Anonymou Skrevet 12. januar 2021 Forfatter #21 Skrevet 12. januar 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Ring legen din igjen. Si at du tenker på hiv hver eneste dag, og at det ødelegger livet ditt. Si at helseangsten styrer hverdagen din, og at du trenger hjelp av en psykolog. Om du ikke får henvisning, så kontakter du en psykolog med refusjon. Søk på Google. Tør du ikke ringe, så sender du melding/beskjed i min pasientsky. Anonymkode: 4495c...694 Ok, skal gjøre det. Men du hadde sagt i fra hvis det hadde sett ut som hiv utslett?
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #22 Skrevet 12. januar 2021 Det ser overhodet ikke ut som et hiv utslett. Det ser ut som røde prikker man får av tørr hud. Vanlig om vinteren, spesielt hvis man tar varme dusjer og vasker seg med såpe Anonymkode: b4e38...4ca
Anonymou Skrevet 12. januar 2021 Forfatter #23 Skrevet 12. januar 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Det ser overhodet ikke ut som et hiv utslett. Det ser ut som røde prikker man får av tørr hud. Vanlig om vinteren, spesielt hvis man tar varme dusjer og vasker seg med såpe Anonymkode: b4e38...4ca Dusjer et par ganger om dagen før så dusjet jeg tre ganger. Hadde ikke utslett da. Skal prøve å slappe av. Er vanskelig.
Anonymou Skrevet 12. januar 2021 Forfatter #24 Skrevet 12. januar 2021 Nerine_ skrev (2 timer siden): Var det ikke at noen andre hadde brukt barberhøvelen din du var redd for? Du må slutte å tenke på hiv, hiv med dagens medisin er ikke skummelt i det hele tatt. Jeg kan garantere deg at du hadde vært lykkeligere som mentalt frisk men hiv positiv , enn du er idag med angsten din. Tror ikke det
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #25 Skrevet 12. januar 2021 Veggdyr. Fuglelopper. Skabb. Anonymkode: 4018e...a4e
Anonymou Skrevet 12. januar 2021 Forfatter #26 Skrevet 12. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Veggdyr. Fuglelopper. Skabb. Anonymkode: 4018e...a4e Ser det sånn ut? Var du om og søkte på hiv rash, og mye av det samme kom opp. Også var det med det såret på fingeren for litt over en måned siden. Så fikk helt noia.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #27 Skrevet 12. januar 2021 Har du holdt i en sprøytespiss? Tydligvis ikke. Da har du heller ikke stukket deg. Anonymkode: fddd7...58b 3
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #28 Skrevet 12. januar 2021 Hiv er virkelig ikke det farligste man kan få i dag. Mennesker med hiv lever helt normalt med medisinering. Helt normalt! Du trenger hjelp med alle bekymringene dine rundt hiv, så vil du få mindre angst. Anonymkode: 92f93...035
Anonymou Skrevet 12. januar 2021 Forfatter #29 Skrevet 12. januar 2021 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Har du holdt i en sprøytespiss? Tydligvis ikke. Da har du heller ikke stukket deg. Anonymkode: fddd7...58b Nei, ikke som jeg vet om.
Nerine_ Skrevet 12. januar 2021 #30 Skrevet 12. januar 2021 Anonymou skrev (1 time siden): Tror ikke det Du må iallefall skaffe hjelp, ingen grunn til å leve sånn som du gjør. 3
Anonymou Skrevet 12. januar 2021 Forfatter #31 Skrevet 12. januar 2021 Nerine_ skrev (23 minutter siden): Du må iallefall skaffe hjelp, ingen grunn til å leve sånn som du gjør. Ja, men ser det ut som noe typisk hiv utslett? Skal ringe legen i morgen.
Nerine_ Skrevet 12. januar 2021 #32 Skrevet 12. januar 2021 (endret) Anonymou skrev (5 minutter siden): Ja, men ser det ut som noe typisk hiv utslett? Skal ringe legen i morgen. Det ser ut som typisk utslett, noe alle og enhver får fra tid til annen. Endret 12. januar 2021 av Nerine_ 4
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #33 Skrevet 12. januar 2021 Anonymou skrev (3 minutter siden): Ja, men ser det ut som noe typisk hiv utslett? Skal ringe legen i morgen. Altså. Om utslett er et symptom på HIV, så er det heller andre symptomer du bør være obs på. Hovne lymfekjertler, nattesvette, halsvondt, hurtig uforklarlig vektnedgang etc. har du bare et utslett så er det 99,9% sikkert at du ikke har HIV. Anonymkode: 8ef72...621 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #34 Skrevet 12. januar 2021 Anonymou skrev (11 minutter siden): Ja, men ser det ut som noe typisk hiv utslett? Skal ringe legen i morgen. Nei, det gjør det fremdeles ikke! Dette har du fått svar på mange ganger allerede. Å spørre for 8. gang forandrer ingenting. Ring legen. Krev hjelp for angsten din, dvs. henvisning til psykolog/dps/psykiatri e.l. Får du ikke hjelp må du bytte lege, for dette er ikke holdbart, du kan ikke godta å leve med denne angsten. Jeg høres kanskje sint ut, men det er jeg ikke. Jeg er frustrert på dine vegne, for dette har du tydeligvis gått rundt med siden forrige tråd jeg leste og enda mye lenger. Du fikk akkurat de samme rådene da, men nå kommer du med akkurat de samme spørsmålene igjen. Du må ta tak i problemet selv, det er ingen som kan hjelpe deg å få det bedre om ikke du setter i gang prosessen. Aller minst vi på KG. Anonymkode: 34916...6dd 5
Anonymou Skrevet 12. januar 2021 Forfatter #35 Skrevet 12. januar 2021 Nerine_ skrev (12 minutter siden): Det ser ut som typisk utslett, noe alle og enhver får fra tid til annen. Å nei:(
Nerine_ Skrevet 12. januar 2021 #36 Skrevet 12. januar 2021 Anonymou skrev (6 minutter siden): Å nei:( Typisk utslett, altså helt vanlig ufarlig utslett. Du har ikke hiv, du har angst. Angst kan behandles. 5
Anonymou Skrevet 12. januar 2021 Forfatter #37 Skrevet 12. januar 2021 Nerine_ skrev (5 minutter siden): Typisk utslett, altså helt vanlig ufarlig utslett. Du har ikke hiv, du har angst. Angst kan behandles. Håper ikke det.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #38 Skrevet 12. januar 2021 Se her TS, jeg har også utslett på brystkassen, men har ikke HIV. Rød sirkel - kvise Blå sirkel - Arr Gul sirke - føflekk Rød sirkel - nupper som kommer av vinterhud, for varm dusj og såpe med parfyme. Alle med nordisk hud opplever dette på vinterstid. Ikke det at dette kommer til å berolige deg noe som helst, for du er så bastant på at du har HIV, men DU HAR IKKE HIV. Anonymkode: dd4af...a8c 7
Nerine_ Skrevet 12. januar 2021 #39 Skrevet 12. januar 2021 Anonymou skrev (1 minutt siden): Håper ikke det. Det er bare angsten din. Og den bør du ta tak i før den spiser deg opp. 5
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #40 Skrevet 12. januar 2021 Anonymou skrev (1 minutt siden): Håper ikke det. Hva i alle dager er det du ikke håper? Håper du ikke at du har et helt normalt, ufarlig utslett? Eller håper du ikke at angsten din kan behandles? Forstår du i det hele tatt hva folk forteller deg i denne tråden? Anonymkode: 34916...6dd 4
Fremhevede innlegg