva stemmer da? Gadd aldri å følge saken da det stod på.

De bodde jo i USA og skrev/snakket på engelsk. Skulle satse i utlandet. Klart de har masse utenlandske følgere da.

Liker de ikke, men kan ikke tro at de lyver her, ref tirsdagens episode.

Anonymkode: 8d361...61c

Så når man «satser» i USA får man masse følgere fra blant annet Istanbul og Kairo? Så klart det virker som de er helt uskyldige i denne episoden, de får jo surre i vei uten å bli motsagt. De nekter jo å stille til seriøs debatt. Orker ikke det falske livet de lever, det må være forferdelig slitsomt. Og de stakkars overeksponerte barna oppi dette... Det er bare trist.

Anonymkode: c2659...8c8

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Akkurat sett den nyeste episoden. Så Emma har visst lest om seg selv her på forumet da. Hun ble sjokkert over det som var skrevet. Så sier hun: Hvordan var dere som 18 åringer liksom? Var dere president i USA? I don’t think so!» Er det mulig. Virkelig?! Hun hadde visst 0 på konto og da! Skulle hente noen bilder og måtte låne penger av faren. Kanskje på tide å få seg en ordentlig jobb eller?! 😂

Anonymkode: 56444...031

Hun oppfører seg som en 12-åring... Er helt satt ut faktisk, håper hun ikke er med i neste sesong. 

Anonymkode: 89445...2b0

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joakim fikk sin drøm oppfylt med åvære drag. Endelig fikk han være skikkelig kvinne(!) 🤦‍♀️ Sophie Elise poserer i tennisantrekk. Fam Nyhus snakker ut om de traumatiske beskyldningene.  🤪 
 

Jeg vet ikke om hjernen min klarer en hel sesong med dette. 🤯

Anonymkode: 7e125...f57

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Er ikke denne serien spilt inn i sommer? Når jeg så den dragfesten, tenkte jeg at det jammen ikke er rart det er konstant mye smitte i og rundt Oslo. For på den festen var det MANGE. Ingen holdt avstand på noe som helst vis. De gned seg heller inntil hverandre. Hvorfor vil man fremstille seg så kunnskapsløs og uansvarlig på TV? 

Anonymkode: 43210...0fb

Reagerte på det samme, nå hadde vi litt løsere tiltak i sommer, men den festen må ha brutt reglene likevel, så mange tett i tett var vel ikke lov i sommer heller 

Anonymkode: 21bb1...608

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

Så når man «satser» i USA får man masse følgere fra blant annet Istanbul og Kairo? Så klart det virker som de er helt uskyldige i denne episoden, de får jo surre i vei uten å bli motsagt. De nekter jo å stille til seriøs debatt. Orker ikke det falske livet de lever, det må være forferdelig slitsomt. Og de stakkars overeksponerte barna oppi dette... Det er bare trist.

Anonymkode: c2659...8c8

Enig, syns det var flaut å se på hvor stor sak de gjorde ut av det i episoden og satt å bortforklarte seg hele veien. Det verste som hadde skjedd henne da Monica.. Det jeg tenkte umiddelbart er at hvis det virkelig var usanne rykter hvorfor gjøre så big deal av det? Hørtes mer ut som en som var blitt avslørt og syns det var ubehagelig. Kontra ubehaget av ryktet. Hadde det vært usant kunne de bare holdt seg til å si nei det har vi ikke gjort og Move the F on??

Anonymkode: 07fb1...a06

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Reagerte på det samme, nå hadde vi litt løsere tiltak i sommer, men den festen må ha brutt reglene likevel, så mange tett i tett var vel ikke lov i sommer heller 

Anonymkode: 21bb1...608

Lite smittevern i bloggerne ja. Selv med løsere tiltak så har vel anbefalingene vært avstand, ikke klemme mer enn en fast (gjerne partner?) og så videre.  

hun saraemilie har mye fokus på smittevern på sosiale medier, men alikavel klemmer hun på en nybakt mor med baby i armene🤦‍♀️

Anonymkode: 71526...315

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.1.2021 den 10.05):

Så når man «satser» i USA får man masse følgere fra blant annet Istanbul og Kairo? Så klart det virker som de er helt uskyldige i denne episoden, de får jo surre i vei uten å bli motsagt. De nekter jo å stille til seriøs debatt. Orker ikke det falske livet de lever, det må være forferdelig slitsomt. Og de stakkars overeksponerte barna oppi dette... Det er bare trist.

Anonymkode: c2659...8c8

Helt enig. Makan til enkle folk 🙈

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har jeg kommet dit i livet at jeg også kun ser på Linnea og spoler over alt det andre. Selv ikke coronakjedsomhet fikk meg til å se på resten. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EndaEnGang
53 minutter siden, Marie LA said:

Nå har jeg kommet dit i livet at jeg også kun ser på Linnea og spoler over alt det andre. Selv ikke coronakjedsomhet fikk meg til å se på resten. 

Det høres ut som et sunnhetstegn, gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, hvorfor er Emma så voldsomt sminket??

Anonymkode: 4a23b...9d4

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eveline er så sykt slitsom syns jeg. Håper ikke hun får bli med flere sesonger, hun er alt for mye!  
Emma er umoden, men ung og ikke så rart om hun er usikker mtp hennes historie. Jeg syns hun er tøff som har stått frem og er så åpen og vakker er hun også. For mye sminke, ja, men det har nesten alle i samme business. Det hun med fordel kan kutte ut for å virke smartere er alle de engelske uttrykkene.. Det er slitsomt!! «Oh my goood» osv.. 

Anonymkode: 773ab...ae9

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...