Silva Pluvialis Skrevet 12. januar 2021 #61 Skrevet 12. januar 2021 Anonymou skrev (3 minutter siden): Hvis det skulle skje var det jeg fikk med meg:/ Ble voldtatt for noen år tilbake da var jeg bare 18 og min biologiske far døde i fjor da jeg hadde fått en svulst på nyren, så angsten ble verre. Jeg har veldig stor forståelse for at slike traumatiske opplevelser kan aktivere en sånn angst. Det er helt forståelig. Man blir på vakt for alt man opplever som farlig. Ville stått på for å få psykolog. Har du anmeldt voldtekten? Du kan også ta kontakt med SMSO, støttesenter for kriminalitetsutsatte eller krisesenter. De har mye kunnskaper om senskader etter voldtekt, i alle fall. 3
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #62 Skrevet 13. januar 2021 Uatskillelig skrev (2 minutter siden): De er IKKE symptomer på HIV. 99 % sikkert er det ikke det. Det man er aller mest redd for skjer som regel ikke, så sannsynligheten for at du får HIV er svært liten, og hvis det skulle skje så vil du få medisiner slik at du kan leve et helt normalt liv. Hva bunner denne angsten i? Har du blitt skremt av at noen rundt deg har hatt HIV? Historier du har hørt? Noe som har skjedd som har skremt deg i den retningen? Kan bare råde deg til å ta kontakt med legen igjen og kreve henvisning til psykolog. Det må være forferdelig å ha det sånn. Jeg forstår TS på mange måter. Hadde sterk helseangst da jeg gikk på VGS, noe som gikk ut over karakterene mine på skolen, som igjen gjør at jeg i dag må jobbe i et lavtlønnsyrke hvor jeg mistrives sterkt. Når det gjelder min helseangst, så startet den også med angst for HIV og AIDS. Det kom av noe så banalt som at jeg hadde fått for meg at man kunne få HIV av å gå på offentlige toaletter. Dette var på slutten av 90-tallet, og det var ikke bare å Google det man lurte på, man måtte søke opp ting i en medisinsk bok, eller snakke med lege. Innen jeg fant ut at HIV ikke smitter på den måten jeg trodde, så var helseangsten satt i meg, og jeg trodde jeg hadde alle mulige sykdommer i de 2-3 årene dette holdt på Anonymkode: ea940...0ea 3
Anonymou Skrevet 13. januar 2021 Forfatter #63 Skrevet 13. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg forstår TS på mange måter. Hadde sterk helseangst da jeg gikk på VGS, noe som gikk ut over karakterene mine på skolen, som igjen gjør at jeg i dag må jobbe i et lavtlønnsyrke hvor jeg mistrives sterkt. Når det gjelder min helseangst, så startet den også med angst for HIV og AIDS. Det kom av noe så banalt som at jeg hadde fått for meg at man kunne få HIV av å gå på offentlige toaletter. Dette var på slutten av 90-tallet, og det var ikke bare å Google det man lurte på, man måtte søke opp ting i en medisinsk bok, eller snakke med lege. Innen jeg fant ut at HIV ikke smitter på den måten jeg trodde, så var helseangsten satt i meg, og jeg trodde jeg hadde alle mulige sykdommer i de 2-3 årene dette holdt på Anonymkode: ea940...0ea Ja:/
Anonymou Skrevet 13. januar 2021 Forfatter #64 Skrevet 13. januar 2021 Bildet av såret på fingeren då farlig lik ut som et sprøytespiss stikk. Derfor jeg ble redd.
Anonymou Skrevet 21. januar 2021 Forfatter #66 Skrevet 21. januar 2021 Hater angst. Ligget i senga en uke i strekk pga angst. Føler jeg har fått alle hiv symptomer på grunn av det merket på fingeren jeg fikk i desember.
Lorieen Skrevet 21. januar 2021 #67 Skrevet 21. januar 2021 Anonymou skrev (1 minutt siden): Hater angst. Ligget i senga en uke i strekk pga angst. Føler jeg har fått alle hiv symptomer på grunn av det merket på fingeren jeg fikk i desember. Kontakt fastlegen og be om å bli innlagt på psykiatrisk.
Gjest Lama_Drama Skrevet 21. januar 2021 #68 Skrevet 21. januar 2021 La oss si at det faktisk er Hiv da. Hva så? Hva mener fu da kommer til å skje som er så skummelt?
Anonymou Skrevet 21. januar 2021 Forfatter #69 Skrevet 21. januar 2021 Lama_Drama skrev (1 minutt siden): La oss si at det faktisk er Hiv da. Hva så? Hva mener fu da kommer til å skje som er så skummelt? Jeg kommer til å begå selvmord.
Anonymou Skrevet 21. januar 2021 Forfatter #70 Skrevet 21. januar 2021 Lama_Drama skrev (1 minutt siden): La oss si at det faktisk er Hiv da. Hva så? Hva mener fu da kommer til å skje som er så skummelt? Så du mener at det ser ut som hiv?
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #71 Skrevet 21. januar 2021 Anonymou skrev (14 minutter siden): Hater angst. Ligget i senga en uke i strekk pga angst. Føler jeg har fått alle hiv symptomer på grunn av det merket på fingeren jeg fikk i desember. Det er ingenting mer folk kan si her for å roe deg ned, det har jo blitt forsøkt gang på gang. Du bør søke kyndig hjelp. Anonymkode: 7e939...108 1
Anonymou Skrevet 21. januar 2021 Forfatter #72 Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ingenting mer folk kan si her for å roe deg ned, det har jo blitt forsøkt gang på gang. Du bør søke kyndig hjelp. Anonymkode: 7e939...108 Prøver, men vil ta en jævla hiv test, men ingen tillater meg:( Lå også med en fyr i august, men vi brukte kondom og jeg tok en test etter 10 uker ca og han sa han hadde testet seg etter både 2 og 12 uker og var negativ. Dette graver og graver. Er helt utslitt. Ligger bare hjemme og spiser mat og orker ikke mer.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #73 Skrevet 21. januar 2021 Anonymou skrev (7 minutter siden): Prøver, men vil ta en jævla hiv test, men ingen tillater meg:( Lå også med en fyr i august, men vi brukte kondom og jeg tok en test etter 10 uker ca og han sa han hadde testet seg etter både 2 og 12 uker og var negativ. Dette graver og graver. Er helt utslitt. Ligger bare hjemme og spiser mat og orker ikke mer. Det høres ikke ut som du trenger flere tester. Kan du forsøke å komme deg litt ut i frisk luft? Anonymkode: 7e939...108
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #74 Skrevet 21. januar 2021 Anonymou skrev (22 minutter siden): Prøver, men vil ta en jævla hiv test, men ingen tillater meg:( Lå også med en fyr i august, men vi brukte kondom og jeg tok en test etter 10 uker ca og han sa han hadde testet seg etter både 2 og 12 uker og var negativ. Dette graver og graver. Er helt utslitt. Ligger bare hjemme og spiser mat og orker ikke mer. Hva betyr «ingen tillater»? Er du i fengsel? Anonymkode: 38d97...11f
Anonymou Skrevet 21. januar 2021 Forfatter #75 Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Hva betyr «ingen tillater»? Er du i fengsel? Anonymkode: 38d97...11f Er ikke i fengsel, men ingen vil ta test på meg.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #76 Skrevet 21. januar 2021 Anonymou skrev (Akkurat nå): Er ikke i fengsel, men ingen vil ta test på meg. Det høres lite troverdig ut, ts. Enhver fastlege kan ta en slik test. Anonymkode: 38d97...11f
Ulven Skrevet 21. januar 2021 #77 Skrevet 21. januar 2021 Just now, AnonymBruker said: Det høres lite troverdig ut, ts. Enhver fastlege kan ta en slik test. Anonymkode: 38d97...11f Ikke når TS har misbrukt ordningen. Hun har testet et utall ganger på null indikasjon.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #78 Skrevet 21. januar 2021 Anonymou skrev (10 minutter siden): Er ikke i fengsel, men ingen vil ta test på meg. Men om du får testet deg for HIV igjen, og den er negativ, hva vil du da tro du har? Hvilken sykdom er den neste på listen? Orker du virkelig å leve slik? Søk hjelp! Anonymkode: 86721...45d
Anonymou Skrevet 21. januar 2021 Forfatter #79 Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det høres lite troverdig ut, ts. Enhver fastlege kan ta en slik test. Anonymkode: 38d97...11f Ja, men de vil ikke fordi de mener at jeg ikke har hiv eller vært i noe risiko.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #80 Skrevet 21. januar 2021 Anonymou skrev (23 minutter siden): Ja, men de vil ikke fordi de mener at jeg ikke har hiv eller vært i noe risiko. Eller fordi du har testet deg mange ganger? Anonymkode: 38d97...11f
Fremhevede innlegg