Gå til innhold

Hvorfor får denne tråden stå, moderatorer?


Lillemorbare

Anbefalte innlegg

Ryzorman skrev (23 minutter siden):

Du sier jo det selv. Du klarer ikke å godta andre sine meninger fordi dem ikke er enige i det DU sier.

Jeg har aldri sagt at du er usaklig i hovedtråden, slutt å legge ord som jeg ikke har nevnt.

Og moderatorene har allerede sagt til deg flere ganger at om dem mener at den ikke bryter demmes regelverk, så får den stå. Og det må du bare godta.

Det handler ikke om at folk prøver å motsi voldtekt, det handler om hva som hadde vært best å gjøre der og da etter det overgrepet skjedde.

Jeg er ikke enig i det mange sier, men jeg går ikke å prøver og forandre meningen til folk heller.

Hva slaks regler som er satt på dette forumet, er allerede sagt, det er ikke noe å debuttere om. 

Forhold deg til hva moderatorene har sagt å gå videre.

Det er din tolkning av min mening. Jeg forholder meg til Norsk Lov.

Da får du ordlegge deg bedre;

Ryzorman skrev (2 timer siden):

Og loveli, om moderatorene mener at noen innlegg er ok, så er det ok. Om dette er noe du ikke tåler så er det fult lovligt og gå ut av tråden og slutte og følge den. Å fortsette å følge en tråd når du er uenig i alt som står, da blir det ikke noe saklig debatt.

Hvorfor skal jeg, og andre, ikke få si at vi er uenige i en moderering? Du som er så opptatt av at du skal få si meningene dine må også godta at vi sier meningen vår.

Jo, det handler i stor grad om at folk sier at det ikke var voldtekt. Si meg, har vi lest samme tråd? Folk mener TS ikke ble voldtatt fordi hun lå i sengen til kjæresten sin, hun ba om det, hun lurte han, såpass må hun tåle. Osv osv. I følge Norsk lov tar de alle feil, heldigvis.

Det handler også til dels om hvilke regler som faktisk gjelder på dette forumet. Føler man at reglene blir håndhevet på en slik måte at reglene blir utydelige så må man få lov til å si det.

Nei, men bare fordi du ikke prøver å forandre folks meninger så betyr ikke det at folk generelt ikke skal få prøve å få andre til å endre mening. Verden går ikke fremover hvis folk ikke stadig prøver å påvirke hverandre. Du må gjerne være uenig i det, men som samfunn trenger vi faktisk diskusjoner om ting for å bevisstgjøre folk når de ikke er opplyste. Folk som ikke kjenner til Norsk Lov burde faktisk få høre hva den sier.

Jeg synes reglene har blitt veldig uklare gjennom den tråden. Når det også skrives i denne tråden at alle innlegg som kan oppleves støtende av TS i den andre tråden er fjernet så må det være lov å stille spørsmål ved det om man er uenig. Flere reagerer jo sterkt, det sier ganske mye...

Hvorfor skal du bestemme om jeg skal gå videre? Så ironisk. Uansett, stikk selv eller blokker meg hvis det er så krise.

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, loveli said:

Det er din tolkning av min mening. Jeg forholder meg til Norsk Lov.

Da får du ordlegge deg bedre;

Hvorfor skal jeg, og andre, ikke få si at vi er uenige i en moderering? Du som er så opptatt av at du skal få si meningene dine må også godta at vi sier meningen vår.

Jo, det handler i stor grad om at folk sier at det ikke var voldtekt. Si meg, har vi lest samme tråd? Folk mener TS ikke ble voldtatt fordi hun lå i sengen til kjæresten sin, hun ba om det, hun lurte han, såpass må hun tåle. Osv osv. I følge Norsk lov tar de alle feil, heldigvis.

Det handler også til dels om hvilke regler som faktisk gjelder på dette forumet. Føler man at reglene blir håndhevet på en slik måte at reglene blir utydelige så må man få lov til å si det.

Nei, men bare fordi du ikke prøver å forandre folks meninger så betyr ikke det at andre ikke skal få prøve å få folk til å endre mening. Verden går ikke fremover hvis folk ikke stadig prøver å påvirke hverandre. Du må gjerne være uenig i det, men som samfunn trenger vi faktisk diskusjoner om ting for å bevisstgjøre folk når de ikke er opplyste. Folk som ikke kjenner til Norsk Lov burde faktisk få høre hva den sier.

Jeg synes reglene har blitt veldig uklare gjennom den tråden. Når det også skrives i denne tråden at alle innlegg som kan oppleves støtende av TS i den andre tråden er fjernet så må det være lov å stille spørsmål ved det om man er uenig. Flere reagerer jo sterkt, det sier ganske mye...

Hvorfor skal du bestemme om jeg skal gå videre? Så ironisk. Uansett, stikk selv eller blokker meg hvis det er så krise.

Og diskutere det som skjedde i tråden som er stengt ned gidder jeg ikke nå, så det får vi ta når den tråden åpnes.

Det jeg sier er at folk ikke godtar meninger, og jeg kan ikke formulere meg bedre en det.

Reglene er ikke uklare. Om reglene ikker bryter regelverket, så har dem lov og stå, skjønner hvorfor du ikke klarer og forstå det, selv om 2 moderatorer har sagt det til deg. 

Jeg bestemmer ikke at du skal gå videre. Men og sitte og klage på at du ikke greier å høre det som blir sagt i tråden for og så klage enda mere, hva godt gjør det deg? Det blir som og sitte og høre på opera, og så etterpå hater du og høre på det for og så gå og høre på det igjen for og klage etterpå.

Det er et ordbruk dem bruker "Agree to disagree".

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryzorman skrev (7 minutter siden):

Og diskutere det som skjedde i tråden som er stengt ned gidder jeg ikke nå, så det får vi ta når den tråden åpnes.

Det jeg sier er at folk ikke godtar meninger, og jeg kan ikke formulere meg bedre en det.

Reglene er ikke uklare. Om reglene ikker bryter regelverket, så har dem lov og stå, skjønner hvorfor du ikke klarer og forstå det, selv om 2 moderatorer har sagt det til deg. 

Jeg bestemmer ikke at du skal gå videre. Men og sitte og klage på at du ikke greier å høre det som blir sagt i tråden for og så klage enda mere, hva godt gjør det deg? Det blir som og sitte og høre på opera, og så etterpå hater du og høre på det for og så gå og høre på det igjen for og klage etterpå.

Det er et ordbruk dem bruker "Agree to disagree".

Igjen, grunnen til at jeg svarer i tråden er fordi jeg mener at slik victim blaming ikke skal stå uimotsagt. Jeg gjentar også lovverket fordi folk faktisk ikke vet hva voldtekt er.

TS takket meg for det og da betyr det nada at du blir så provosert av at jeg gjentar meg selv.

Jeg hører hva som er sagt, men jeg og flere andre er uenig. Hadde jeg ikke hørt hva som er sagt så kunne jeg heller ikke sagt meg uenig. Du kaller det klaging og det er også helt greit, men det går som sagt an å blokkere meg hvis det er så fælt for deg.

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, loveli said:

Igjen, grunnen til at jeg svarer i tråden er fordi jeg mener at slik victim blaming ikke skal stå uimotsagt. Jeg gjentar også lovverket fordi folk faktisk ikke vet hva voldtekt er.

TS takket meg for det og da betyr det nada at du blir så provosert av at jeg gjentar meg selv.

Jeg hører hva som er sagt, men jeg og flere andre er uenig. Hadde jeg ikke hørt hva som er sagt så kunne jeg heller ikke kunnet være uenig. Du kaller det klaging og det er også helt greit, men det går som sagt an å blokkere meg hvis det er så fælt for deg.

Jeg lager ikke reglene, du får ta og følge de da :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, loveli said:

Jeg følger de.

Du prøver og oppføre deg som du er en moderator, og prøver og be moderatorene gjøre en jobb dem allerede har gjort. Det er ikke å følge reglene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryzorman skrev (15 minutter siden):

Du prøver og oppføre deg som du er en moderator, og prøver og be moderatorene gjøre en jobb dem allerede har gjort. Det er ikke å følge reglene.

Det er din mening.

Det er ingen regler som sier at det ikke er lov å være uenig med moderator.

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da spørsmålet på hovedinnlegget er svart, stenges denne tråden ettersom vi ikke tillater debatt i denne underseksjonen. 

-Safiye, mod

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...