Gå til innhold

Fortelle han at jeg er forelsket i han?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Send en selfie med kyssemunn. Så sender du sen med en melding hvor du skriver: Jeg liker deg!

Anonymkode: 12075...100

Hehe lurer på om jeg skal droppe kyssemunn🙈😅 Tenkte mer på en casual selfie med et smil om munnen jeg da 😄

Anonymkode: 039f3...4e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 år senere...

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 15.1.2021 den 0.47):

Ts her..Er det rart å sende bilde til han?😬 Han har kommentert et par ganger at han vil ha et bilde av meg, siden vi ikke sees så ofte (han er ikke på sosiale medier så han «ser» meg ikke der) 😏 Er det bare jeg som føler det er litt kleint å sende en selfie når noen ber om det?🤪🙈

Jeg og daten min sender bilder til hverandre hele tiden. Vi har begge sagt at vi liker hverandre, og håper det kan bli noe seriøst. Jeg har fortalt han at jeg har varme følelser for han, han har sagt til meg at han er betatt av meg. Åpenhet og ærlighet varer alltid lengst. Var jeg deg, ville jeg fortalt det. Hvertfall sagt f.eks at du liker han veldig godt, og at du håper det kan bli noe seriøst på sikt. Prate litt om fremtidsønsker osv. Greit å finne ut etter 2 mnd om man er ute etter det samme eller ikke. 

Anonymkode: be6d5...394

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.1.2021 den 0.45):

Enig. Han vet det. Er han forelsket i deg TS?

Anonymkode: d3e72...81b

Hvorfor skulle han vite dette?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.1.2021 den 0.41):

Etter mnd med flørting er jeg forelsket i fyren,  og jeg lurer rett og slett på om jeg bare må si det til han? Eller er det dumt? 
Vil jo ikke skremme han heller, men hvis han ikke er interessert så hadde kanskje ikke flørtinga pågått over flere mnd?🤔 
Erfaringer/tips?

Er jo bare å si det det. Hva er det verste som kan skje? 

Er han ikke interessert så får du ihvertfall fort greie på det 🤗

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.1.2021 den 12.38):

IKKE fortell det! det er det dummeste du kan gjøre. Det kommer til å bi maks turn off. Hvis han fortsetter å flørte og ikke tar det videre til date, så liker han deg ikke nok. gå videre da

Anonymkode: 2ca68...84b

Ja, hvorfor spille spill?

Hele poenget her er jo at TS vil ha svar på om de skal fortsette, eller gå hver sin vei. Dette handler jo faktisk om å ta var på seg selv. Det DUMMESTE du gjør, er å fortsette i uvisshet, når man kjenner et behov for å få avklart noe. Skal TS late som ingenting, bare fortsette som vanlig, utvikle sterkere følelser, følelser hun ikke vet er gjensidige? Nei, da er det bedre å få avklart tingenes tilstand tidligere heller enn seint.

Anonymkode: 3ac31...f17

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn er generelt dumme, så godt mulig han ikke vet det. Han kan selvsagt ha håp og mistanker osv.

Så ingenting å veien med å si det, men si det gjerne som "jeg liker deg" ala tidligere forslag her. Å gå full pupp med en gang eller noe sånt er kanskje noe overdrevent, og kanskje unødvendig også om poenget var å lodde stemningen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klart du skal si det! Ikke tenk at det har han sikkert skjønt. Ikke alle skjønner sånt, og da er det jo bare dumt å kaste bort noe som kan være bra bare fordi man misforstår hverandre. 

"Liker" og "forelsket" er to veldig forskjellige ting. "Jeg liker deg" betyr ikke det samme som "Jeg er forelsket i deg", så vær tydelig og si det som det er. Alle vil ha åpenhet og ærlighet, men da må man tørre å være åpen og ærlig selv også.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Exinferis skrev (9 timer siden):

Menn er generelt dumme, så godt mulig han ikke vet det. Han kan selvsagt ha håp og mistanker osv.

Så ingenting å veien med å si det, men si det gjerne som "jeg liker deg" ala tidligere forslag her. Å gå full pupp med en gang eller noe sånt er kanskje noe overdrevent, og kanskje unødvendig også om poenget var å lodde stemningen.

Så da skal man bare gå rundt grøten, og late som? Er det ikke like greit å bare få det avklart? 

Hvordan skal man ellers finne ut om man passer sammen da? 

Går man for lenge og bærer på følelsesmessige byrder så er min erfaring at man fort kan få vondt, og da gjør jo ikke denne relasjonen noe godt for noen av dem vil jeg tro...Man er jo ulike som mennesker. Man må bare finne det som fungerer for en selv tenker jeg. Det skader jo ikke å prøve ut ulike måter, så blir man kjent med seg selv i prosessen tenker jeg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at de har funnet ut av det i løpet av de 3 årene siden hun opprettet tråden.

Anonymkode: 1a998...d0e

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flørting eller dating? Hvis dere dater så kan du fint si at du begynner å bli forelsket. Leste her at noen ikke var forelsket for flere måneder inn i en relasjon? Jeg blir forelsket gaaanske fort når det er gjensidig, et par treff er nok. Da har som regel menn sagt det først. Man ser jo ofte dette i øynene på en person, så ser man at det glitrer hos den andre, så er det trygt å tilstå sin forelskelse.

Om dere bare flørter, og ikke dater (treffes) så er det kanskje nok å si at du liker han veldig godt, og at du håper dere kan møtes og finne på noe en dag? 

Anonymkode: 671ef...4f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt lenge å flørte i 3.5 år, har sikkert funnet ut av hvor forholdet står nå. Veldig rar tråd å dra opp igjen

Anonymkode: e2af9...40c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Litt lenge å flørte i 3.5 år, har sikkert funnet ut av hvor forholdet står nå. Veldig rar tråd å dra opp igjen

Anonymkode: e2af9...40c

haha det la jeg ikke merke til engang. Leste svarene før meg som var i går. Kanskje ts kan svare på om det ble dem to da, kanskje?😅

Anonymkode: 671ef...4f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...