Gå til innhold

Hjep!når venninna mi sin type har følelser for meg!!


lille_ my

Anbefalte innlegg

Hei!

Har ett direkte problem og føler meg meget utilpass!

Typen til min venninne var på besøk hos meg en dag,og måtte be han dra da han skulle "kose",Ble både redd og utilpass,og han begynnte da å sende tekstmld til meg hvor han har fortalt at han har følelser for meg,at han skulle ønske jeg var singel,og innterresert i han.Venninna mi har nå fått høre dette,og er utrolig lei seg,noe jeg skjønner godt.

Men samtidig tror hun at jeg er intressert i han,og han sier til henne at han ikke har følelser for meg osv...noe som gjør det vanskelig for meg og få henne til og skjønne at det jeg sier er sannheten!

Selv har jeg en samboer,som jeg elsker over alt på jord og ønsker og dele livet mitt sammen med,har vært åpen for han og sagt hvordan alt ligger ann.Samboeren min har sagt hele tiden at han mener denne gutten er forelsket i meg,noe jeg har hatt vanskelig for å forstå.(noe jeg nå vet!)

Har fortalt både min venninne og han det gjelder at jeg ikke vil ha kontakt med han noe mere!! Noe jeg håper han forstår!

Han tenker jo ikke på dama si heller,når han leker med hennes følelser!

Er utrolig lei meg og vet ikke hva jeg kan gjør.

Da jeg fortalt min samboer dette så glemte jeg og si at han var på besøk her,noe jeg har fortalt nå,jeg glemte det og gikk meg hus forbi da jeg snakket med han i tlf,for min samboer sto for det meste for snakkingen.

Har ringt min samboer,sent tenkstmld og mail slik at jeg vet at han har fått vite hele sannheten og at jeg ikke skjuler noe for han!

Men er nå redd for at han kanskje tolker alt feil og at jeg er inntressert i denne gutten,og at han blir lei seg og vil gjøre det slutt med meg!!

Håper noen der ute har noe og si og noen gode råd til meg!

Blir enormt glad for og få svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vær ærlig og åpen med din egen samboer, kan ikke tenke meg at han gjør noe annet enn å støtte deg når du er så fortvilet.

Støtt venninna di det du kan, vær der for henne uansett om hun velger ham eller ikke. Vær tydelig og like ærlig ovenfor henne som med din samboer.

ALDRI vær sammen med kjæresten til venninna di alene. Avvis ALLE hans forsøk på å kontakte deg (dvs. SMS svarer du ikke på, ringer han må du si at du ikke vil snakke med ham og legge på, kommer han på besøk, avvis ham i døra og ikke slipp ham inn). VÆR TYDELIG - si at du ikke er interessert og at du ALDRI på noen måte vil ha noe med ham og gjøre på den måten han vil, og at han MÅ slutte å plage deg. Det er synd, men sant: Gutter må ha det i KLARTEKST!

IKKE ha dårlig samvittighet for dette. Dette er IKKE din feil, typen hennes må være en STOR dust.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei... :kgsmil:

Dette er ikke lenger ditt ansvar !!! :wink: Nå har du gjort DITT, og det får holde...

Tror hun ikke på deg, får det virkelig være hennes problem. Men din samboer derimot, HAN stoler på deg. Og det er jo det mest primære her.

Pluss: du vet antagelig selv at du har "holdt din sti ren" - så å si... :-?

Så dermed har du ingenting å ha dårlig samvittighet for... hvis du da altså ikke "la opp til" denne flørten, noe jeg tviler på at du gjorde.

Du er sikkert en renhårig person, bare synd at ikke venninnen din ser dette. Det er heldigvis ikke ditt problem. :blunke:

Synd at livet blir slik noen ganger, men også dette hører med...desverre !!! :cry:

Du har ingenting å frykte hvis din samvittighet er ren. Så bare len deg tilbake, og slapp helt av. :P

Lykke til.

Venus. :kgsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...