Gå til innhold

Har Tights-pakken din blitt stjålet før?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, 

Pakken min ble stjålet i morges. Jeg fant pakken min åpnet og tom i en annen etasje i bygningen min. Pakken ble levert av Helthjem, men jeg bestilte den fra Tights. Jeg lurer på om dette har skjedd med deg, og om Tights eller Helthjem refunderte deg eller sendte deg en ny pakke?

Jeg fant ingen informasjon om hva som skjer i dette tilfellet på Tights og Helthjem nettsteder. 😔

Anonymkode: 10c2c...81f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble også frastjelt en pakke her en morgen levert av HeltHjem, bor i en liten blokk. Jeg vet den hang på postkassa kl 5, og når jeg kom tilbake fra løpeturen min og skulle ta med meg pakka kl 6 var den borte. Så tyven var tidlig oppe tydeligvis😩 Var «heldigvis» bare en ting til 200kr, men jeg ble ganske forbannet. 
 

Men det er sikkert risken man tar med levering fra Helt Hjem. Skjønner jo at de ikke har ansvar etter at pakken er levert, og det var den jo.

Anonymkode: 6771c...bc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke er hjemme når pakken kommer så skjønner jeg ikke at du tør. Hvorfor ikke bare hente den i post i butikk? 

 

Anonymkode: d69bc...c70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke frastjålet, men har opplevd å finne pakken foran en annen dør i en annen etasje. Vedommende som bor der har et navn helt forskjellig fra mitt, og HeltHjem har informasjon om både etasje og nr på leiligheten de skal levere til. Tror det bare er noen sløve bud innimellom.. 

Du kan jo sende en e-post til HeltHjem og høre med dem hva som har skjedd? Tror de pleier å ta bilder av døren og pakken som levert, dersom de har levert din i feil etasje (siden du fant den i feil etasje), må de jo erstatte verdien av innholdet. 

Endret av Mediocre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle sende noe med helthjem i går, og pakken var forsvunnet i morges uten at budet hadde funnet den...

Anonymkode: c249a...929

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvis du ikke er hjemme når pakken kommer så skjønner jeg ikke at du tør. Hvorfor ikke bare hente den i post i butikk? 

 

Anonymkode: d69bc...c70

Trodde ikke det var et valg når de har bestemt seg for å sende med helthjem? Men jeg er ikke ts da.

Anonymkode: ec5ec...e4a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...