Gå til innhold

Alenemødre/småbarnsmødre erfaring med spinningsykkel hjemme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vurderer kjøpe en  med reimdrift som reklameres om at er svært stillegående. Noen som har erfaring med dette som treningsform når man er låst til hjemmet son småbarnsmor/sjømannsenke eller lignende? Koster mye penger for en ordentlig en så må være verdt prisen.

Blir gal av å ikke få trent når mannen er til sjøs...

Anonymkode: dcbec...367

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke sykkel, men mølle, så blir jo samme konseptet👍🏻 Er gull verdt👌 Trener etter at ungene er i seng, eller tidlig før alle våkner hvis mannen er hjemme.

Anonymkode: 6c898...4fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tredemølle, den er verdt hver ei krone og er mye brukt :) ikke bråker den noe særlig heller, men det varierer sikkert fra tredemølle til tredemølle. Min er fra sportsmaster 

Mannen min jobber turnus med både døgnvakt og helgevakter fredag-mandag, så da jentene var små så var jeg mere stucked hjemme og tredemølla ble hyppig brukt. Og det blir den fortsatt selv om jeg nå har store barn. Liker best å trene om morgenen; bare gå rett fra pysj til trenngsklær :) 

Kjøpte både elipsemaskin og tredemølle, men elipsemaskina ble lite brukt så den solgte jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God erfaring med begge deler. Småbarnsmor og mor til 2. fungerte fint til oppbevaring av klær. Men endte med at jeg ga de bort. Lettere å komme seg ut på tur synes jeg 😀

Anonymkode: 70bbd...3a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har både spinningsykkel og mølle. Det er helt genialt, hadde ikke fått trent i nærheten så mye som jeg gjør uten.

Jeg foretrekker soleklart møllen, det er mye gøyere enn å sitte i ro på en spinningsykkel (og man bruker også langt mer kalorier pr minutt, om det er viktig for deg, samt at det er godt å strekke ut kroppen etter å ha sittet hele dagen på jobb). Men nå er jeg gravid og klarer knapt gå pba bekkenet, og da er spinningsykkelen genial å ha. 

Spinningsykkel bråker jo svært lite. 

Møllen bråker litt mer, men med støydempende matte under er det ikke noe problem - i hvertfall ikke om man ikke har naboer under seg. Og bor man i blokk, må man tåle litt bråk en times tid innenfor ikke-stille-tidene. 

Anonymkode: 61213...732

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brukte mye elipsemaskin da ungene var små. Nå har vi mølle også, jo den bråker en del men vi har den i en del av huset der ingen hører den.

Anonymkode: 542ca...8f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det kun småbarnsmødre som har erfaring med stillegående treningsutstyr tenker du? 🤦‍♀️

Anonymkode: c6f94...264

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...