Gå til innhold

Fortelle han at jeg er forelsket i han?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter mnd med flørting er jeg forelsket i fyren,  og jeg lurer rett og slett på om jeg bare må si det til han? Eller er det dumt? 
Vil jo ikke skremme han heller, men hvis han ikke er interessert så hadde kanskje ikke flørtinga pågått over flere mnd?🤔 
Erfaringer/tips?

Anonymkode: 039f3...4e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han veit det nok :) Ikke si det som en tilståelse, si det litt forsiktig.

Anonymkode: bdc77...1b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Han veit det nok :) Ikke si det som en tilståelse, si det litt forsiktig.

Anonymkode: bdc77...1b2

Enig. Han vet det. Er han forelsket i deg TS?

Anonymkode: d3e72...81b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Enig. Han vet det. Er han forelsket i deg TS?

Anonymkode: d3e72...81b

Vet ikke 🤷🏼‍♀️ Men tror han er interessert hvertfall, virker sånn på ting han sier/måten han er på..Men hvordan kan jeg være sikker på at han vet?😬

Anonymkode: 039f3...4e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si det, jeg har flørtet og hatt en greie med en mann i over 2år jeg.. 🙈😂 Nå er det kanskje for sent å si noe som helst😂😂

Anonymkode: 17e81...a25

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Vet ikke 🤷🏼‍♀️ Men tror han er interessert hvertfall, virker sånn på ting han sier/måten han er på..Men hvordan kan jeg være sikker på at han vet?😬

Anonymkode: 039f3...4e3

Vi er mange som har vært helt sikre på at vår utkårede følte det samme som oss - for så å brenne oss kraftig...

Forelskede folk ser ofte det de vil se. 

Anonymkode: d30f7...d7c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Personlig har jeg aldri opplevd å kunne kalle meg forelsket før gode 6 måneder inn i et forhold. Noen ganger mer.. Avhengig av hvor tidlig og hvilken person det er, så kunne jeg muligens ha blitt skremt bort av at den andre erklærte sin kjærlighet etter noen måneder, men ikke nødvendigvis. Men jeg hadde nok blitt veldig klein ettersom jeg ikke kunne ha sagt det tilbake, og følt på et press.. 

Anonymkode: f2ed5...91c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her..Takk for innspill, jeg syns det er kleint å skulle si noe sånt høyt, og har prøvd å tenkte måter å si det på 🤪. For min del er det mest at jeg gjerne vil gå videre, med eller uten han - det har pågått så lenge nå, så han «må» da vel være interessert da? Ellers hadde vel kontakten bare stoppet opp? 

Anonymkode: 039f3...4e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ts her..Takk for innspill, jeg syns det er kleint å skulle si noe sånt høyt, og har prøvd å tenkte måter å si det på 🤪. For min del er det mest at jeg gjerne vil gå videre, med eller uten han - det har pågått så lenge nå, så han «må» da vel være interessert da? Ellers hadde vel kontakten bare stoppet opp? 

Anonymkode: 039f3...4e3

Dater dere da? 

Anonymkode: d30f7...d7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Dater dere da? 

Anonymkode: d30f7...d7c

Ja 

Anonymkode: 039f3...4e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Ja 

Anonymkode: 039f3...4e3

Hvor lenge ?

Anonymkode: 6aed3...f45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE fortell det! det er det dummeste du kan gjøre. Det kommer til å bi maks turn off. Hvis han fortsetter å flørte og ikke tar det videre til date, så liker han deg ikke nok. gå videre da

Anonymkode: 2ca68...84b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil du fortelle ham at du er forelsket?

Anonymkode: f8f19...9d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hvor lenge ?

Anonymkode: 6aed3...f45

Et par mnd

Anonymkode: 039f3...4e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Et par mnd

Anonymkode: 039f3...4e3

Uff... Det høres ut som det kan være tidlig spør du meg. Hvor ofte treffes dere hver uke?

Anonymkode: f2ed5...91c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Uff... Det høres ut som det kan være tidlig spør du meg. Hvor ofte treffes dere hver uke?

Anonymkode: f2ed5...91c

Kommer litt an på, ikke så ofte som vi ønsker dessverre 😏 

Anonymkode: 039f3...4e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du trenger jo ikke si at du er forelsket i han eller si noe stort. 

 

Var ei jeg kjente litt, som stoppa meg på toget for mange år siden og sa, "Jeg liker deg, ville bare at du skulle vite det" Det endte med at jeg tok kontakt og vi datet en stund. Fantastisk dame men jeg var i forsvaret og det ble for langt unna. Angret veldig på at jeg ikke svarte henne på meldinger. 

 

Men nå skrev jeg meg bort. Du trenger ikke si stort, men heller by på en kaffe date eller gi noe som er litt bedre en små hint. Da vil han forstå det. 

Anonymkode: ca18a...cbe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du trenger jo ikke si at du er forelsket i han eller si noe stort. 

 

Var ei jeg kjente litt, som stoppa meg på toget for mange år siden og sa, "Jeg liker deg, ville bare at du skulle vite det" Det endte med at jeg tok kontakt og vi datet en stund. Fantastisk dame men jeg var i forsvaret og det ble for langt unna. Angret veldig på at jeg ikke svarte henne på meldinger. 

 

Men nå skrev jeg meg bort. Du trenger ikke si stort, men heller by på en kaffe date eller gi noe som er litt bedre en små hint. Da vil han forstå det. 

Anonymkode: ca18a...cbe

Det er akkurat det jeg syns er vanskelig, har nok kommet til at jeg ikke sier noe, men heller prøve å vise det litt mer neste gang vi sees...Takk for at du deler, syns ikke du skrev deg bort 😅😌

Anonymkode: 039f3...4e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her..Er det rart å sende bilde til han?😬 Han har kommentert et par ganger at han vil ha et bilde av meg, siden vi ikke sees så ofte (han er ikke på sosiale medier så han «ser» meg ikke der) 😏 Er det bare jeg som føler det er litt kleint å sende en selfie når noen ber om det?🤪🙈

Anonymkode: 039f3...4e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send en selfie med kyssemunn. Så sender du sen med en melding hvor du skriver: Jeg liker deg!

Anonymkode: 12075...100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...