Gå til innhold

Tenkt mye på eksen i det siste. Tør ikke se hva som foregår i livet hans? 😥


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er to måneder siden det ble slutt nå. Vi elsket hverandre høyt men det funket ikke. For mange krangler. 

Siden sist har vi ikke snakket sammen. Jeg har ikke søkt han opp. Vi har gjort det slutt flere ganger før og jeg har alltid hørt fra han etter en stund. Denne gangen føles det så endelig og det er vel godt, da jeg alltid ble sugd inn igjen når han kontaktet meg. Vi ønsket jo det så veldig, men fikk det ikke til. 

Vi begge føler vi er hverandres store kjærlighet. Uansett, tiden etter bruddet har gått fint for min del mesteparten av tiden. Men inninellom kommer tankene på han og det gjør vondt. Jeg føler nesten en trang til å søke han opp å se om han har møtt en ny, men vet jeg ville blitt knust om jeg gjør det. Når jeg tenker på å søke han opp går pulsen i 100 og jeg får helt vondt inni meg, men jeg tør ikke. 

Jeg elsker han fortsatt, selvom det for det meste har gått bra. Det er bare sånn som nå at det gjør vondt at det aldri ble oss. At jeg må tenke på oss leve den eneste sjansen vi har i livet uten hverandre. 

Anonymkode: ffabc...e8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hver gang du tenker på han eller savner han, tenk på de største kranglene dere har hatt. 

Anonymkode: f6991...55e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...