Gå til innhold

Hvor mange personer kan samles i lillestrøm kommune


Ayesh

Anbefalte innlegg

Hei vet at i Oslo skal man helst unngå besøk i hjemmet. Men man kan ha max 5 pers hvis man må ha besøk.

Lurer på om det samme gjelder i andre kommuner også? For eksempel i Lillestrøm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

19 minutter siden, Ayesh said:

Takk for hjelpen. Slik jeg har skjønt så kan det samles 10 personer? Stemmer det???

 

Ts

Screenshot_20210120-181236_Samsung Internet.jpg

Det står ganske tydelig det ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Sitron skrev (9 minutter siden):

 

Det står ganske tydelig det ja.

Men det Erna sa igår om å samle 5 pers, gjelder det kun i oslo da?

 

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ayesh skrev (9 minutter siden):

Men det Erna sa igår om å samle 5 pers, gjelder det kun i oslo da?

Ts

Reglene som gjelder for private sammenkomster i Lillestrøm er akkurat det samme som i Oslo....   Hvor vanskelig kan det være å forstå dette?

"Det er ikke lov til å være mer enn ti personer samlet i private hjem, hager eller hytter. Denne regelen er absolutt og har ingen unntak.

Regjeringen anbefaler maks 5 gjester, men det er ikke lov å være mer enn 10 totalt."

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jenki skrev (14 minutter siden):

Reglene som gjelder for private sammenkomster i Lillestrøm er akkurat det samme som i Oslo....   Hvor vanskelig kan det være å forstå dette?

"Det er ikke lov til å være mer enn ti personer samlet i private hjem, hager eller hytter. Denne regelen er absolutt og har ingen unntak.

Regjeringen anbefaler maks 5 gjester, men det er ikke lov å være mer enn 10 totalt."

 

 

Ja det var det jeg også trodde at det gjelder for hele landet. Men står at det kan samles 10 personer på Lillestrøm sine sider. Så blir litt forvirra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Ayesh said:

Ja det var det jeg også trodde at det gjelder for hele landet. Men står at det kan samles 10 personer på Lillestrøm sine sider. Så blir litt forvirra

Erna sa maks 5 gjester som anbefaling. Lillestrøm sier maks 10 som forskrift. Det betyr at i Lillestrøm har en familie på 7 ikke lov å ha besøk av 5 om alle er hjemme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...