Cielo Skrevet 24. november 2005 #261 Del Skrevet 24. november 2005 Nå lurer jeg veldig på hva en LO er? :klø: Lykke til hos legen, håper du finner ut hva det er med stoffskiftet ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 24. november 2005 #262 Del Skrevet 24. november 2005 Så moro at du har fåt tilbake scrappegløden.. !! Jeg har vært på Bikuben og kjøpt bla. Silent Setter og Abigail dag jeg.. .. Dvs pappa betalte da... Kan ikke du bli med på scrappetreff neste gang da? Ei jeg kjenner fra NM (som også er på scrapping.no) som jeg har møtt mange ganger hadde et treff for en liten stund siden, og vi har snakket om ågjenta det snart Lykke til med stoffskifte-tullball, håper det er ufarlig og retter seg fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 24. november 2005 #263 Del Skrevet 24. november 2005 Så teit jeg er Jeg tenkte først at du bor i Oslo, men du bor jo ikke der du , du bor jo i Moss.. det blir litt langt unna det kanskje.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 24. november 2005 Forfatter #264 Del Skrevet 24. november 2005 Nå lurer jeg veldig på hva en LO er? :klø: Lykke til hos legen, håper du finner ut hva det er med stoffskiftet ditt! ← En LO er en Lay Out, en scrappeside rett og slett. Salamandra: takk for innbydelsen, jeg har svart det i boka di. For det er ikke så langt fra Moss til Oslo... Heldiggrisen som har fått shoppet, spesielt når pappa betaler. Kan det bli bedre? Jeg var på Scraphandleren for et par uker siden, men jeg kjøpte bare papir. Det er så mye, mye mer jeg har lyst på. I dag har jeg hatt besøk et par timer av en gammel venn fra da jeg var med i Hjelpekorpset for et halvt liv siden. Det var veldig greit, for det har pøst ned i hele dag, og jeg får lett spader av å sitte inne alene en hel dag. Etter at han dro tok jeg på meg regntøy, og på med regntrekk på vogna og så gikk jeg en bitteliten tur. Må bare ha litt frisk luft! Så fikk vi handlet litt også, da... Vi var tomme for et par nødvendigheter. Mamma var innom en liten tur, hun har vært på harrytur. Hun kjøpte bankekjøtt til meg, nå skal jeg lage lapskaus. Og hun klarte selvfølgelig å vekke Oliver da hun skulle inn å myse på han. Heldigvis sovnet han igjen. Så da kan jeg kanskje scrappe litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 25. november 2005 Forfatter #265 Del Skrevet 25. november 2005 I dag har vi vært på "Musikk for livets begynnelse" igjen. Oliver koser seg der. Mannen kom hjem fra jobben fordi han var kvalm, stakkars. Han er aldri syk, så han hadde det nok ikke bra. Den lille gutten vår ble lagt i 18-tiden og har sovet siden det (han har spist en 3-4 ganger da...). Det blir spennende å se om han sover helt til morgenen eller om han bestemmer seg for at dagen skal begynne midt på natta. I morgen får vi besøk av to av tantene til mannen, og på søndag har jeg bursdag!! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 25. november 2005 #266 Del Skrevet 25. november 2005 Hei vennen... tror ikke jeg rekker innom her på søndag, da vi har dåp for Pernille, så jeg vil derfor ønske deg en suuper bursdag på søndag nå. og GRATULERER så mye med dagen. Vi får satse på at du bringer godvær over østlandet på bursdagen din. God helg. kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 26. november 2005 Forfatter #267 Del Skrevet 26. november 2005 Så koselig! Den første gratulasjonen. Takk skal du ha shy! Håper dåpen går fint. I dag har vi vært og sett etter nytt tv-bord og salongbord til å ha oppe på tv-rommet. Jeg tror vi fant det på Bohus, vi må bare få målt om det passer først. Vi har også hatt besøk av tantene til mannen, og det var koselig. Etter at de dro så vi på den siste Harry Potter filmen, den er akkurat ferdig nå. Så nå blir det bittelitt surfing før det er natta, og så: BURSDAG!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 26. november 2005 #268 Del Skrevet 26. november 2005 GRATULERER! Kanskje du får noe fint i morgengave *synger Hurra for deg" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 27. november 2005 #269 Del Skrevet 27. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 27. november 2005 #270 Del Skrevet 27. november 2005 Hæppi bøshdei tu juuuuuu!!! Hvor gammel blir du forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 27. november 2005 #271 Del Skrevet 27. november 2005 Gratulerer så mye med dagen, Siam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 27. november 2005 Forfatter #272 Del Skrevet 27. november 2005 (endret) Tusen takk for koselige gratulasjoner Lille Ballerina, søndagsengel og Salamandra. Jeg ble forresten 32, så jeg er bare barnet... Og heldige meg fikk masse, masse fint. Mannen hadde kjøpt Holiday Gift-pack fra QK med det fine Snow Angel-alfabetet!!! Og Encyclopedia of scrapbooking. Han har skjønt det! I tillegg fikk jeg en bok til, og et par cd'er (Alejandro og Madonna). Av svigersene fikk jeg tre bøker som sto på ønskelista i tillegg til en vase. Av mamma og Ø fikk jeg masse julepynt og 1000,- Av pappa og B. fikk jeg en kjempekul potte som hun hadde malt og blomster. Og så fikk jeg kokebok, såper og belte! Så jeg er veldig fornøyd! Men aller mest glad er jeg for at alle kom på besøk, det var kjempekoselig. Og ganske bråkete for Oliver, han er nå helt utslitt etter at alle skulle kose, klemme og ta bilder av han. Så han la vi akkurat i senga si. Jeg måtte nok se meg slått av han når det gjelder oppmerksomehet fra gjestene, men sånn er det vel fremover. Min tid er over... Nå skal jeg se på det nye alfabetet mitt og sette på foamen! Endret 27. november 2005 av Siam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 27. november 2005 Forfatter #273 Del Skrevet 27. november 2005 Og der var det en hilsen fra April også! Takk skal du ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 27. november 2005 #274 Del Skrevet 27. november 2005 Gratulerer saa mye med 23-aarsdagen! Neida, skal ikke tulle med deg! Hoeres ut som du hadde en koselig og innbringende dag - saann skal det vaere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 27. november 2005 #275 Del Skrevet 27. november 2005 Hei vennen.. høres ut som en fin fødselsdag... he he, høres ut som Oliver har sjarmert alle i familien din ja, og det er jo ikke så rart!! Han er jo et lite sjarm-troll! Takk for lykkeønskninger, moro med dåp! Ha en fortsatt fin bursdag.... og nok en gang: Gratulerer. kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 28. november 2005 Forfatter #276 Del Skrevet 28. november 2005 Popelka: shy: Takk igjen!! I dag har vi vært på barseltreff, og tror dere ikke vi klarte å forsove oss? Vi våknet kvart over elleve. Ikke det at det gjorde så fryktelig mye, det er ikke så formelt, men det er ganske godt gjort å forsove seg til noe som begynner klokka 12 når man har spedbarn. Sånn er det bare når man har med to syvsovere å gjøre. Etter barseltreffet dro vi for å bestille et tv-bord og et sofabord vi hadde sett oss ut på Bohus. Det skal bli deilig å bli kvitt det gamle glassbordet fra Ikea og få tv'en opp fra gulvet. Den har stått på gulvet siden vi solgte den forrige tv'en med bord. Jeg kjøpte julegardiner til kjøkkenet også, jeg strøk og hang opp to sett, det tredje må legges opp litt siden vinduet er rett over kjøkkenbenken. Jeg får vel snakke med svigermoren min, så jeg får låne symaskinen. Eller får litt hjelp til å legge dem opp... Har ikke brukt en symaskin siden formingen på ungdomsskolen. Så spiste vi middag med mannen. Og vips - så var dagen over. Jeg gidder ikke å gå og legge meg enda, jeg har ligget og vridd meg så mange timer i den senga i det siste uten å få sove. Kanskje det er det høye stoffskiftet? Eller bare at jeg sover så lenge om morgenen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 29. november 2005 Forfatter #277 Del Skrevet 29. november 2005 I dag har vi vært på trilletur med trillejentene. Det ble en tur til byen og café, igjen. Men det er veldig koselig, da. Vi får benytte sjansen til å gå på café før vi har kålorm-unger å passe på. Nå er de så små at det går. Mannen hentet salongbordet og tv-bordet i dag, og det ble så fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 30. november 2005 #278 Del Skrevet 30. november 2005 Oi har du hatt bursdag Siam også har jeg ikke fått det med meg før nå! Gratulerer så masse på etterskudd! Hørtes ut som du hadde en hyggelig feiring. Ha en fortsatt fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 30. november 2005 Forfatter #279 Del Skrevet 30. november 2005 Takk for det, Soul! I dag våknet Oliver før klokka sju, og nektet å sove igjen. Så da var det bare å stå opp. Det var egentlig litt deilig, fikk jo så mye ut av dagen. Kanskje jeg skal prøve å komme meg litt tidlig opp i morgen også? Får se, jeg kjenner meg selv, har jeg sjansen til å sove så gjør jeg det nok. Vi gikk en lang tur i det fine været, spiste lunch med mannen som hadde hjemmekontor før vi dro til svigermor og fikk middag der. Hun hjalp meg å legge opp gardinene, så i morgen blir det julegardiner i alle vinduene på kjøkkenet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prada Skrevet 1. desember 2005 #280 Del Skrevet 1. desember 2005 Måtte innom for å se at det går bra med dere, og det ser det heldigvis ut til at det gjør! I kantina en dag snakket to av damene på jobben om at det var kjedelig å gå hjemme med små barn, men slik som du beskriver høres det bare kjempekoselig ut! Gleder meg til det blir min tur, for det blir det en vakker dag. Kos dere i adventstiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå