Gå til innhold

Godt voksne (30+) som hører på musikk som Staysman...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

PetterKanin skrev (52 minutter siden):

Det de nevnte produserer høres ikke bra ut. Jeg vil høre musikk som gjør meg i bedre humør, ikke musikk som gjør meg irritert. 

Musikk er ikke ørefyll

Endret av Ernest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk som hopper på bordet på afterski i Hemsedal med 13 i promille

Anonymkode: 468f9...73f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Freddy Kalas, Tix, Vidar Villa osv.

Hva slags type mennesker er dette? 

Anonymkode: 09537...203

Kvinner...

Anonymkode: ce8b5...cd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Folk som hopper på bordet på afterski i Hemsedal med 13 i promille

Anonymkode: 468f9...73f

So what, er jo lov det også

Endret av Ernest
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg er ikke TS, men det finnes massevis av god musikk. Det er ingen vits å forsøple øregangene sine med slik lortemusikk. Til og med Spotify har Bach! 

Anonymkode: 97f62...2eb

Bach er jo lortemusikk 🤪

Anonymkode: fcf41...606

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

En godt voksen(tydeligvis) 30-åring her, og jeg elsker sånn musikk. Fengende sanger som kan synges med til, eller gi litt ekstra pump på trening. Jeg hører på mye forskjellig musikk, og tror folk hadde blitt overrasket over hva de finner på spillelistene mine. Bredt spekter i både sjanger og tiår sangene kommer fra.

Anonymkode: 8159f...e69

Ja nå ble jeg spent, hva er dette tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Kvinner...

Anonymkode: ce8b5...cd5

Forstår jo at du er anonym

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

En godt voksen(tydeligvis) 30-åring her, og jeg elsker sånn musikk. Fengende sanger som kan synges med til, eller gi litt ekstra pump på trening. Jeg hører på mye forskjellig musikk, og tror folk hadde blitt overrasket over hva de finner på spillelistene mine. Bredt spekter i både sjanger og tiår sangene kommer fra.

Anonymkode: 8159f...e69

Fint at du synger med det nebbet du har du men, nå snakker vi musikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man nesten bare hører på sånn musikk, tenker jeg at dette er folk som er glad i å feste, kanskje litt umodne, og med lav kulturell kapital (nei, det betyr ikke dårlige mennesker).

Hører man på det en gang i blant, tenker jeg at det kan være hvem som helst. Alt til sin tid.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg kjenner noen som hører på slik musikk til vanlig.  Inkludert meg selv. Jeg liker Staysman som person, men ikke musikken hans:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg er ikke TS, men det finnes massevis av god musikk. Det er ingen vits å forsøple øregangene sine med slik lortemusikk. Til og med Spotify har Bach! 

Anonymkode: 97f62...2eb

Jeg elsker å høre klassisk musikk og opera live, men det gjør seg ikke når jeg skal vaske huset eller ha folk over på noen bayere

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror du det er en egen type musikk man veksler over til når man blir "voksen"😂 Musikk vi hørte på da vi var yngre og fortsatt hører på innimellom er også gjerne laget for å løfte humøret, fest o.l. Vi henger med vi gamlingene også, kanskje Harry å elske musikk i voksen alder for noen(yngre folk), men det finner dere yngre ut når dere blir eldre selv. Liker masse ny musikk, blir i godt humør av det. Og det hender vi tar en fest vi voksne og. Man setter seg ikke ned og mugner(vanligvis vertfall) når man blir voksen. Altså så mye rart som skal kommenteres og reageres på her inne. 

Anonymkode: 07bba...37e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.1.2021 den 17.41):

Jeg er ikke TS, men det finnes massevis av god musikk. Det er ingen vits å forsøple øregangene sine med slik lortemusikk. Til og med Spotify har Bach! 

Anonymkode: 97f62...2eb

Ja nå blir det fest i stua! Hvem tar med kamferdrops? 🎉👩‍🦳

546875.bach2x.jpg

Anonymkode: 7dd36...168

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha😂 Jeg er 41, og hører på akkurat denne musikken når jeg jogger. Mannen min er 51, og hører også på nye av denne musikken, når han trener.

hvem vi er? Høyere utdanning, blir sikkert sett på som kjedelig av mange, opptatt av naturvern og miljø. Hater å feste (jeg hadde noen år der jeg likte fest, i studietiden, men nå liker ingen av oss julebord, jobbfester osv. og tro meg- det er ikke slutt på festing og partymusikk når du bekker 30;))

Men la meg ha denne musikken på ørene når jeg sliter meg mil etter mil i tunge bakker,  i all slags føre😉

Anonymkode: 2ab6e...de7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om det er riktig, men jeg har hørt at musikk smaken setter seg i tenårene og forandrer seg ikke så mye etter det. 

Anonymkode: 55fe0...038

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...